Municipiul Sibiu, Str. MIHAIL SEBASTIAN, Nr. 1, Bloc Corp A, Etaj parter
Adaugă o evaluare și ajută-i pe alții să găsească un angajator bun.
Toate ( 0 )Pozitiv ( 0 )Neutru ( 0 )Negativ ( 0 )
Utilizator:
Administrator
Aveți informații despre mediul de lucru din această companie? Care este atmosfera? Salariul este unul motivant? Oferă și alte beneficii? Care sunt condițiile pe care le oferă? Mulțumim anticipat!
Fara continut. Această companie nu a completat fila „Despre companie”.
Recrutări conduse de firmă:
Toate (51)Active ( 0 )Arhivă ( 51 )
1st line support Alphacomm
Sibiu,
expirat: 15.05.2020
Entry (0-2 ani)
Salariu confidențial
Anunțuri Arhivate
Anunțuri Arhivate
Service Desk Analyst B2B
25 Strada Oituz, Sibiu
expirat: 15.05.2020
Entry (0-2 ani), Middle (2-5 ani)
Salariu confidențial
Anunțuri Arhivate
Anunțuri Arhivate
1st line support Alphacomm
25 Strada Oituz, Sibiu
expirat: 02.03.2020
Entry (0-2 ani)
Salariu confidențial
Anunțuri Arhivate
Anunțuri Arhivate
Team Lead Developer
25 Strada Oituz, Sibiu
expirat: 02.03.2020
Senior (5-10 ani)
Salariu confidențial
Anunțuri Arhivate
Anunțuri Arhivate
.NET Senior Developer
25 Strada Oituz, Sibiu
expirat: 02.03.2020
Senior (5-10 ani)
Salariu confidențial
Anunțuri Arhivate
Anunțuri Arhivate
.NET Developers
25 Strada Oituz, Sibiu
expirat: 02.03.2020
Middle (2-5 ani)
Salariu confidențial
Anunțuri Arhivate
Anunțuri Arhivate
Front End Developer
25 Strada Oituz, Sibiu
expirat: 02.03.2020
Entry (0-2 ani), Middle (2-5 ani)
Salariu confidențial
Anunțuri Arhivate
Anunțuri Arhivate
Senior SQL Server DBA
25 Strada Oituz, Sibiu
expirat: 02.03.2020
Senior (5-10 ani)
Salariu confidențial
Anunțuri Arhivate
Anunțuri Arhivate
Wintel Engineer
25 Strada Oituz, Sibiu
expirat: 25.04.2019
Middle (2-5 ani), Senior (5-10 ani)
Atribuțiile:
Support the Windows, VMware and Citrix environments including activities such as provisioning, maintenance & troubleshooting. (Desired technologies: Microsoft Office, MS SQLVMWare ESXi 5-6, Veeam Backup, Citrix Xen App 6-7)
Maintain high level of expertise in designated products and components of the Windows Operating System, associated hardware, and VMware
Knowledge of monitoring alerting, logging and status messages. Maintenance tasks . reviewing backups and patching systems
Owning, tracking and resolving support tickets related to incidents, problems, and changes
Participate in on-call rotation; will require after-hours and weekend cover and occasional bank / public holidays
To understand and adhere to company standards and systems for Quality, Health & Safety, Environmental and Information Security management and, as necessary, assist in their monitoring and improvement