1. Angajator
  2. Bucureşti
  3. WISE HUMAN SYSTEMS S.R.L.
Evaluări
Recomandă firma Evaluări ()
Evaluarea generală a angajatorului

WISE HUMAN SYSTEMS S.R.L.

Bucureşti Sectorul 1, Calea DOROBANŢILOR, Nr. 216, Etaj 1, Apartament 2

Adaugă o evaluare și ajută-i pe alții să găsească un angajator bun.

Toate ( 0 ) Pozitiv ( 0 ) Neutru ( 0 ) Negativ ( 0 )

Utilizator: Administrator

Aveți informații despre mediul de lucru din această companie? Care este atmosfera? Salariul este unul motivant? Oferă și alte beneficii? Care sunt condițiile pe care le oferă? Mulțumim anticipat!
Afișați mai multe >
A fost utilă recenzia? 0 0
Fara continut. Această companie nu a completat fila „Despre companie”.

Recrutări conduse de firmă:

Toate (322) Active ( 0 ) Arhivă ( 322 )

Asistent Comercial

București
expirat: 28.03.2024
Middle (2-5 ani), Senior (5-10 ani)
Salariu confidențial
Anunțuri Arhivate
Anunțuri Arhivate

Asistent Comercial

București
expirat: 20.01.2024
Middle (2-5 ani), Senior (5-10 ani)
Salariu confidențial
Anunțuri Arhivate
Anunțuri Arhivate

Assistant Manager (pharma industry)

București
expirat: 22.12.2023
Middle (2-5 ani), Senior (5-10 ani)
Atribuțiile:
  • Administrative support to Immunology team
  • Organize big medical events at national & mainly international level for the team and business partners: congresses, travels, master class, summits, courses, internal meetings, product launches etc
  • Organize all participants’ travel arrangements: airplane tickets, transfers, train etc.; coordinate all participants’ accommodation process
  • Collaborate with travel agencies for organizing events
  • Administrate the contracts with doctors and suppliers: sponsorship, speaker contracts fiscal sales / return / discount invoices for distributors
  • Extracts reports on sales and returns and send them to the interested parts
  • On request, offer administrative support to other departments
  • Offer business support for the team by elaboration specific reports
  • Maintain a permanent contact with direct manager
  • Administer promotional materials
  • Be part of a collaborative team and enjoy the support of your peers in a positive atmosphere
  • Make use of your excellent planning and organizational skills to ensure effective and timely output in an independent way
  • Be proactive and efficient in the management of your activities and contribution to key projects
  • Maintain confidentiality and professionalism in exchanges with stakeholders
  • Show diplomacy and a good team spirit
Afișați mai multe >>
Salariu confidențial
Anunțuri Arhivate
Anunțuri Arhivate

Contabil Senior

București
expirat: 29.04.2023
Senior (5-10 ani)
1200 - 1400 € net / luna
Anunțuri Arhivate
Anunțuri Arhivate

Consultant Vanzari in industria ambalajelor

București
expirat: 22.04.2023
Middle (2-5 ani), Senior (5-10 ani)
Atribuțiile:
  • Preluarea si gestionarea unui portofoliu de clienti si extinderea acestuia cu noi clienti in zona de retail si distribuitori;
  • Investigarea nevoilor din piata si ofertarea de produse;
  • Zona acoperita: marile retele de retail (majoritatea cu sediul in Bucuresti) si distribuitori din toata tara; 
  • Munca de birou 80%, munca de teren 20%
Afișați mai multe >>
Salariu confidențial
Anunțuri Arhivate
Anunțuri Arhivate

Inginer Proiectare Rezistenta (constructii civile)

București
expirat: 06.04.2023
Middle (2-5 ani), Senior (5-10 ani)
Atribuțiile:
  • Proiectarea structurilor respectand tema de proiectare;
  • Intocmirea proiectelor de structura (piese scrise și desenate) si oferirea de asistenta tehnica la implementarea proiectelor;
  • Realizarea documentatiilor pentru structura fazele SPF, SF, DTAC, PT+DE;
  • Propunerea solutiilor tehnice in colaborare cu seful de department;
  • Modelarea structurilor beton cu ajutorul programelor de calcul;
  • Asigurarea suportului tehnic pe tot parcursul executiei lucrarii
Afișați mai multe >>
Salariu confidențial
Anunțuri Arhivate
Anunțuri Arhivate

Contabil Senior

București
expirat: 23.03.2023
Senior (5-10 ani)
Salariu confidențial
Anunțuri Arhivate
Anunțuri Arhivate

