Bucureşti Sectorul 3, Str. NERVA TRAIAN, Nr. 27-33, PARTER, MAGAZIN 11 SI MAGAZIN 12, Scara B
Adaugă o evaluare și ajută-i pe alții să găsească un angajator bun.
Toate ( 0 )Pozitiv ( 0 )Neutru ( 0 )Negativ ( 0 )
Utilizator:
Administrator
Aveți informații despre mediul de lucru din această companie? Care este atmosfera? Salariul este unul motivant? Oferă și alte beneficii? Care sunt condițiile pe care le oferă? Mulțumim anticipat!
Analizeaza, evalueaza si supune spre analiza si decizia organelor decizionale competente propunerile de credit;
Verifica incadrarea operatiunii in politica si strategia de creditare a Bancii si respectarea de catre aceasta a prevederilor reglementarilor interne ale Bancii in materie de creditare;
Redacteaza propuneri pentru structurile competente ale Grupului in cazul in care este necesara opinia de conformitate cu privire la pozitii de risc semnificative si acord cu privire la credite acordate exponentilor Bancii sau altor societati ale Grupului;
Adanceste daca considera necesar analiza unor indicatori si elemente care au stat la baza propunerii prin deplasarea la sediul unitatii teritoriale a Bancii si/sau Clientului, cu acordul sau la cererea superiorilor sai;
Dezvoltatea produselor noi de creditare (garantate si negarantate), destinate persoanelor fizice, precum si modificarea celor existente in acord cu strategia bancii, cerintele clientilor si tendintele pietei
Definirea cerinţelor functionale aferente produselor adresate persoanelor fizice si intocmirea planurilor pentru implementarea acestora; participarea la testarea si integrarea acestora in sistemele informatice ale bancii
Definirea strategiilor de promovare si vanzare a produselor de creditare, precum si monitorizarea produselor gestionate privind profitabilitatea, volumul de vanzari, costurile de risc, pozitionarea in piata
Elaborarea reglementarilor interne aferente (descrieri de produs, proceduri, metodologii, etc) si actualizarea acestora
Monitorizarea si analiza evoluţiei pieţei cu privire la tendinţe, preţuri, caracteristici si conditiile produselor din aria vizata
Tine contabilitatea interna a Bancii, la nivel analitic: verificarea documentelor primare, inregistrarea lor in contabilitate in ordine cronologica, conform principiilor contabile generale, a contabilitatii de angajament;
Tine evidenta contabila analitica si sintetica la nivel de Banca a obiectelor de inventar, a mijloacelor fixe si investitiilor in curs;
Activităţi de reconciliere: investighează erorile şi efectuează rearanjarea înregistrărilor eronate
Tine evidenta contabila analitica si sintetica la nivel de Centrala a materialelor, cheltuielilor administrative;
Intocmeşte decontul de TVA, declaratia 390 si declaratia 394 împreună cu Team-leader-ul;
efectueaza activitaţi de contabilitate (facturi, cheltuieli generale, active corporale şi necorporale – mijloace fixe);
pastreaza evidenţele contabile cerute de reglementarile locale in vigoare;
monitorizeaza conturile suspendate si tehnice;
intocmeşte decontul de TVA, declaratia 390 si declaratia 394 împreună cu Team-leader-ul;
participa la lucrarile ocazionate de inchiderea de luna, calcul amortizare lunara, esalonare lunara a cheltuielilor, inregistrare provizioane generale;
organizeaza si inregistreaza inventarierea patrimoniului conform legislatiei in vigoare;
menţine şi dezvoltă Planul de conturi şi Manualul de inregistrari contabile;
defineste si aplică procesul de control pentru a preveni erori de contabilitate;
activitaţi de reconciliere: investighează erorile si efectuează rearanjarea inregistrarilor eronate (sau verifică procesul de reconciliere automata);
efectuează controlul financiar preventiv, cu excepţia situaţiilor legate de deplasarile in interes de serviciu ale angajatilor;
Gestionarea imobilelor proprietate bancii precum si inchiriate;
Realizarea formalitatilor necesare în vederea obtinerii de autorizatii, permise, omologari, controale periodice, contracte furnizori;
Realizarea de analize privind oportunitatea demararii lucrarilor de reparatii/intretinere in vederea conservarii valorii de piata a imobilelor;
Participarea, în colaborare cu Biroul Achizitii, la achizitionarea tuturor instalatiilor tehnice necesare pentru atingerea obiectivelor de functionalitate si securitate si se ocupa de instalarea acestora;
Gestionarea parcului auto intocmind propuneri de eficientizare a utilizarii autoturismelor;
Pre-avizarea drafturi contracte in vederea includerii clauzelor ce asigura protectia bancii: termene de livrare, conditii de plata, clauze de denuntare unilateral, etc;
Desfasurarea de activitati logistice ce trebuie realizate de catre resursele interne ale departamentului;
Permis de conducere valabil cu experienta de min 1 an
Instrumenteaza adresele de infiintare / desfiintare / suspendare a popririlor emise de organele de executare silita prin verificarea documentatiei aferente si conformitatea acesteia cu prevederile legale;
Verifica existenta debitorilor din adresele de infiintare / desfiintare / suspendare a popririlor emise de organele de executare in evidentele informatice ale bancii; comunica infiintarea / desfiintarea / suspendarea popririi catre unitatile teritoriale sau formuleaza raspunsul catre emitentul adresei;
Infiinteaza / suspenda / sisteaza poprirea asupra disponibilitatilor banesti existente/incasarilor viitoare in conturile deschise de debitor;
Gestioneaza adresele de solicitare de informatii primite de la diverse organe abilitate;
Face propuneri motivate sefului ierarhic legate de desfasurarea activitatii Bancii in conditii de legalitate, oportunitate si operativitate;