Bucureşti Sectorul 1, Calea DOROBANTILOR, Nr. 103-105
Adaugă o evaluare și ajută-i pe alții să găsească un angajator bun.
Toate ( 0 )Pozitiv ( 0 )Neutru ( 0 )Negativ ( 0 )
Utilizator:
Administrator
Aveți informații despre mediul de lucru din această companie? Care este atmosfera? Salariul este unul motivant? Oferă și alte beneficii? Care sunt condițiile pe care le oferă? Mulțumim anticipat!
Organizeaza, coordoneaza si verifica activitatea de executie pe santier;
Raporteaza superiorului calitativ, cantitativ si valoric stadiul lucrarilor executate;
Colaboreaza cu departamentul productie, intocmeste necesare si urmareste aprovizionarea la timp cu materiale/produse conform graficului de executie;
Organizeaza procesul de productie, asigura conditiile necesare executarii lucrarilor incredintate in termenele convenite si la nivelul cerintelor de calitate;
Asigura aplicarea in procesul de productie a tehnologiilor de executie stabilite si incadrarea in manopera stabilita;
Actualizeaza toate documentatiile necesare executiei lucrarilor, inclusiv cartea tehnica a constructiei;
Actualizeaza calendarul de desfasurare a activitatilor si jurnalul de santier;
Efectueaza controalele si inspectiile cu frecventa prevazuta in proceduri;
Participa la receptiile partiale si finale ale lucrarilor, intocmeste documentatia necesara receptiei lucrarilor;
Analiza clauzelor contractuale cuprinse in contractele de lucrari atribuite de AC (autoritatea contractanta) catre companie
Urmarirea respectarii clauzelor contractuale in timpul realizarii obiectivelor stabilite in contractele dintre companie si subcontractori
Egibilitatea documentelor subcontractorilor care isi desfasoara activitatea in cadrul proiectelor aflate in implementare
Introducere in sistemul informatic intern contractele de lucrari, prestari servicii, acte aditionale, corespondenta relevanta, alte documente incheiate la nivel de unitate/departament
Urmarire stadiu derulare contracte de lucrari prin care solicita Managerului de proiect documentele primare necesare inceperii lucrarilor ( Autorizatie de Construire, Ordin de incepere, Proces Verbal de predare amplasament)
Pentru contractele incheiate de catre companie verifica daca sunt indeplinite conditiile de receptie la terminarea lucrarilor
Colecteaza rapoarte lunare ale Managerului de Proiect si minutele sedintelor de progres in vederea intocmirii rapoartelor periodice care contin in principal elemente ce arata modul cum sunt realizate stadiile fizice si respectate prevderile contratuale ( termene intermediare programate)
Supravegheaza procesul de realizare al constructiei în conformitate cu aspectele prevazute în autorizatia de construire si caietele de sarcini, precum și a reglementarilor tehnice în vigoare
Analizeaza existența documentelor care certifica calitatea materialelor pentru constructii si se asigura ca ele corespund cu prevederile proiectului
Verifica respectarea tehnologiilor de constructie si a sistemului calitatii în constructii
Examineaza fazele determinante ale proiectului, semneaza si stampileaza documentele corespunzatoare fiecarei faze
Ofera spre verificare documentele solicitate de catre organele de control
Opreste lucrarile în situația în care identifica abateri privind aspectele mentionate în proiectul de Executie sau referitoare la calitatea proiectului și autorizeaza reluarea construcției după remedierea erorilor
Intocmeste un registru electronic și noteaza în fiecare zi activitatile corespunzatoare proiectului pe fiecare contract de lucrari
Prelucrare si update grafic executie si extrase pentru rapoarte de progres in versiunea oficiala Primavera a contractului
Furnizare raportari procentuale de progres pe baza realizarilor in Primavera, pentru sedintele saptamanale cu Beneficiarul/Consultantul;
Furnizare extrase de date din grafic pentru rapoartele lunare;
Intocmire, prelucrare si update grafic de executie intern, rapoarte de progres pentru versiunea de lucru a graficului
Stabilirea si monitorizarea bugetelor alocate in cadrul proiectului
Urmarirea modului de intocmire a pregatirii productiei lunare in corelare cu graficul de executie
Analiza detaliata a necesarului de resurse si centralizarea acestora Inregistrarea realizarilor fizice saptamanale, lunare si cumulat pe fiecare proiect in executie
Inregistrarea realizarilor valorice lunare de productie din cadrul proiectului si urmarirea gradului de realizare fata de bugetat
Realizarea de desene de ansamblu pe baza schiţelor date de proiectant
Extragerea de desene de execuţie din desenele de ansamblu şi realizarea de detalii din desenele de execuţie, folosirea schiţelor tehnice pentru a redacta şi interpreta documentaţia tehnică de realizare a produselor
Elaborează desene de execuţie pe baza schiţelor proiectantului Detalierea modelelor (desene de execuţie, subansamblu, ansamblu) după indicaţiile proiectantului cu ajutorul aplicaţiilor de tip CAD
Modelarea reperelor simple cu ajutorul aplicaţiilor de tip CAD pe baza schiţei proiectantului
Elaborarea desenelor de prospect şi prezentare în spaţiu
Verificarea documentaţiei grafice
Asista echipa de ingineri proiectanti din cadrul Proiectului – DIG 19
Intocmeste documentele specifice (fise de magazie, registre de intrare-iesire, procese verbale de predare-primire, bonuri de consum, note de intrare-receptie, note de restituire, avize de insotire a marfii, facturi fiscale, procese verbale de custodie, etc.)
Coordoneaza activitatile specifice de gestiune din cadrul depozitului (receptie, intrari/iesiri, stocuri, livrari, retururi etc);
Efectueaza lunar inventarul stocului de materiale, cantitati, pret
Primeste, receptioneaza si elibereaza materiale/produse din depozit/magazie
analizeaza, verifica si elaboreaza din punct de vedere al legalitatii contractele de investitii publice si private necesare desfasurarii activitatii atat cu beneficiarii cat si cu subcontractorii/prestatorii;
urmareste legalitatea incheierii si derularii contractelor de investitii publice si private;
redacteaza notificari si adrese catre institutii ale statului si catre partenerii comerciali in conformitate cu legislatia in vigoare si conditiile contractuale;
tine evidenta actelor normative si informeaza managementul firmei cu privire la modificarile legislative aparute care pot afecta derularea contractelor de investitii;
elaboreaza, impreuna cu compartimentele implicate, documentatia de oferta;
tine in permanenta legatura cu asociatii, subantreprenorii si cu Sucursala desemnata sa execute obiectivul, in cazul adjudecarii ofertei, pentru elaborarea documentatiei de oferta;
responsabil de definitivarea documentatiei de oferta, editarea, multiplicarea, sustinerea si supunerea ei spre aprobare, ca si transmiterea ei la persoana juridica achizitoare;
efectueaza deplasari in teren pentru vizitarea amplasamentelor in vederea culegerii de date;
analizeaza instructiunile pentru ofertanti, memoriile de sprecialitate, caietele de sarcini, listele de cantitati de lucrari, partea desenata din documentatia de licitatie;
incadreaza tehnologiile de executie in articole de deviz si sau/ in activitati;
pune la dispozitia Sucursalei desemnate sa execute obiectivul, documentatia de oferta si toate datele necesare executarii ofertei;
elaboreaza Fisa Tehnico-Economica a obiectivului;
intretine si actualizeaza banca de date a activitatii ofertare;
arhiveaza documentatiile intocmite conform reglementarilor interne