Sef Departament Topometrie

București
expirat: 25.02.2023
Senior (5-10 ani), Executive (>10 ani)
Atribuțiile:
  • Asigura conducerea administrativa a Departamentului
  • Asigura dimensionarea corecta a Departamentului
  • Asigura o buna motivare a subordonatilor
  • Gestioneaza resursele materiale si financiare care sunt alocate Departamentului
  • Asigura permanenta perfectionare si informare a personalului din subordine
  • Realizeaza toate activitatile ce-i revin ca Sef de Departament, conform procedurilor privind asigurarea calitatii
  • Verifica respectarea in cadrul Departamentului a legislatiei, normativelor si standardelor in vigoare, a procedurilor de asigurare a calitatii si a tuturor regulamentelor si normelor interne ale societatii
  • Asigura realizarea activitatilor de teren asociate proiectelor si asistenta tehnice pe parcursul executiei proiectelor
  • Acorda sprijin profesional personalului din subordine pe parcursul elaborarii proiectelor, desfasurarii activitatilor de teren si a rezolvarii insarcinarilor ocazionale
  • Elaboreaza partile scrise si desenate ale proiectului
  • Realizeaza activitati de proiectare in domeniul planului general, retele de apa si de canalizare, drumuri, in conformitate cu functia fixata de catre Directorul de Directie PROIECTARE – CERCETARE;
Afișați mai multe >>
Salariu confidențial
Anunțuri Arhivate
Anunțuri Arhivate

Inginer Proiectare Rezistenta (constructii civile)

București
expirat: 08.02.2023
Middle (2-5 ani), Senior (5-10 ani)
Atribuțiile:
  • Proiectarea structurilor respectand tema de proiectare;
  • Intocmirea proiectelor de structura (piese scrise și desenate) si oferirea de asistenta tehnica la implementarea proiectelor;
  • Realizarea documentatiilor pentru structura fazele SPF, SF, DTAC, PT+DE;
  • Propunerea solutiilor tehnice in colaborare cu seful de department;
  • Modelarea structurilor beton cu ajutorul programelor de calcul;
  • Asigurarea suportului tehnic pe tot parcursul executiei lucrarii
Afișați mai multe >>
Salariu confidențial
Anunțuri Arhivate
Anunțuri Arhivate

Inginer geotehnician

București
expirat: 01.12.2022
Senior (5-10 ani), Executive (>10 ani)
Salariu confidențial
Anunțuri Arhivate
Anunțuri Arhivate

Analist Achizitii, Suceava

Suceava
expirat: 01.12.2022
Middle (2-5 ani), Senior (5-10 ani)
Atribuțiile:
  • Primește, înregistrează și sintetizează necesarul de materiale și servicii;
  • Cercetează piața pentru a obține cele mai bune oferte dpdv calitate-preț;
  • Identifică potențiali furnizori și propune evaluarea acestora conform criteriilor stabilite;
  • Întocmește și analizează cererile de ofertă;
  • Organizează și participă la licitații. Negociază cu furnizorii prețurile de achiziție, încheie contractele cu aceștia;
  • Înregistrează și transmite comenzi la furnizori. Urmărește aprovizionarea la prețurile și termenele stabilite;
  • Obține validarea tehnică a articolelor de aprovizionat împreună cu departamentul de calitate și departamentul care a făcut solicitarea;
  • Menține un control permanent asupra documentelor contractuale și a modificărilor acestora;
  • Asigură obținerea de la furnizori a tuturor documentelor însoțitoare (privind calitatea, autorizații de funcționare/furnizare a serviciilor, licențe etc.);
  • Urmărește soluționarea neconformităților depistate;
  • Ia măsurile necesare pentru ca toate comenzile să fie executate în limita bugetului;
  • Gestionează derularea contractelor de care răspunde;
  • Urmărește consumurile și definește stocul critic pentru materii prime, cu scopul de a evita situațiile de avarie;
  • Urmărește aplicarea sistemului de identificare/trasabilitate a produselor în activitatea de aprovizionare;
  • Elaborează propuneri de îmbunătățire a procedurilor și instrumentelor de lucru în scopul reducerii costurilor;
Afișați mai multe >>
Salariu confidențial
Anunțuri Arhivate
Anunțuri Arhivate

Inginer Proiectare Rezistenta (constructii civile)

București
expirat: 24.11.2022
Middle (2-5 ani), Senior (5-10 ani)
Atribuțiile:
  • Proiectarea structurilor respectand tema de proiectare;
  • Intocmirea proiectelor de structura (piese scrise și desenate) si oferirea de asistenta tehnica la implementarea proiectelor;
  • Realizarea documentatiilor pentru structura fazele SPF, SF, DTAC, PT+DE;
  • Propunerea solutiilor tehnice in colaborare cu seful de department;
  • Modelarea structurilor beton cu ajutorul programelor de calcul;
  • Asigurarea suportului tehnic pe tot parcursul executiei lucrarii
Afișați mai multe >>
Anunțuri Arhivate
Anunțuri Arhivate

