Adaugă o evaluare și ajută-i pe alții să găsească un angajator bun.
Toate ( 0 )Pozitiv ( 0 )Neutru ( 0 )Negativ ( 0 )
Utilizator:
Administrator
Aveți informații despre mediul de lucru din această companie? Care este atmosfera? Salariul este unul motivant? Oferă și alte beneficii? Care sunt condițiile pe care le oferă? Mulțumim anticipat!
Elaborează şi participă la implementarea procedurilor de lucru în domeniul transportului la nivel de ţară;
Urmăreşte atingerea bugetului (EBITbA) la nivel de ţară;
Trimestrial urmăreşte îndeplinierea indicatorilor de performanţă la nive naţional şi participă la definirea măsurilor de creştere a performanţei;
Identifică segmentele de piaţă adecvate pentru serviciile de transport oferite de companie;
Participă la cercetarea de piaţă şi la identificarea potenţialilor clienţi şi transportatori;
Asigură menţinerea şi optimizarea profitabilităţii clienţilor din portofoliu;
Participă la întâlniri cu clienţii existenţi şi potenţiali;
Participă la procesele de ofertare şi se asigură de înţelegerea şi interpretarea corectă a cerinţelor şi transmiterea ofertei conform standardelor interne
Coordonarea operaţională a activităţii din depozitul logistic şi a angajaţilor;
Verificarea constantă a respectării procedurilor şi normelor în cadrul depozitului;
Analiza activitaţii în depozit din punct de vedere al performantelor, productivităţii, eficienţei şi propunerea/implementarea unor măsuri de optimizare/eficientizare;
Asigurarea întreţinerii şi utilizării eficiente a spaţiului din depozit;
Administrarea principalului instrument informatic de gestiune al depozitului (Warehouse Management System);
Stabilirea de obiective împreună cu persoanele din subordine şi comunicarea clară a nivelului de performanţă aşteptat;
Raportări periodice (zilnic, săptămânal sau lunar) către superiorii direcţi privind activitatea şi rezultatele depozitului;
Coordonarea operaţională a activităţii din depozitul logistic şi a angajaţilor;
Verificarea constantă a respectării procedurilor şi normelor în cadrul depozitului;
Analiza activitaţii în depozit din punct de vedere al performantelor, productivităţii, eficienţei şi propunerea/implementarea unor măsuri de optimizare/eficientizare;
Asigurarea întreţinerii şi utilizării eficiente a spaţiului din depozit;
Administrarea principalului instrument informatic de gestiune al depozitului (Warehouse Management System);
Stabilirea de obiective împreună cu persoanele din subordine şi comunicarea clară a nivelului de performanţă aşteptat;
Raportări periodice (zilnic, săptămanal sau lunar) către superiorii direcţi privind activitatea şi rezultatele depozitului;
Operează corespunzator în sistemele și aplicațiile specifice activității: STAR EU, CXone, Connect 4 Land, DaWin/CTTS, Door2Door Calculation, ePouch, LiNeS, Microsoft Office;
Pune în aplicare regulile și regulamentele conform procedurilor operaționale standard prevăzute în LSM (Land Standard manual);
Creează și predă lista de descărcare, codurile de bară lipsă, etichetele și plic adeziv pentru documente șoferului sau lucrătorului din depozit care descarcă;
Procesează diferențele conform informațiilor primite de la CoDi în timpul colectării sau pe baza listelor de descărcare a colectărilor: adaptează comenzile în TMS, clarifică împreună cu partenerul/casa Schenker sau cu departamentul Customer Service;
Verifică dacă toate expedițiile prioritare au fost scanate, deci încărcate;
Emite documentele însoțitoare de transport (CMR);
Verifică și emite documentele pentru mărfuri periculoase;
Preia documentele vamale, le verifică și le transmite către departamentul vamal special/broker;
Verifică zilnic inventarul efectuat de depozit și ia măsurile necesare pentru rezolvarea neregulilor apărute;
Comunică cu celalalte terminale, departamente si parteneri case Schenker;
Angajează camioane extra (spot) dacă volumul de marfă suplimentar depaseste 5 LDM;
Coordonează zilnic activitățile legate de navete împreună cu Terminal, CoDi, Business Services la nivel de sucursală;
Inregistreaza plangerile clientilor in centralizatorul dedicat (cele fara daune);
Primeste/accepta reclamatiile cu daune si le redirectioneaza catre Departamentul Claims;
Organizeaza implementarea eSchenker si asigura clientilor consultanta si suport pentru utilizare;
Gestioneaza activitatile specifice Serviciului de Call Center.
