COMPANIA NATIONALA DE TRANSPORTURI AERIENE ROMANE TAROM SA
Loc. Otopeni, Oraş Otopeni, Calea BUCUREŞTILOR, Nr. 224 F
Adaugă o evaluare și ajută-i pe alții să găsească un angajator bun.
Toate ( 0 )Pozitiv ( 0 )Neutru ( 0 )Negativ ( 0 )
Utilizator:
Administrator
Aveți informații despre mediul de lucru din această companie? Care este atmosfera? Salariul este unul motivant? Oferă și alte beneficii? Care sunt condițiile pe care le oferă? Mulțumim anticipat!
Fara continut. Această companie nu a completat fila „Despre companie”.
Recrutări conduse de firmă:
Toate (1)Active ( 0 )Arhivă ( 1 )
Sef serviciu achizitii
Otopeni
expirat: 03.03.2017
Atribuțiile:
Coordoneaza activitatile de achizitie si transport ale componentelor de avion, ale materialelor si ale dispozitivelor necesare intretinerii, reparatiei si operarii avioanelor din dotare, precum si ale tertilor;
Coordoneaza activitatile de achizitie, transport, receptie si depozitare a produselor inflight, a pieselor de schimb necesare intretinerii parcului auto, a tipariturilor si tipizatelor, si a altor produse si obiecte, conform solicitarilor compartimentelor companiei;
Coordoneaza activitatea de selectare a furnizorilor in conformitate cu reglementarile aeronautice si procedurile in vigoare;
Participa la intalniri cu furnizorii interni si externi in vederea stabilirii de noi relatii parteneriale si solutionarii eventualelor probleme aparute in procesul de desfasurare a activitatii;
Negociaza cu furnizorii preturi, termene si alte conditii contractuale inscrise in contracte;
Monitorizeaza activitatea financiar-contabila aferenta procesului activitatii serviciului;
Coordoneaza activitatea de formulare a propunerilor, analiza si negociere a termenelor si conditiilor contractuale in vederea asigurarii livrarii de combustibil de aviatie si pentru semnarea contractelor de asigurare;
Stabileste obiective si indicatori de performanta pentru membrii echipei, monitorizeaza performanta acestora si motiveaza echipa pentru atingerea obiectivelor;
Dezvolta si urmareste indicatori de performanta relevanti pentru a masura eficienta procesului de achizitie;
Elaboreaza analize/rapoarte/sinteze privind achizitiile si stadiul procedurilor aflate in derulare si inainteaza conducerii companiei propuneri de imbunatatire a proceselor coordonate la nivelul serviciului;
Organizeaza si supervizeaza activitatea de derulare a procedurilor de atribuire ( intocmire documentatii, organizare licitatii, arhivare dosare, comunicari interne, etc);
Supervizeaza si coordoneaza activitatea de primire/expediere/vamuire a bunurilor destinate intretinerii aeronavelor companiei si a tertilor, activitatea de intocmire a formalitatilor vamale, la nivelul companiei