Consultant Vanzari in industria ambalajelor

București
expirat: 10.11.2022
Middle (2-5 ani), Senior (5-10 ani)
Atribuțiile:
  • preluarea si gestionarea unui portofoliu de clienti si extinderea acestuia cu noi clienti in zona de retail si distribuitori;
  • pregatirea documentatiilor pentru licitatii si participarea la aceste evenimente care se desfasoara pe diverse platforme electronice;
  • investigarea si ofertarea de produse in afara licitatiilor, atunci cand este cazul;
  • zona acoperita: marile retele de retail (majoritatea cu sediul in Bucuresti) si distribuitori din toata tara; 
  • munca de birou 80%, munca de teren 20%
Afișați mai multe >>
Salariu confidențial
Anunțuri Arhivate
Anunțuri Arhivate

Inginer proiectare CFDP

București
expirat: 15.10.2022
Middle (2-5 ani), Senior (5-10 ani)
Atribuțiile:
  • Proiectare respectand tema de proiectare;
  • Intocmirea proiectelor (piese scrise și desenate) si oferirea de asistenta tehnica la implementarea proiectelor;
  • Realizarea documentatiilor pentru structura fazele SPF, SF, DTAC, PT+DE;
  • Propunerea solutiilor tehnice in colaborare cu seful de department;
  • Modelarea cu ajutorul programelor de calcul;
  • Asigurarea suportului tehnic pe tot parcursul executiei lucrarii
Afișați mai multe >>
Salariu confidențial
Anunțuri Arhivate
Anunțuri Arhivate

Inginer Proiectare Rezistenta (constructii civile)

București
expirat: 15.10.2022
Middle (2-5 ani), Senior (5-10 ani)
Atribuțiile:
  • Proiectarea structurilor respectand tema de proiectare;
  • Intocmirea proiectelor de structura (piese scrise și desenate) si oferirea de asistenta tehnica la implementarea proiectelor;
  • Realizarea documentatiilor pentru structura fazele SPF, SF, DTAC, PT+DE;
  • Propunerea solutiilor tehnice in colaborare cu seful de department;
  • Modelarea structurilor beton cu ajutorul programelor de calcul;
  • Asigurarea suportului tehnic pe tot parcursul executiei lucrarii
Afișați mai multe >>
Anunțuri Arhivate
Anunțuri Arhivate

Consultant Vanzari in industria ambalajelor

București
expirat: 07.09.2022
Middle (2-5 ani), Senior (5-10 ani)
Atribuțiile:
  • preluarea si gestionarea unui portofoliu de clienti si extinderea acestuia cu noi clienti in zona de retail si distribuitori;
  • pregatirea documentatiilor pentru licitatii si participarea la aceste evenimente care se desfasoara pe diverse platforme electronice;
  • investigarea si ofertarea de produse in afara licitatiilor, atunci cand este cazul;
  • zona acoperita: marile retele de retail (majoritatea cu sediul in Bucuresti) si distribuitori din toata tara; 
  • munca de birou 80%, munca de teren 20%
Afișați mai multe >>
Salariu confidențial
Anunțuri Arhivate
Anunțuri Arhivate

Analist Achizitii, Suceava

Suceava
expirat: 02.09.2022
Middle (2-5 ani), Senior (5-10 ani)
Atribuțiile:
  • Primește, înregistrează și sintetizează necesarul de materiale și servicii;
  • Cercetează piața pentru a obține cele mai bune oferte dpdv calitate-preț;
  • Identifică potențiali furnizori și propune evaluarea acestora conform criteriilor stabilite;
  • Întocmește și analizează cererile de ofertă;
  • Organizează și participă la licitații. Negociază cu furnizorii prețurile de achiziție, încheie contractele cu aceștia;
  • Înregistrează și transmite comenzi la furnizori. Urmărește aprovizionarea la prețurile și termenele stabilite;
  • Obține validarea tehnică a articolelor de aprovizionat împreună cu departamentul de calitate și departamentul care a făcut solicitarea;
  • Menține un control permanent asupra documentelor contractuale și a modificărilor acestora;
  • Asigură obținerea de la furnizori a tuturor documentelor însoțitoare (privind calitatea, autorizații de funcționare/furnizare a serviciilor, licențe etc.);
  • Urmărește soluționarea neconformităților depistate;
  • Ia măsurile necesare pentru ca toate comenzile să fie executate în limita bugetului;
  • Gestionează derularea contractelor de care răspunde;
  • Urmărește consumurile și definește stocul critic pentru materii prime, cu scopul de a evita situațiile de avarie;
  • Urmărește aplicarea sistemului de identificare/trasabilitate a produselor în activitatea de aprovizionare;
  • Elaborează propuneri de îmbunătățire a procedurilor și instrumentelor de lucru în scopul reducerii costurilor;
Afișați mai multe >>
Salariu confidențial
Anunțuri Arhivate
Anunțuri Arhivate