Coordonarea operaţională a activităţii din depozitul logistic şi a angajaţilor;
Verificarea constantă a respectării procedurilor şi normelor în cadrul depozitului;
Analiza activitaţii în depozit din punct de vedere al performantelor, productivităţii, eficienţei şi propunerea/implementarea unor măsuri de optimizare/eficientizare;
Asigurarea întreţinerii şi utilizării eficiente a spaţiului din depozit;
Administrarea principalului instrument informatic de gestiune al depozitului (Warehouse Management System);
Stabilirea de obiective împreună cu persoanele din subordine şi comunicarea clară a nivelului de performanţă aşteptat;
Raportări periodice (zilnic, săptămanal sau lunar) către superiorii direcţi privind activitatea şi rezultatele depozitului;
Operează corespunzător în sistemele și aplicațiile specifice activității: STAR EU, CXone, Connect 4 Land, DaWin/CTTS, ePouch, LiNeS, Door2Door Calculation, Microsoft Office;
Oferă consultanță clienților referitor la produsele și serviciile companiei;
Înregistrează plângerile clienților în centralizatorul dedicat (cele fără daune);
Primește/acceptă reclamațiile cu daune și le redirecționează către Departamentul Claims;
Acționează pentru recuperarea creanțelor restante ale clienților, la solicitarea colegilor responsabili de colectare/monitorizare creanțe;
Verifică dacă limita de credit a clienților este depășită (proces automat STAR) și acționează conform fluxului standard de lucru pentru acest tip de situații;
Gestionează devierile apărute în timpul procesului de transport cf. regulilor companiei;
Răspunde la solicitari de preț și trimite oferte;
Răspunde solicitărilor privind contractele existente sau noi;
Monitorizează transporturile în sistemele companiei și informează proactiv clienții dacă apar deviații asupra timpului de livrare;
Emite rapoarte pentru clienți;
Organizează implementarea eSchenker și asigură clienților consultanță și suport pentru utilizare;
Comunică cu celalalte terminale, departamente și parteneri case Schenker;
Întocmire / transmitere oferte de transport containerizat FCL / LCL, import / export;
Întocmire comenzi către furnizori (linii de shipping, companii de trucking, transport pe barjă sau cale ferată) sau către agenții / casele Schenker;
Urmărirea – implicând și participarea activă în corespondența – procesului de derulare a transportului de la momentul preluării mărfii de către Schenker, încărcarea la bordul vasului până la sosirea în portul de destinație și mai departe la destinația finală contractata;
Transmiterea comenzilor ferme către liniile de shipping sau alti furnizori de servicii (firme de transport auto / barja / CFR);
Recepționarea (solicitarea, daca este cazul) și înregistrarea în presisteme și la dosar (fizic) a facturilor de la furnizori și întocmirea facturilor aferente către clienți;
Întocmește și transmite către superiorul direct raportări specifice potrivit solicitărilor primite;
Evidenţa dosarelor pentru fiecare operaţiune/navă în parte;
Facturează, în funcţie de clauzele contractelor, prestările furnizate de regiune, verificând toate concordanţele şi documentele care atestă serviciile regiunii
Întocmire / transmitere oferte de transport containerizat FCL / LCL, import / export;
Întocmire comenzi către furnizori (linii de shipping, companii de trucking, transport pe barjă sau cale ferată) sau către agenții / casele Schenker;
Urmărirea – implicând și participarea activă în corespondența – procesului de derulare a transportului de la momentul preluării mărfii de către Schenker, încărcarea la bordul vasului până la sosirea în portul de destinație și mai departe la destinația finală contractata;
Transmiterea comenzilor ferme către liniile de shipping sau alti furnizori de servicii (firme de transport auto / barja / CFR);
