Adaugă o evaluare și ajută-i pe alții să găsească un angajator bun.
Toate ( 0 )Pozitiv ( 0 )Neutru ( 0 )Negativ ( 0 )
Utilizator:
Administrator
Aveți informații despre mediul de lucru din această companie? Care este atmosfera? Salariul este unul motivant? Oferă și alte beneficii? Care sunt condițiile pe care le oferă? Mulțumim anticipat!
Fara continut. Această companie nu a completat fila „Despre companie”.
Recrutări conduse de firmă:
Toate (39)Active ( 0 )Arhivă ( 39 )
Consilier juridic
5 Bulevardul Timișoara, București
expirat: 19.11.2023
Senior (5-10 ani)
Salariu confidențial
Anunțuri Arhivate
Anunțuri Arhivate
Sef serviciu contabilitate
București
expirat: 19.11.2023
Entry (0-2 ani)
1675 - 1850 € net / luna
Anunțuri Arhivate
Anunțuri Arhivate
Referent de specialitate contabilitate
București
expirat: 19.11.2023
Entry (0-2 ani)
810 - 895 € net / luna
Anunțuri Arhivate
Anunțuri Arhivate
specialist marketing
București
expirat: 19.11.2023
Entry (0-2 ani)
880 - 975 € net / luna
Anunțuri Arhivate
Anunțuri Arhivate
economist in comert
București
expirat: 19.11.2023
Entry (0-2 ani)
Salariu confidențial
Anunțuri Arhivate
Anunțuri Arhivate
sef birou IT
București
expirat: 19.11.2023
Middle (2-5 ani)
Salariu confidențial
Anunțuri Arhivate
Anunțuri Arhivate
specialist îmbunătăţire procese
5 Bulevardul Timișoara, București
expirat: 19.11.2023
Senior (5-10 ani)
Salariu confidențial
Anunțuri Arhivate
Anunțuri Arhivate
Inginer de cercetare in TCM
București
expirat: 19.11.2023
Middle (2-5 ani)
Atribuțiile:
Participarea la proiecte de cercetare – dezvoltare finanțate prin Programele Naționale sau alte mecanisme, cu fonduri de la bugetul de stat sau cu finanțare internațională, în vederea realizării în cadrul filialelor ROMARM a unor sisteme de arme, produse militare şi muniții, precum şi pentru realizarea unor transferuri tehnologice care să permită modernizarea capacităților de producție ale filialelor;
Participarea la realizarea Programului anual de cercetare – dezvoltare la nivel de companie,
Participarea în echipele şi comisiile pentru recepția rezultatelor activităților din cadrul proiectelor de cercetare – dezvoltare
Participarea la implementarea unor programe/proiecte internaționale;
elaborează obiectivele financiare si de afaceri ale companiei pe termen lung si scurt, pe baza evaluarilor externe, realizate la nivelul industriei de profil si a asteptarilor minimale in ceea ce priveste profitul urmare investitie;
participa la dezvoltarea strategiei Companiei, inclusiv identificarea oportunitatilor de crestere in cadrul si in afara industriei, stabilirea prioritatilor legate de piete si produse in vederea extinderilor viitoare, identifica obiectivele de achizitii;
participă la elaborarea programului de restructurare la nivel de companie pentru a permite organizatiei sa urmeze strategiile definite;
realizeaza analize financiare pentru fiecare decizie de afaceri si ofera consiliere financiara directorilor din alte departamente;
asigura eficienta lantului de aprovizionare, de la unitatea de productie pana la consumatorul final, optimizeaza costurile in cadrul departamentelor de productie, logistica si comert;
analizeaza cheltuielile de marketing si comert, eficienta capitalului de lucru, proiectele de crestere a capacitatii logistice si de productie;
colaboreaza cu departamentul comercial pentru a asigura cresterea constanta a afacerii, cu beneficii reciproce;
urmareste rezultatele reale, comparativ cu cele estimate, trage concluzii si face recomandari menite sa corecteze situatia;
elaborează analizele referitoare la concurenta, elaboreaza viziuni ample de afaceri si, pe baza structurii competitorilor, modelelor de afaceri, strategiilor, punctelor tari si slabe, generatoarelor de lichiditati, etc., anticipeaza urmatoarele actiuni si recomanda modificari sau consolidari ale strategiilor companiei;
realizeaza analize macroeconomice si analize referitoare la industria de profil si identifica tendintele care pot fi luate in considerare in planificarea afacerii;
asigura standarde ridicate in contabilitate si raportare, precum si conformitatea cu legislatia locala si internationala;
asigura un mediu constant de control;
asigura finantare eficienta a operatiunilor si investitii profitabile ale surplusului de lichiditati;
asigura comunicarea eficienta cu pietele bursiere;
Participă şi/sau coordonează activităţi privind Cercetare-Dezvoltare-Inovare, finanţate prin Programe Naţionale PNCDI III, Programe Sectoriale ale Ministerului Apărării Naționale sau ale Ministerului Cercetării, Inovării și Digitalizării, din alocaţii bugetare sau din fonduri europene/internaţionale;