Inginer geotehnician

București
expirat: 15.07.2022
Senior (5-10 ani), Executive (>10 ani)
Salariu confidențial
Anunțuri Arhivate
Anunțuri Arhivate

Inginer proiectant instalatii energoalimentare CF

București
expirat: 15.07.2022
Middle (2-5 ani), Senior (5-10 ani)
Salariu confidențial
Anunțuri Arhivate
Anunțuri Arhivate

Inginer proiectant drumuri / poduri / cai rulare

București
expirat: 15.07.2022
Middle (2-5 ani), Senior (5-10 ani)
Salariu confidențial
Anunțuri Arhivate
Anunțuri Arhivate

Sales Representative (construction field)

București
expirat: 14.06.2022
Middle (2-5 ani)
Salariu confidențial
Anunțuri Arhivate
Anunțuri Arhivate

Proiectant Ambalaje (AutoCad 2D/3D)

Popești-Leordeni
expirat: 31.05.2022
Entry (0-2 ani), Middle (2-5 ani)
Salariu confidențial
Anunțuri Arhivate
Anunțuri Arhivate

Coordonator Transport

Brașov
expirat: 31.05.2022
Middle (2-5 ani)
Atribuțiile:
  • Respectarea prevederilor legale cu privire la circulatia pe drumurile publice in trafic intern si international de marfuri
  • Intocmirea documentelor de transport conform legii in vigoare
  • Intocmirea Conventiei CMR
  • Cunoasterea hartei administrative si rutiere pentru tarile din Europa
  • Adoptarea unui comportament si a unui ton civilizat in relatiile cu clientii, personalul de la firmele cu care colaboram, colegii de serviciu, superiorii ierarhici si subordonati
  • Planificarea, organizarea si controlul activitatilor legate de transport
  • Administrarea flotei auto si a bugetului alocat
  • Coordonarea echipei care intocmeste toate documentele si obtine toate actele necesare pentru circulatia legala pe drumurile publice, avand obligatia de a verifica daca vignetele necesare spatiului intern si comunitar sunt achizitionate inainte de intrarea pe teritoriul statului tranzitat
  • Responsabil de derularea activitatilor de inmatriculari si radieri
  • Programarea si optimizarea rutelor de transport
  • Pastrarea legaturii cu autoritatile rutiere si furnizorii relevanti
  • Responsabil de obtinerea licentelor de transport si a celor de executie pentru autovehicule
  • Reprezarea societatii in raport cu ARR, RAR, organele de politie precum si cu alte structuri ale statului
  • Organizarea transporturile in cele mai bune conditii, cu respectarea calitatii si termenelor cerute de standardele societatii
  • Optimizarea costurile legate de transport
  • Realizarea rapoartelor de activitate si prognoza asupra cheltuielilor aferente departamentului
Afișați mai multe >>
Salariu confidențial
Anunțuri Arhivate
Anunțuri Arhivate

Office Assistant (Attorneys & Advisors Office)

București
expirat: 31.05.2022
Entry (0-2 ani), Middle (2-5 ani)
Atribuțiile:
  • Covering the telephone exchange: receiving and transferring incoming calls, taking messages when staff not available;
  • Welcoming visitors and announcing to relevant Company staff;
  • Liaising with building maintenance and third party office services’ providers for routine service and unexpected issues;
  • Maintaining common office areas including conference rooms and the kitchen by refilling coffee machines, performing basic clean-up duties, etc.;
  • Liaising with office suppliers, preparing lists with necessary supplies, placing orders for stationary, water supply, protocol, couriers, toners;
  • Receiving the company’s mail and fax documents and registering on Document Management System, the incoming mail, invoices, the newspapers, and distributing to staff;
  • Archiving offline and online documents for legal, audit, or historical purposes based on requirements and procedures;
  • Courier - ensuring that urgent and important documents are delivered in good time;
  • Updating calendars and schedule meetings; ensure administrative support for meetings;
  • May assist all staff with travel arrangements;
  • Performing other secretarial duties such as basic correspondence, filing, photocopying, transcribing and faxing;
  • Scanning and uploading the documents accordingly to Company requirements;
  • Liaising with housekeeper for different needs and suppliers connection
  • Filing documents at the relevant authorities
Afișați mai multe >>
500 - 550 € net / luna
Anunțuri Arhivate
Anunțuri Arhivate

