Bucureşti Sectorul 1, Str. BENJAMIN FRANKLIN, Nr. 9, Camera nr. 3, Etaj 3, Apartament 6
Adaugă o evaluare și ajută-i pe alții să găsească un angajator bun.
Toate ( 0 )Pozitiv ( 0 )Neutru ( 0 )Negativ ( 0 )
Utilizator:
Administrator
Aveți informații despre mediul de lucru din această companie? Care este atmosfera? Salariul este unul motivant? Oferă și alte beneficii? Care sunt condițiile pe care le oferă? Mulțumim anticipat!
Asigură utilizarea cu randament maxim a utilajelor, maşinilor şi instalaţiilor, prevenirea şi eliminarea întreruperilor sau deficienţelor în funcţionarea acestora
Supraveghează executarea operaţiilor pe întreg timpul desfăşurării lucrărilor
Monitorizeaza modul de functionare al utilajelor
Urmăreşte executarea lucrarilor in conformitate cu cerintele proiectului de executive
Stabileşte necesarul de resurse (materiale, echipamente, personal) pe baza planului de executive
Răspunde de executarea la timp şi de calitatea lucrărilor încredinţate
Organizeaza, conduce si controleaza desfasurarea in mod eficient a activitatii financiar-contabile a societatii, in conformitate cu dispozitiile legale in vigoare
Ofera suport celorlalte departamente pe tema financiar- contabilitate- fiscalitate
Asigura adaptarea companiei la toate reglementarile financiare, contabile, legislative, impozite si taxe
Efectueaza analiza financiar-contabila a societatii si pregateste informatii pentru bilantul contabil, contul de profit si pierdere si notele la bilant
Pregateste informatii si rapoarte declarative lunare/trimestriale/semestriale in conformitate cu legislatia in vigoare, pentru autoritati si conducerea societatii
Realizeaza analiza situatiei financiare si face propuneri de imbunatatire a indicatorilor de performanta
Intocmeste rapoarte financiare periodice si asigura inchiderea raportarilor contabile
Asigura intocmirea corecta si la timp a tuturor rapoartelor lunare si implementeaza un regim al inregistrarii si verificarii documentelor la timp
Contribuie la intocmirea bugetului, informeaza si face propuneri de corectie
Mentine relatia companiei cu banci si alte societati cu care se relationeaza in domeniul financiar-contabil
Intocmeste balanta de verificare, evaluarea patrimoniala, bilantul contabil, precum si intocmirea / semnarea / transmiterea altor documente specifice (declaratii fiscale etc.)
Organizeaza si coordoneaza contabilitatea operatiilor de capital, contabilitatea imobilizarilor, contabilitatea stocurilor, contabilitatea tertilor, contabilitatea trezoreriei, contabilitatea cheltuielilor, veniturilor si rezultatelor, contabilitatea angajamentelor si altor elemente patrimoniale, contabilitatea de gestiune in conformitate cu legislatia in vigoare
Asigura organizarea si gestionarea in mod eficient a integritatii intregului patrimoniu al societatii in conformitate cu dispozitiile legale in vigoare si normele sau reglementarile interne ale societatii