Bucureşti Sectorul 1, Str. IZBICENI, Nr. 117-119, BIROU 7, Etaj 2
Adaugă o evaluare și ajută-i pe alții să găsească un angajator bun.
Toate ( 0 )Pozitiv ( 0 )Neutru ( 0 )Negativ ( 0 )
Utilizator:
Administrator
Aveți informații despre mediul de lucru din această companie? Care este atmosfera? Salariul este unul motivant? Oferă și alte beneficii? Care sunt condițiile pe care le oferă? Mulțumim anticipat!
Analizează, completează, interpretează şi pregăteşte raporturi conţinând situaţii şi date socio-economice ale societăţii: contabilitatea operaţiilor de capital, contabilizarea imobilizărilor, contabilitatea stocurilor, contabilitatea terţilor, contabilitatea trezoreriei, contabilitatea cheltuielilor, veniturilor şi rezultatelor, contabilitatea angajamentelor şi altor elemente patrimoniale, contabilitatea de gestiune în conformitate cu legislaţia în vigoare;
Verifică şi înregistrează în contabilitate (la zi) în perioada la care se referă urmatoarele documentele contabile :Registrul de casa in lei, deconturi cheltuieli, facturi furnizori
Realizeaza, verifica si reconciliaza partial sau integral calculatia costurilor pe principalele structuri de gestionare a acestora, atat in moneda functionala (RON) cat si in moneda de raportare (EUR): costuri directe si indirecte pentru produse si servicii, costuri variabile si fixe pentru produse si servicii, costul subactivitatii, costuri marketing, costuri desfacere, costuri generale si administrative, alte costuri;
Intocmeste, verifica si reconciliaza rapoarte si situatii, care se refera la documente, date si informatii financiar/contabile legate de responsabilitatile postului, acestea fiind solicitate de institutii de control, auditorul extern, institutii financiare si de credit, management, actionari, investitori, auditul intern;
Urmăreşte respectarea principiilor contabile şi ale evaluării patrimoniului (prudenţei, permanenţei metodelor, continuităţii activităţii, independenţei exerciţiului, intangibilităţii bilanţului de deschidere, recompensării);
Dezvoltă sau gestionează informaţii tehnice necesare pentru buna desfăşurare al departamentului economic;
Participă la operaţiunile de inventariere a patrimoniului urmărind modul de valorificare a rezultatelor inventarierii;
Răspunde de evidența formularelor financiar-contabile;
Scrie şi pregăteşte diverse rapoarte;
Verificarea și înregistrarea documentelor în contabilitate pe centre de cost (facturi de cheltuieli, facturi avans, facturi leasing)
Înregistrarea recepțiilor de marfă
Crearea și ținerea evidenței de mijloace fixe, obiecte de inventar
Verificarea TVA la facturi introduse
Întocmire diferite note contabile
Monitorizare plăți efectuate, clearing plăți cu facturi furnizori
Verificare periodică a soldului cu partenerii
Răspunde de respectarea disciplinei de casă, a regulamentului operaţional de casă şi a celorlalte dispoziţii privind operaţiunile cu numerar, efectuând personal sau prin altă persoană împuternicită, cel puţin lunar şi inopinant controlul casieriei, atât sub aspectul existenţei faptice a valorilor băneşti cât şi sub aspectul securităţii acestora;
Participă la susţinerea şi discutarea lucrărilor elaborate în cadrul serviciului;
Răspunde de eficienţa şi calitatea lucrărilor executate în cadrul serviciului la termenele stabilite prin reglementări interne sau prin alte acte normative;
Răspunde de îndeplinirea oricăror altor sarcini prevăzute de Legea contabilităţii de regulamentul de aplicare a acesteia, precum şi de celelalte reglementări legale în vigoare, pe linie economică şi financiar-contabilă
Asigura evaluarea interna si verificarea constantei performantei produselor din domeniul reglementat – intocmirea dosarului tehnic, planul de control, controlului productiei in fabrica, incercarile de tip, incercarile periodice, documente de conformitate (Declaratii de performanta, rapoarte de incercari, etc)
Asigura gestionarea si imbunatatirea sistemului de management al calitatii conform ISO ISO 9001:2015 si a sistemului de management de mediu 14001:2015, prin elaborare, difuzarea si implementarea documentelor SMC, respectand cerintele de reglementare pentru produse termoizolante
Elaborarea documentatiei tehnice de conformitate pe baza standardele EN 13164; EN 822; EN, EN, EN, EN, EN, EN1607, EN, EN, EN, EN, EN, EN, EN, EN, EN, ENRegulamentele si Directivele europene din domeniul materialelor de constructii (ex. REGULATION (EU) No;
Asigura legatura cu laboratoare notificate european (EU Notified Body), interne si externe ;
Responsabil pentru pregatirea, programarea, efectuarea implementarea si urmarirea auditurilor interne si externe de calitate, a inspectiilor oficiale si urmareste implementarea masurilor corective, gestionarea auditurilor din partea clientilor
Analizarea neconformitatilor de produs, proces si sistem, a reclamatiilor de la clienti (stabilirea root cause), stabilirea actiunilor corective si preventive, implementarea si verificarea eficacitatii acestora
Are ca sarcina implementarea măsurilor de prevenire a erorilor în scopul unei îmbunătățiri continue a calității în colaborare cu celelalte departamente;
Asigurarea si dezvoltarea in continuare a proceselor si sistemelor de asigurare a calitatii, dezvoltarea continua si digitalizarea proceselor;
Coordoneaza departamentului calitate, laborator, ofera suport și feedback;
stabileste progarmul de dotare a laboratorului de incercari, programul de verificari metrologice a aparaturii de laborator