Analist Achizitii, Suceava

Suceava
expirat: 01.05.2022
Middle (2-5 ani), Senior (5-10 ani)
Atribuțiile:
  • Primește, înregistrează și sintetizează necesarul de materiale și servicii;
  • Cercetează piața pentru a obține cele mai bune oferte dpdv calitate-preț;
  • Identifică potențiali furnizori și propune evaluarea acestora conform criteriilor stabilite;
  • Întocmește și analizează cererile de ofertă;
  • Organizează și participă la licitații. Negociază cu furnizorii prețurile de achiziție, încheie contractele cu aceștia;
  • Înregistrează și transmite comenzi la furnizori. Urmărește aprovizionarea la prețurile și termenele stabilite;
  • Obține validarea tehnică a articolelor de aprovizionat împreună cu departamentul de calitate și departamentul care a făcut solicitarea;
  • Menține un control permanent asupra documentelor contractuale și a modificărilor acestora;
  • Asigură obținerea de la furnizori a tuturor documentelor însoțitoare (privind calitatea, autorizații de funcționare/furnizare a serviciilor, licențe etc.);
  • Urmărește soluționarea neconformităților depistate;
  • Ia măsurile necesare pentru ca toate comenzile să fie executate în limita bugetului;
  • Gestionează derularea contractelor de care răspunde;
  • Urmărește consumurile și definește stocul critic pentru materii prime, cu scopul de a evita situațiile de avarie;
  • Urmărește aplicarea sistemului de identificare/trasabilitate a produselor în activitatea de aprovizionare;
  • Elaborează propuneri de îmbunătățire a procedurilor și instrumentelor de lucru în scopul reducerii costurilor;
Afișați mai multe >>
Salariu confidențial
Anunțuri Arhivate
Anunțuri Arhivate

Coordonator Transport

Brașov
expirat: 01.05.2022
Middle (2-5 ani)
Atribuțiile:
  • Respectarea prevederilor legale cu privire la circulatia pe drumurile publice in trafic intern si international de marfuri
  • Intocmirea documentelor de transport conform legii in vigoare
  • Intocmirea Conventiei CMR
  • Cunoasterea hartei administrative si rutiere pentru tarile din Europa
  • Adoptarea unui comportament si a unui ton civilizat in relatiile cu clientii, personalul de la firmele cu care colaboram, colegii de serviciu, superiorii ierarhici si subordonati
  • Planificarea, organizarea si controlul activitatilor legate de transport
  • Administrarea flotei auto si a bugetului alocat
  • Coordonarea echipei care intocmeste toate documentele si obtine toate actele necesare pentru circulatia legala pe drumurile publice, avand obligatia de a verifica daca vignetele necesare spatiului intern si comunitar sunt achizitionate inainte de intrarea pe teritoriul statului tranzitat
  • Responsabil de derularea activitatilor de inmatriculari si radieri
  • Programarea si optimizarea rutelor de transport
  • Pastrarea legaturii cu autoritatile rutiere si furnizorii relevanti
  • Responsabil de obtinerea licentelor de transport si a celor de executie pentru autovehicule
  • Reprezarea societatii in raport cu ARR, RAR, organele de politie precum si cu alte structuri ale statului
  • Organizarea transporturile in cele mai bune conditii, cu respectarea calitatii si termenelor cerute de standardele societatii
  • Optimizarea costurile legate de transport
  • Realizarea rapoartelor de activitate si prognoza asupra cheltuielilor aferente departamentului
Afișați mai multe >>
Salariu confidențial
Anunțuri Arhivate
Anunțuri Arhivate

Specialist Raportare si Suport Aplicatii IT

București
expirat: 09.04.2022
Middle (2-5 ani)
Salariu confidențial
Anunțuri Arhivate
Anunțuri Arhivate

Accountant (international company)

București
expirat: 08.04.2022
Middle (2-5 ani)
Salariu confidențial
Anunțuri Arhivate
Anunțuri Arhivate

Arhitect Brasov

Brașov
expirat: 03.03.2022
Middle (2-5 ani)
Salariu confidențial
Anunțuri Arhivate
Anunțuri Arhivate

