Bucureşti Sectorul 5, Str. MĂRGEANULUI, Nr. 48, Bloc M126, Scara 1, Etaj 8, Apartament 30
Adaugă o evaluare și ajută-i pe alții să găsească un angajator bun.
Toate ( 0 )Pozitiv ( 0 )Neutru ( 0 )Negativ ( 0 )
Utilizator:
Administrator
Aveți informații despre mediul de lucru din această companie? Care este atmosfera? Salariul este unul motivant? Oferă și alte beneficii? Care sunt condițiile pe care le oferă? Mulțumim anticipat!
Contactarea clientilor existenti din baza de date si programarea lor pentru verificarea echipamentelor aflate in service;
Administrarea si actualizarea bazei de date a clientilor prin introducerea documentelor emise;
Suport pentru echipele de service - verificare si intocmire de comenzi la solicitarea acestora;
Preluarea si direcţionarea apelurilor telefonice;
Prelucrarea comenzilor online si telefonice: verificarea stocurilor, confirmarea comenzilor si pregatirea formalitatilor pentru livrare;
Elaborarea si redactarea diverselor documente/rapoarte;
Acordarea de asistenta tehnica si comerciala clienţilor si/sau potentialilor clienti, stabilirea si mentinerea relatiilor cu acestia, precum si solutionarea eventualelor reclamatii venite din partea acestora, impreuna cu departamentul tehnic;
Prezentarea, promovarea si vanzarea produselor in conformitate cu standardele si politicile comerciale ale companiei;
Intocmirea dosarului lunar cu documentele contabile; inregistrarea cronologica si sistematica în evidenta contabila (SAGA) a documentelor justificative;
Transmiterea documentelor contabile pentru verificare, expertului contabil;
Depunerea declaratiilor lunare intocmite de expertul contabil;
Raportari lunare/trimestriale catre furnizori;
Evidenta incasarilor si platilor cat si intocmirea zilnica a registrului de casa;
Contactarea clientilor existenti din baza de date si programarea lor pentru verificarea echipamentelor aflate in service;
Administrarea si actualizarea bazei de date a clientilor prin introducerea documentelor emise;
Suport pentru echipele de service - verificare si intocmire de comenzi la solicitarea acestora;
Preluarea si direcţionarea apelurilor telefonice;
Prelucrarea comenzilor online si telefonice: verificarea stocurilor, confirmarea comenzilor si pregatirea formalitatilor pentru livrare;
Elaborarea si redactarea diverselor documente/rapoarte;
Acordarea de asistenta tehnica si comerciala clienţilor si/sau potentialilor clienti, stabilirea si mentinerea relatiilor cu acestia, precum si solutionarea eventualelor reclamatii venite din partea acestora, impreuna cu departamentul tehnic;
Prezentarea, promovarea si vanzarea produselor in conformitate cu standardele si politicile comerciale ale companiei;
Intocmirea dosarului lunar cu documentele contabile; inregistrarea cronologica si sistematica în evidenta contabila (SAGA) a documentelor justificative;
Transmiterea documentelor contabile pentru verificare, expertului contabil;
Depunerea declaratiilor lunare intocmite de expertul contabil;
Raportari lunare/trimestriale catre furnizori;
Evidenta incasarilor si platilor cat si intocmirea zilnica a registrului de casa;
Contactarea clientilor existenti din baza de date si programarea lor pentru verificarea echipamentelor aflate in service;
Administrarea si actualizarea bazei de date a clientilor prin introducerea documentelor emise;
Suport pentru echipele de service - verificare si intocmire de comenzi la solicitarea acestora;
Preluarea si direcţionarea apelurilor telefonice;
Prelucrarea comenzilor online si telefonice: verificarea stocurilor, confirmarea comenzilor si pregatirea formalitatilor pentru livrare;
Elaborarea si redactarea diverselor documente/rapoarte;
Acordarea de asistenta tehnica si comerciala clienţilor si/sau potentialilor clienti, stabilirea si mentinerea relatiilor cu acestia, precum si solutionarea eventualelor reclamatii venite din partea acestora, impreuna cu departamentul tehnic;
Prezentarea, promovarea si vanzarea produselor in conformitate cu standardele si politicile comerciale ale companiei;
Intocmirea dosarului lunar cu documentele contabile; inregistrarea cronologica si sistematica în evidenta contabila (SAGA) a documentelor justificative;
Transmiterea documentelor contabile pentru verificare, expertului contabil;
Depunerea declaratiilor lunare intocmite de expertul contabil;
Raportari lunare/trimestriale catre furnizori;
Evidenta incasarilor si platilor cat si intocmirea zilnica a registrului de casa;
Contactarea clientilor existenti din baza de date si programarea lor pentru verificarea echipamentelor aflate in service;
Administrarea si actualizarea bazei de date a clientilor prin introducerea documentelor emise;
Suport pentru echipele de service - verificare si intocmire de comenzi la solicitarea acestora;
Preluarea si direcţionarea apelurilor telefonice;
Prelucrarea comenzilor online si telefonice: verificarea stocurilor, confirmarea comenzilor si pregatirea formalitatilor pentru livrare;
Elaborarea si redactarea diverselor documente/rapoarte;
Acordarea de asistenta tehnica si comerciala clienţilor si/sau potentialilor clienti, stabilirea si mentinerea relatiilor cu acestia, precum si solutionarea eventualelor reclamatii venite din partea acestora, impreuna cu departamentul tehnic;
