Bucureşti Sectorul 5, Str. GARA DEALUL SPIRII, Nr. 2, BIROU 1, Etaj 1
Adaugă o evaluare și ajută-i pe alții să găsească un angajator bun.
Toate ( 0 )Pozitiv ( 0 )Neutru ( 0 )Negativ ( 0 )
Utilizator:
Administrator
Aveți informații despre mediul de lucru din această companie? Care este atmosfera? Salariul este unul motivant? Oferă și alte beneficii? Care sunt condițiile pe care le oferă? Mulțumim anticipat!
Evidența și urmărirea încheierii contractelor de vânzare-cumpărare, a anexelor la contracte, transmiterea pe fluxul de aprobare/semnare, arhivarea formularelor originale
Evidența și solicitarea, după caz, a tuturor documentelor de identificare ale clienților, autorizații de comercializare, autorizații de utilizare a produselor pesticide pe grupe de toxicitate
Înregistrarea în programul de gestiune a comenzilor de vânzare, a avizelor de expediție, a facturilor de vânzare / aprovizionare
Întocmirea documentelor de livrare (avize, facturi) - pe produse și loturi, cu regula de livrare în ordinea expirării mărfurilor FEFO (primul care expiră, primul care iese); anexarea certificatelor de calitate/garanție și a fișelor de siguranță (pentru distribuitori) la avizele de însoțire a mărfii
Arhivarea tuturor avizelor emise și returnate de la client cu semnătură și ștampilă care confirmă recepția
Emiterea facturilor către clienți, confirmarea în sistem a documentelor returnate și arhivarea acestora, conform procedurii existente
Comunicarea operativă cu echipa de vânzări privind completarea contractelor / anexelor precum și expedierea / returnarea tuturor documentelor originale comerciale
Evidenta si urmarirea incheierii contractelor de vanzare cumparare, a anexelor la contracte, transmiterea pe fluxul de aprobare/semnare, arhivarea formularelor originale
Evidenta si solicitarea, dupa caz, a tuturor documentelor de identificare ale clientilor, autorizatii de comercializare, autorizatii de utilizare a produselor pesticide pe grupe de toxicitate
Inregistrarea in programul de gestiune a comenzilor de vanzare, a avizelor de expeditie, a facturilor de vanzare / aprovizionare
Intocmirea documentelor de livrare (avize, facturi) - pe produse si loturi, cu regula de livrare in ordinea expirarii marfurilor FEFO (primul care expira, primul care iese); anexarea certificatelor de calitate/garantie si a fiselor de siguranta (pentru distribuitori) la avizele de insotire a marfii
Gruparea livrarilor pentru clientii dintr-o zona si transmiterea catre Coordonatorul de transport
Urmarirea executarii livrarii. Arhivarea tuturor avizelor emise si returnate de la client cu semnatura si stampila care confirma receptia
Confirmarea livrarilor/anuntarea datei livrarilor la directorii zonali (sau direct catre clienti, dupa caz) dupa primirea confirmarii livrarii de la Coordonatorul de transport
Emiterea facturilor catre clienti, confirmarea in sistem a documentelor returnate si arhivarea acestora, conform procedurii existente
Comunicarea operativa cu echipa de vanzari privind completarea contractelor / anexelor precum si expedierea / returnarea tuturor documentelor originale comerciale
Evidența și urmărirea încheierii contractelor de vânzare-cumpărare, a anexelor la contracte, transmiterea pe fluxul de aprobare/semnare, arhivarea formularelor originale
Evidența și solicitarea, după caz, a tuturor documentelor de identificare ale clienților, autorizații de comercializare, autorizații de utilizare a produselor pesticide pe grupe de toxicitate
Înregistrarea în programul de gestiune a comenzilor de vânzare, a avizelor de expediție, a facturilor de vânzare / aprovizionare
Întocmirea documentelor de livrare (avize, facturi) - pe produse și loturi, cu regula de livrare în ordinea expirării mărfurilor FEFO (primul care expiră, primul care iese); anexarea certificatelor de calitate/garanție și a fișelor de siguranță (pentru distribuitori) la avizele de însoțire a mărfii
Gruparea livrărilor pentru clienții dintr-o zonă și transmiterea către Coordonatorul de transport
Urmărirea executării livrării. Arhivarea tuturor avizelor emise și returnate de la client cu semnătură și ștampilă care confirmă recepția
Confirmarea livrărilor / anunțarea datei livrărilor la directorii zonali (sau direct către clienți, după caz) după primirea confirmării livrării de la Coordonatorul de transport
Emiterea facturilor către clienți, confirmarea în sistem a documentelor returnate și arhivarea acestora, conform procedurii existente
Comunicarea operativă cu echipa de vânzări privind completarea contractelor / anexelor precum și expedierea / returnarea tuturor documentelor originale comerciale