Receptionist / Office Assistant

București
expirat: 13.11.2021
Entry (0-2 ani), Middle (2-5 ani)
Atribuțiile:
  • Covering the telephone exchange: receiving and transferring the incoming calls, taking messages when staff not available;
  • Welcoming the visitors and announcing to relevant Company staff;
  • Managing the cards for employees, visitors and consultants, changing info with Building Administration;
  • Liaising with building maintenance and third party office services’ providers for routine service and unexpected issues; Sending monthly utility counters for the printers;
  • Maintaining common office areas including conference rooms and the kitchen by refilling coffee machines, performing basic clean-up duties, etc.;
  • Liaising with office suppliers, preparing lists with necessary supplies, placing orders for stationary, water supply, protocol, couriers, toners, and prepare monthly reports waste recycling;
  • Ordering fruit, setting up the kitchen, managing the quantities;
  • Receiving the company’s mail and fax documents and registering on Document Management System, the incoming mail, invoices, the newspapers, and distributing to departments;
  • Archiving offline and online documents for legal, audit, or historical purposes based on requirements and procedures;
  • Courier - ensuring that urgent and important documents are delivered in good time; may assist and directly deliver the correspondence to different authorities based on needs
  • Updating calendars and schedule meetings; ensure administrative support for meetings;
  • Keeping daily time-sheet record for all employees;
  • May assist all staff and consultants by preparing Business Travel Approval/Vacation forms;
  • Coordinating the translation of corporate and technical documents with the translation agency; perform correspondence translation on request;
  • Contribute on the event preparation and organisation when is necessary;
  • Performing other clerical receptionist duties such as filing, photocopying, transcribing and faxing;
  • Scanning and uploading the documents accordingly to Company requirements;
  • Prepare monthly report about recycle waste materials;
  • Liaising with housekeeper for different needs and suppliers connection;
  • Various other duties as required
Afișați mai multe >>
Salariu confidențial
Anunțuri Arhivate
Anunțuri Arhivate

Business Consultant - Core Banking

București
expirat: 01.10.2021
Entry (0-2 ani), Middle (2-5 ani)
Atribuțiile:
  • Analyze client business requirements and benchmark them to T24 TRANSACT products features;
  • Review client organization, processes and workflows and propose changes to maximize the benefit from T24 TRANSACT;
  • Identify and validate any gaps together with proposals for resolution (. workarounds or changes in processes) and ensure any solutions proposed are realistic and within the agreed scope of the project;
  • Define, validate and document customization needs for T24 TRANSACT as per agreed business requirements;
  • Perform the configuration of T24 TRANSACT through the definition of static data and parameters’ configurations;
  • Prepare and perform the functional testing to support User Acceptance Testing (UAT);
  • Prepare and deliver Training to Bank’ users
Afișați mai multe >>
Salariu confidențial
Anunțuri Arhivate
Anunțuri Arhivate

Receptionist

București
expirat: 31.08.2021
Entry (0-2 ani), Middle (2-5 ani)
Atribuțiile:
  • Covering the telephone exchange: receiving and transferring the incoming calls, taking messages when staff not available;
  • Welcoming the visitors and announcing to relevant Company staff;
  • Managing the cards for employees, visitors and consultants, changing info with Building Administration;
  • Liaising with building maintenance and third party office services’ providers for routine service and unexpected issues; Sending monthly utility counters for the printers;
  • Maintaining common office areas including conference rooms and the kitchen by refilling coffee machines, performing basic clean-up duties, etc.;
  • Liaising with office suppliers, preparing lists with necessary supplies, placing orders for stationary, water supply, protocol, couriers, toners, and prepare monthly reports waste recycling;
  • Ordering fruit, setting up the kitchen, managing the quantities;
  • Receiving the company’s mail and fax documents and registering on Document Management System, the incoming mail, invoices, the newspapers, and distributing to departments;
  • Archiving offline and online documents for legal, audit, or historical purposes based on requirements and procedures;
  • Courier - ensuring that urgent and important documents are delivered in good time; may assist and directly deliver the correspondence to different authorities based on needs
  • Updating calendars and schedule meetings; ensure administrative support for meetings;
  • Keeping daily time-sheet record for all employees;
  • May assist all staff and consultants by preparing Business Travel Approval/Vacation forms;
  • Coordinating the translation of corporate and technical documents with the translation agency; perform correspondence translation on request;
  • Contribute on the event preparation and organisation when is necessary;
  • Performing other clerical receptionist duties such as filing, photocopying, transcribing and faxing;
  • Scanning and uploading the documents accordingly to Company requirements;
  • Prepare monthly report about recycle waste materials;
  • Liaising with housekeeper for different needs and suppliers connection;
  • Various other duties as required
Afișați mai multe >>
Salariu confidențial
Anunțuri Arhivate
Anunțuri Arhivate

Regional Account Manager B2B experience

București
expirat: 17.07.2021
Senior (5-10 ani)
Salariu confidențial
Anunțuri Arhivate
Anunțuri Arhivate