Prezentarea, promovarea si vanzarea produselor in conformitate cu standardele si politicile comerciale ale companiei;
Intocmirea dosarului lunar cu documentele contabile; inregistrarea cronologica si sistematica în evidenta contabila (SAGA) a documentelor justificative;
Transmiterea documentelor contabile pentru verificare, expertului contabil;
Depunerea declaratiilor lunare intocmite de expertul contabil;
Raportari lunare/trimestriale catre furnizori;
Evidenta incasarilor si platilor cat si intocmirea zilnica a registrului de casa;
Contactarea clientilor existenti din baza de date si programarea lor pentru verificarea echipamentelor aflate in service;
Administrarea si actualizarea bazei de date a clientilor prin introducerea documentelor emise;
Suport pentru echipele de service - verificare si intocmire de comenzi la solicitarea acestora;
Preluarea si direcţionarea apelurilor telefonice;
Prelucrarea comenzilor online si telefonice: verificarea stocurilor, confirmarea comenzilor si pregatirea formalitatilor pentru livrare;
Elaborarea si redactarea diverselor documente/rapoarte;
Acordarea de asistenta tehnica si comerciala clienţilor si/sau potentialilor clienti, stabilirea si mentinerea relatiilor cu acestia, precum si solutionarea eventualelor reclamatii venite din partea acestora, impreuna cu departamentul tehnic;
Prezentarea, promovarea si vanzarea produselor in conformitate cu standardele si politicile comerciale ale companiei;
Intocmirea dosarului lunar cu documentele contabile; inregistrarea cronologica si sistematica în evidenta contabila (SAGA) a documentelor justificative;
Transmiterea documentelor contabile pentru verificare, expertului contabil;
Depunerea declaratiilor lunare intocmite de expertul contabil;
Raportari lunare/trimestriale catre furnizori;
Evidenta incasarilor si platilor cat si intocmirea zilnica a registrului de casa;
Middle (2-5 ani), Fara experienta, Entry (0-2 ani)
Atribuțiile:
Contactarea clientilor existenti din baza de date si programarea lor pentru verificarea echipamentelor aflate in service;
Administrarea si actualizarea bazei de date a clientilor prin introducerea documentelor emise;
Suport pentru echipele de service - verificare si intocmire de comenzi la solicitarea acestora;
Preluarea si direcţionarea apelurilor telefonice;
Prelucrarea comenzilor online si telefonice: verificarea stocurilor, confirmarea comenzilor si pregatirea formalitatilor pentru livrare;
Elaborarea si redactarea diverselor documente/rapoarte;
Acordarea de asistenta tehnica si comerciala clienţilor si/sau potentialilor clienti, stabilirea si mentinerea relatiilor cu acestia, precum si solutionarea eventualelor reclamatii venite din partea acestora, impreuna cu departamentul tehnic;
Prezentarea, promovarea si vanzarea produselor in conformitate cu standardele si politicile comerciale ale companiei;
Prelucrarea comenzilor online si telefonice: verificarea stocurilor, confirmarea comenzilor si pregatirea formalitatilor pentru livrare;
Elaborarea si redactarea diverselor documente/rapoarte;
Administrarea si actualizarea bazei de date a clientilor;
Acordarea de asistenta tehnica si comerciala clienţilor si/sau potentialilor clienti, stabilirea si mentinerea relatiilor cu acestia, precum si solutionarea eventualelor reclamatii venite din partea acestora, impreuna cu departamentul tehnic;
Prezentarea, promovarea si vanzarea produselor in conformitate cu standardele si politicile comerciale ale companiei;
Contactarea clientilor existenti din baza de date si programarea lor pentru verificarea echipamentelor aflate in service;
Raportari lunare/trimestriale catre furnizori;
Evidenta incasarilor si platilor cat si intocmirea zilnica a registrului de casa;
Intocmirea dosarului lunar cu documentele contabile; inregistrarea cronologica si sistematica în evidenta contabila (SAGA) a documentelor justificative;
Transmiterea documentelor contabile pentru verificare, expertului contabil;
Depunerea declaratiilor lunare intocmite de expertul contabil;
Prelucrarea comenzilor online si telefonice: verificarea stocurilor, confirmarea comenzilor si pregatirea formalitatilor pentru livrare;
Elaborarea si redactarea diverselor documente/rapoarte;
Administrarea si actualizarea bazei de date a clientilor;
Acordarea de asistenta tehnica si comerciala clienţilor si/sau potentialilor clienti, stabilirea si mentinerea relatiilor cu acestia, precum si solutionarea eventualelor reclamatii venite din partea acestora, impreuna cu departamentul tehnic;
Prezentarea, promovarea si vanzarea produselor in conformitate cu standardele si politicile comerciale ale companiei;
Contactarea clientilor existenti din baza de date si programarea lor pentru verificarea echipamentelor aflate in service;
Raportari lunare/trimestriale catre furnizori;
Evidenta incasarilor si platilor cat si intocmirea zilnica a registrului de casa;
Intocmirea dosarului lunar cu documentele contabile; inregistrarea cronologica si sistematica în evidenta contabila (SAGA) a documentelor justificative;
Transmiterea documentelor contabile pentru verificare, expertului contabil;
Depunerea declaratiilor lunare intocmite de expertul contabil;