Propune obiectivele de cercetare-dezvoltare-inovare în cadrul Centrului de Excelență în Cercetare, Dezvoltare și Inovare, în corelare cu obiectivele stabilite la nivelul societăţii;
Participă la elaborarea strategiei CN ROMARM SA în domeniul cercetării-dezvoltării-inovării precum şi al Programului de Cercetare Dezvoltare al companiei;
Identifică, promovează şi derulează proiectele de cercetare-dezvoltare pentru aparatul central şi pentru filialele companiei;
Analizează, proiectează şi realizează, testează şi implementează lucrări informatice (programe) pentru compartimentele . ROMARM şi filialele acesteia;
Întreţine subsistemul informatic CIEL, prin:
actualizarea periodică a noilor versiuni;
analiza tipurilor de date care pot fi exportate din programele CIEL - Contabilitate generală, Gestiune Comercială şi Imobilizări;
completarea programelor CIEL cu aplicaţii în mediul VisualFox pentru aparatul propriu, prin analiza, proiectarea, elaborarea şi integrarea aplicaţilor dezvoltate în mediul VisualFox, care vor completa programele CIEL de gestiune economică: Contabilitate şi Imobilizări în funcţie de solicitările Direcţiei Economice şi care nu sunt dezvoltate de CIEL-ROMANIA, în limita accesului la informaţiile din baza de date CIEL;
Elaborează balanţa de verificare pe conturi analitice, pe unităţi şi consolidată (preluarea datelor de la filiale, calculul balanţei, validări, listare, consolidare, validare şi listare balanţă consolidată şi bilanţul contabil;
Întreţine programele informatice necesare bazelor de date existente in cadrul aparatului central
evidenţă CO, zile de naştere, luna pensionării, pontaj, etc.
evidenţa vizei CFP.
licenţe de export precum şi anexelor aferente asigurând şi programele de tipărire a licenţelor respective.
Analizează, proiectează şi realizează, testează şi implementează lucrări informatice (programe) pentru compartimentele . ROMARM şi filialele acesteia;
Întreţine subsistemul informatic CIEL, prin:
actualizarea periodică a noilor versiuni;
analiza tipurilor de date care pot fi exportate din programele CIEL - Contabilitate generală, Gestiune Comercială şi Imobilizări;
completarea programelor CIEL cu aplicaţii în mediul VisualFox pentru aparatul propriu, prin analiza, proiectarea, elaborarea şi integrarea aplicaţilor dezvoltate în mediul VisualFox, care vor completa programele CIEL de gestiune economică: Contabilitate şi Imobilizări în funcţie de solicitările Direcţiei Economice şi care nu sunt dezvoltate de CIEL-ROMANIA, în limita accesului la informaţiile din baza de date CIEL;
actualizarea periodică a noilor versiuni;
analiza tipurilor de date care pot fi exportate din programele CIEL - Contabilitate generală, Gestiune Comercială şi Imobilizări;
completarea programelor CIEL cu aplicaţii în mediul VisualFox pentru aparatul propriu, prin analiza, proiectarea, elaborarea şi integrarea aplicaţilor dezvoltate în mediul VisualFox, care vor completa programele CIEL de gestiune economică: Contabilitate şi Imobilizări în funcţie de solicitările Direcţiei Economice şi care nu sunt dezvoltate de CIEL-ROMANIA, în limita accesului la informaţiile din baza de date CIEL;
Elaborează balanţa de verificare pe conturi analitice, pe unităţi şi consolidată (preluarea datelor de la filiale, calculul balanţei, validări, listare, consolidare, validare şi listare balanţă consolidată şi bilanţul contabil;
Întreţine programele informatice necesare bazelor de date existente in cadrul aparatului central
evidenţă CO, zile de naştere, luna pensionării, pontaj, etc
evidenţa vizei CFP
licenţe de export precum şi anexelor aferente asigurând şi programele de tipărire a licenţelor respective
Desfăşoară toate activităţile specifice pentru desfăşurarea proceselor de recrutare de personal potrivit procedurilor stabilite la nivel de companie şi sucursala;
Elaborează/actualizează Regulamentul intern;
Elaborează pe baza necesităţilor exprimate de compartimente, „Planul anual de formare profesională continuă a personalului” . Monitorizează realizarea instruirilor și actualizează planul
Participă la întocmirea/actualizarea ROF- ului companiei şi sucursalei, în concordanţă cu observaţiile compartimentelor si structura organizatorică stabilită
Participă la analiza propunerilor de structuri organizatorice ale filialelor si încadrarea acestora în politica companiei
Analizează regulamentele de organizare şi funcţionare a Consiliilor de Administraţie primite de la filiale Întocmeşte referate de prezentare în Consiliul de Administraţie.
Participă la activităţile legate de încheierea, modificarea şi înregistrarea contractului colectiv de muncă încheiat la nivelul companiei. Face propuneri cu privire la modificarea unor articole în corelare cu modificările legislative apărute