Secretary/Office Assistant

București
expirat: 20.05.2021
Middle (2-5 ani)
Atribuțiile:
  • Covering the telephone exchange: receiving and transferring the incoming calls, taking messages when staff not available;
  • Welcoming the visitors and announcing to relevant Company staff;
  • Liaising with building maintenance and third party office services’ providers for routine service and unexpected issues;
  • Maintaining common office areas including conference rooms and the kitchen by refilling coffee machines, performing basic clean-up duties, etc.;
  • Liaising with office suppliers, preparing lists with necessary supplies, placing orders for stationary, water supply, protocol, couriers, toners;
  • Ordering fruit, setting up the kitchen, managing the quantities;
  • Receiving the company’s mail and fax documents and registering on Document Management System, the incoming mail, invoices, the newspapers, and distributing to staff;
  • Archiving offline and online documents for legal, audit, or historical purposes based on requirements and procedures;
  • Courier - ensuring that urgent and important documents are delivered in good time;
  • Updating calendars and schedule meetings; ensure administrative support for meetings;
  • May assist all staff with travel arrangements;
  • Performing other secretarial duties such as basic correspondence, filing, photocopying, transcribing and faxing;
  • Scanning and uploading the documents accordingly to Company requirements;
  • Liaising with housekeeper for different needs and suppliers connection
Afișați mai multe >>
500 - 550 € net / luna
Anunțuri Arhivate
Anunțuri Arhivate

KAM Neurology Bucharest

București
expirat: 12.05.2021
Senior (5-10 ani), Middle (2-5 ani)
Salariu confidențial
Anunțuri Arhivate
Anunțuri Arhivate

KAM Neurology BV/AG/Craiova

Brașov
expirat: 12.05.2021
Senior (5-10 ani), Middle (2-5 ani)
Salariu confidențial
Anunțuri Arhivate
Anunțuri Arhivate

Gas Marketing Manager

București
expirat: 03.03.2021
Senior (5-10 ani), Executive (>10 ani)
Salariu confidențial
Anunțuri Arhivate
Anunțuri Arhivate

Accountant (international company)

București
expirat: 26.02.2021
Entry (0-2 ani), Middle (2-5 ani)
Salariu confidențial
Anunțuri Arhivate
Anunțuri Arhivate

Office Assistant (Attorneys & Advisors Office)

București
expirat: 26.02.2021
Entry (0-2 ani), Middle (2-5 ani)
Atribuțiile:
  • Covering the telephone exchange: receiving and transferring incoming calls, taking messages when staff not available;
  • Welcoming visitors and announcing to relevant Company staff;
  • Liaising with building maintenance and third party office services’ providers for routine service and unexpected issues;
  • Maintaining common office areas including conference rooms and the kitchen by refilling coffee machines, performing basic clean-up duties, etc.;
  • Liaising with office suppliers, preparing lists with necessary supplies, placing orders for stationary, water supply, protocol, couriers, toners;
  • Receiving the company’s mail and fax documents and registering on Document Management System, the incoming mail, invoices, the newspapers, and distributing to staff;
  • Archiving offline and online documents for legal, audit, or historical purposes based on requirements and procedures;
  • Courier - ensuring that urgent and important documents are delivered in good time;
  • Updating calendars and schedule meetings; ensure administrative support for meetings;
  • May assist all staff with travel arrangements;
  • Performing other secretarial duties such as basic correspondence, filing, photocopying, transcribing and faxing;
  • Scanning and uploading the documents accordingly to Company requirements;
  • Liaising with housekeeper for different needs and suppliers connection
  • Filing documents at the relevant authorities
Afișați mai multe >>
Salariu confidențial
Anunțuri Arhivate
Anunțuri Arhivate

Planificator Productie

Popești-Leordeni
expirat: 03.12.2020
Middle (2-5 ani)
Salariu confidențial
Anunțuri Arhivate
Anunțuri Arhivate

Regional Account Manager (manufacturing field)

București
expirat: 29.08.2020
Senior (5-10 ani)
Salariu confidențial
Anunțuri Arhivate
Anunțuri Arhivate

Responsabil Reclamatii (Suceava)

Suceava
expirat: 05.08.2020
Middle (2-5 ani)
Salariu confidențial
Anunțuri Arhivate
Anunțuri Arhivate

Responsabil Sistem de Management Integrat (SV)

