Adaugă o evaluare și ajută-i pe alții să găsească un angajator bun.
Utilizator: Administrator
Aveți informații despre mediul de lucru din această companie? Care este atmosfera? Salariul este unul motivant? Oferă și alte beneficii? Care sunt condițiile pe care le oferă? Mulțumim anticipat!Afișați mai multe >
Recrutări conduse de firmă:
Consilier suport tehnic
57 Strada Patriciu Barbu, Cluj-NapocaInvestigheaza si rezolva in mod responsabil sesizarile postate de clientii Alfa Software in aplicatia CRM dedicata, ofera suport asumat de nivel 1 prin toate mijloacele disponibile (remote, telefonic, chat)
Inregistreaza in CRM sesizarile telefonice ale clientilor si le rezolva pe cele de nivel, in mod proactiv
Incadrează sesizarile clienţilor in cele 4 categorii definite: asistenţă, vicii, dezvoltări şi servicii, in cel mai scurt timp posibil de la postarea lor..
Escaladeaza sesizarile cu grad ridicat de dificultate catre un consultant de implementare, atunci cand e cazul (nivel 2), pastrand responsabilitatea finalizarii sesizarii clientului.
Pune la dispozitia clientilor manuale/instructiuni de lucru, ori de cate ori e cazul.
Realizeaza traininguri online utilizatorilor finali ASiS pentru anumite aplicatii/functionalitati ale sistemului integrat
Sesizeaza conducerii in mod proactiv posibile neconformitati care pot bloca sau incetini activitatea clientilor si propune solutii de a imbunatati performantele sistemului ASiS la clienti.
Respecta toate procedurile interne legate de sesizarile clientilor, confidentialitatea datelor, etc.
Consultant implementare ERP
57 Strada Patriciu Barbu, Cluj-NapocaParticipa la instruiri de specialitate si intelege functionalitatile sistemului ASiS ERP
Participa activ la analiza activitatii clientului, colaborand cu echipa beneficiarului si contribuie la scrierea proiectului de implementare
Realizeaza implementarea in mod responsabil conform sarcinilor primite de la coordonatorul de proiect si in timpul stabilit de acesta
Propune ajustarea proiectului coordonatorului de proiect ori de cate ori e cazul
Sesizeaza coordonatorului de proiect in mod proactiv posibile neconformitati care pot bloca sau incetini activitatea clientilor si propune solutii de a imbunatati performantele sistemului ASiS la clienti.
Face deplasari la sediul clientului ori de cate ori este cazul
Participa la sedintele de implementare interne si cu clientul si prezinta stadiul proiectelor sale
Se asigură de realizarea sarcinilor din cadrul proiectului la termen şi la parametrii calitativi stabiliti
Respecta toate procedurile interne legate de inregistrarea in CRM-ul intern a activitatii de implementare, confidentialitatea datelor, etc.
Ofera suport clientilor sai in perioada de implementare a sistemului ASiS
Ofera servicii post-implementare clientilor a caror responsabil e desemnat in baza sesizarilor cu grad de dificultate ridicat, postate de acestia