Recepționarea (solicitarea, daca este cazul) și înregistrarea în presisteme și la dosar (fizic) a facturilor de la furnizori și întocmirea facturilor aferente către clienți;
Întocmește și transmite către superiorul direct raportări specifice potrivit solicitărilor primite;
Evidenţa dosarelor pentru fiecare operaţiune/navă în parte;
Facturează, în funcţie de clauzele contractelor, prestările furnizate de regiune, verificând toate concordanţele şi documentele care atestă serviciile regiunii
Coordonarea operaţională a activităţii din depozitul logistic şi a angajaţilor;
Verificarea constantă a respectării procedurilor şi normelor în cadrul depozitului;
Analiza activitaţii în depozit din punct de vedere al performantelor, productivităţii, eficienţei şi propunerea/implementarea unor măsuri de optimizare/eficientizare;
Asigurarea întreţinerii şi utilizării eficiente a spaţiului din depozit;
Administrarea principalului instrument informatic de gestiune al depozitului (Warehouse Management System);
Stabilirea de obiective împreună cu persoanele din subordine şi comunicarea clară a nivelului de performanţă aşteptat;
Raportări periodice (zilnic, săptămanal sau lunar) către superiorii direcţi privind activitatea şi rezultatele depozitului;
Depunerea declaraţiilor vamale la biroul vamal pe lângă care îşi desfăşoară activitatea, prin respectarea cu stricteţe a reglementărilor vamale în vigoare;
Evidenţa operaţiunilor derulate în mod identic cu evidenţa biroului vamal pe lângă care funcţionează;
Participarea la controlul fizic al mărfurilor la cererea autorităţilor vamale şi susţinerea declarațiilor vamale în faţa acestora;
Coordonarea, planificarea şi supervizarea activităţilor desfăşurate în cadrul structurii repartizate;
Participarea la elaborarea, implementarea şi actualizarea strategiilor şi politicilor specifice activităţii în conformitate cu politicile companiei;
Stabilirea atribuţiilor, evaluarea personalului din subordine potrivit procedurilor interne, precum si monitorizarea dezvoltării competenţelor profesionale ale salariaţilor din subordine;
Întocmire / transmitere oferte de transport containerizat FCL / LCL, import / export;
Întocmire comenzi către furnizori (linii de shipping, companii de trucking, transport pe barjă sau cale ferată) sau către agenții / casele Schenker;
Urmărirea – implicând și participarea activă în corespondența – procesului de derulare a transportului de la momentul preluării mărfii de către Schenker, încărcarea la bordul vasului până la sosirea în portul de destinație și mai departe la destinația finală contractata;
Transmiterea comenzilor ferme către liniile de shipping sau alti furnizori de servicii (firme de transport auto / barja / CFR);
Recepționarea (solicitarea, daca este cazul) și înregistrarea în presisteme și la dosar (fizic) a facturilor de la furnizori și întocmirea facturilor aferente către clienți;
Întocmește și transmite către superiorul direct raportări specifice potrivit solicitărilor primite;
Evidenţa dosarelor pentru fiecare operaţiune/navă în parte;
Facturează, în funcţie de clauzele contractelor, prestările furnizate de regiune, verificând toate concordanţele şi documentele care atestă serviciile regiunii
Coordonarea operaţională a activităţii din depozitul logistic şi a angajaţilor;
Verificarea constantă a respectării procedurilor şi normelor în cadrul depozitului;
Analiza activitaţii în depozit din punct de vedere al performantelor, productivităţii, eficienţei şi propunerea/implementarea unor măsuri de optimizare/eficientizare;
Asigurarea întreţinerii şi utilizării eficiente a spaţiului din depozit;
Administrarea principalului instrument informatic de gestiune al depozitului (Warehouse Management System);
Stabilirea de obiective împreună cu persoanele din subordine şi comunicarea clară a nivelului de performanţă aşteptat;
