Bucureşti Sectorul 1, B-dul NICOLAE TITULESCU, Nr. 56, Etaj 4
Adaugă o evaluare și ajută-i pe alții să găsească un angajator bun.
Toate ( 0 )Pozitiv ( 0 )Neutru ( 0 )Negativ ( 0 )
Utilizator:
Administrator
Aveți informații despre mediul de lucru din această companie? Care este atmosfera? Salariul este unul motivant? Oferă și alte beneficii? Care sunt condițiile pe care le oferă? Mulțumim anticipat!
Fara continut. Această companie nu a completat fila „Despre companie”.
Recrutări conduse de firmă:
Toate (21)Active ( 0 )Arhivă ( 21 )
Agent Call Center - limba spaniola
Piața Victoriei, București,
expirat: 17.03.2023
Entry (0-2 ani)
500 - 600 € net / luna
Anunțuri Arhivate
Anunțuri Arhivate
Angajare limba spaniola
Piața Victoriei, București,
expirat: 16.07.2022
Fara experienta
500 - 1000 € net / luna
Anunțuri Arhivate
Anunțuri Arhivate
Angajare limba spaniola
Piața Victoriei, București,
expirat: 08.07.2022
Fara experienta
500 - 1000 € net / luna
Anunțuri Arhivate
Anunțuri Arhivate
Responsabil Resurse Umane
Șoseaua Nicolae Titulescu, București
expirat: 03.04.2022
Fara experienta, Entry (0-2 ani), Middle (2-5 ani)
600 - 700 € net / luna
Anunțuri Arhivate
Anunțuri Arhivate
Contact center Spaniola
Șoseaua Nicolae Titulescu, București
expirat: 26.03.2022
Fara experienta, Entry (0-2 ani), Middle (2-5 ani)
Salariu confidențial
Anunțuri Arhivate
Anunțuri Arhivate
Customer support limba romana
Șoseaua Nicolae Titulescu, București
expirat: 09.10.2021
Fara experienta, Entry (0-2 ani), Middle (2-5 ani)
Atribuțiile:
preluarea apelurilor si oferirea de informatii despre pachetele de servicii de care sunt interesati potentialii clienti
preluarea apelurilor de transmitere indecsi de catre clienti
emiterea de apeluri catre acei potentiali clienti care solicita o oferta pe pagina web sau pe alte retele sociale in vederea oferirii de mai multe informatii cu privire la solicitarea lor
inscrierea tuturor datelor corect in fisierele corespunzatoare
emiterea de apeluri telefonice in vederea reamintirii clientilor a datei scadente a facturilor
trimiterea de email-uri catre suport nivel 2 pentru clientii deja existenti
transferarea apelurilor catre suport nivel 2 in functie de necesitate