Raportări periodice (zilnic, săptămanal sau lunar) către superiorii direcţi privind activitatea şi rezultatele depozitului;
Gestionează procesul de transport de la primirea solicitarii de ofertă până la livrarea partidei de marfă la destinaţie, inclusiv transmiterea detaliilor către departamentele sprijin ODM, CS şi Facturare;
Asigură trimiterea detaliilor către departamentele sprijin;
Customer support – oferă alternative clientului și statusuri referitoare la transport;
Menține legătura (corespondență operațională de expediție în lb română și lb engleză) cu fiecare client alocat, precum şi cu clienţii spot (clienţii pot fi externi sau interni - alte departamente din RO sau alte departamente din cadrul Schenker Europe);
Menţine legătura cu transportatorii existenţi şi este implicat în extinderea bazei de date a transportatorilor utilizaţi alături de echipă;
Păstrează legatura cu celelalte departamente operaţionale în vederea obţinerii celei mai bune oferte pentru Client;
Întocmeşte rapoarte lunare (dacă este cazul);
Organizează transporturile rutiere, transporturi naţionale şi internaţionale în regim Express
Coordonarea operaţională a activităţii din depozitul logistic şi a angajaţilor;
Verificarea constantă a respectării procedurilor şi normelor în cadrul depozitului;
Analiza activitaţii în depozit din punct de vedere al performantelor, productivităţii, eficienţei şi propunerea/implementarea unor măsuri de optimizare/eficientizare;
Asigurarea întreţinerii şi utilizării eficiente a spaţiului din depozit;
Administrarea principalului instrument informatic de gestiune al depozitului (Warehouse Management System);
Stabilirea de obiective împreună cu persoanele din subordine şi comunicarea clară a nivelului de performanţă aşteptat;
Raportări periodice (zilnic, săptămanal sau lunar) către superiorii direcţi privind activitatea şi rezultatele depozitului;
Coordonarea operaţională a activităţii din depozitul logistic şi a angajaţilor;
Verificarea constantă a respectării procedurilor şi normelor în cadrul depozitului;
Analiza activitaţii în depozit din punct de vedere al performantelor, productivităţii, eficienţei şi propunerea/implementarea unor măsuri de optimizare/eficientizare;
Asigurarea întreţinerii şi utilizării eficiente a spaţiului din depozit;
Administrarea principalului instrument informatic de gestiune al depozitului (Warehouse Management System);
Stabilirea de obiective împreună cu persoanele din subordine şi comunicarea clară a nivelului de performanţă aşteptat;
Raportări periodice (zilnic, săptămanal sau lunar) către superiorii direcţi privind activitatea şi rezultatele depozitului;
Întocmire / transmitere oferte de transport containerizat FCL / LCL, import / export;
Întocmire comenzi către furnizori (linii de shipping, companii de trucking, transport pe barjă sau cale ferată) sau către agenții / casele Schenker;
Urmărirea – implicând și participarea activă în corespondența – procesului de derulare a transportului de la momentul preluării mărfii de către Schenker, încărcarea la bordul vasului până la sosirea în portul de destinație și mai departe la destinația finală contractata;
Transmiterea comenzilor ferme către liniile de shipping sau alti furnizori de servicii (firme de transport auto / barja / CFR);
Recepționarea (solicitarea, daca este cazul) și înregistrarea în presisteme și la dosar (fizic) a facturilor de la furnizori și întocmirea facturilor aferente către clienți;
Întocmește și transmite către superiorul direct raportări specifice potrivit solicitărilor primite;
Evidenţa dosarelor pentru fiecare operaţiune/navă în parte;
Facturează, în funcţie de clauzele contractelor, prestările furnizate de regiune, verificând toate concordanţele şi documentele care atestă serviciile regiunii