Suceava
expirat: 05.08.2020
Middle (2-5 ani), Senior (5-10 ani)
Atribuțiile:
  • Răspunde de menținerea certificării sistemului de management integrat (calitate, mediu), in conformitate cu cerințele din standardele ISO 9001:2015, ISO 14001:2015, ISO 4500  (in curs de implementare);
  • Sin curs de implementare);
  • Coordonează activitățile de elaborare/revizie si implementare a documentelor aferente sistemelor de management (manual, proceduri, instrucțiuni, etc.) si le supune validării/aprobării top managementului;
  • Colaborează cu responsabilii de procese la elaborarea documentelor de lucru (proceduri operaționale, instrucțiuni de lucru etc.) specifice activităților desfășurate in cadrul sistemului;
  • Întocmește programul de audit si efectuează auditurile interne si de secunda parte ale sistemelor de management;
  • Coordonează si gestionează întocmirea Raportului anual privind analiza de management;
  • Conștientizează angajații cu privire la importanța îndeplinirii cerințelor organismelor de certificare / auditare;
  • Sprijină departamentele companiei la identificarea, evaluarea si prioritizarea riscurilor si gestionează planurile / programele asociate evaluărilor de risc
Afișați mai multe >>
Salariu confidențial
Anunțuri Arhivate
Anunțuri Arhivate

Retail Operations Director

București
expirat: 31.05.2020
Senior (5-10 ani), Executive (>10 ani)
Atribuțiile:
  • Pursue a proactive partnership approach to working with tenants, monitoring formalized joint objectives geared to targeted increases in retail sales and densities;
  • Maintain and develop highest possible retail standards, including visual merchandising, promotional activity, customer conversion, loyalty and the quality of store management;
  • Ensure open and effective communication with tenants, encouraging new business development ideas and facilitating the exchange of best practice;
  • Champion customer service performance to both internal and external customers;
  • Assist in the ongoing asset management process relating to the centre taking ultimate responsibility for the tracking and implementation of all agreed-upon action points;
  • Monitor effective use of a significant marketing budget spend, including continuous budget monitoring, performance analysis, and expenditure tracking;
  • Identify and remove/reduce all non-productive costs to ensure that the expenditures represent value for money;
  • Ensure all operational standards, including health and safety requirements, are met so that customers can enjoy shopping in a clean and secure environment;
  • Ensure tenants fulfill their obligations under their lease agreements;
  • Motivate, train and develop team members to deliver on their agreed objectives;
  • Act as the organization’s ambassador and spokesperson in the local community, promoting the company’s brand values and objectives;
  • Regular reviews/management reporting to key executives;
  • Lead, develop and monitor all other members of the onsite management team and ensure behavioral compliance of all visiting contractors;
  • Provide leadership, guidance and direction to the other members of the onsite management team
Afișați mai multe >>
Salariu confidențial
Anunțuri Arhivate
Anunțuri Arhivate

Office Assistant

București
expirat: 29.05.2020
Entry (0-2 ani), Middle (2-5 ani)
Atribuțiile:
  • Covering the telephone exchange: receiving and transferring the incoming calls, taking messages when staff not available;
  • Welcoming the visitors and announcing to relevant Company staff;
  • Liaising with building maintenance and third party office services’ providers for routine service and unexpected issues;
  • Maintaining common office areas including conference rooms and the kitchen by refilling coffee machines, performing basic clean-up duties, etc.;
  • Liaising with office suppliers, preparing lists with necessary supplies, placing orders for stationary, water supply, protocol, couriers, toners;
  • Ordering fruit, setting up the kitchen, managing the quantities;
  • Receiving the company’s mail and fax documents and registering on Document Management System, the incoming mail, invoices, the newspapers, and distributing to staff;
  • Archiving offline and online documents for legal, audit, or historical purposes based on requirements and procedures;
  • Courier - ensuring that urgent and important documents are delivered in good time;
  • Updating calendars and schedule meetings; ensure administrative support for meetings;
  • May assist all staff with travel arrangements;
  • Performing other secretarial duties such as basic correspondence, filing, photocopying, transcribing and faxing;
  • Scanning and uploading the documents accordingly to Company requirements;
  • Liaising with housekeeper for different needs and suppliers connection
Afișați mai multe >>
Salariu confidențial
Anunțuri Arhivate
Anunțuri Arhivate

Medical KAM Neurology IASI

Iași
expirat: 21.05.2020
Middle (2-5 ani), Senior (5-10 ani)
Salariu confidențial
Anunțuri Arhivate
Anunțuri Arhivate

Planificator Productie

București
expirat: 31.03.2020
Middle (2-5 ani), Senior (5-10 ani)
Salariu confidențial
Anunțuri Arhivate
Anunțuri Arhivate

RECEPTIONIST / A FACTURI (full time)

Calea Dorobanți, București
expirat: 31.03.2020
Entry (0-2 ani), Middle (2-5 ani)
Atribuțiile:
  • Preluarea, expedierea şi distribuirea corespondenţei;
  • Organizarea şi arhivarea documentelor specifice şi a corespondenţei;
  • Redactarea de scrisori, adrese sau alte documente;
  • Elaborarea şi administrarea corespondenţei;
  • Preluarea şi prelucrarea facturilor;
  • Preluarea telefoanelor, a faxurilor, a email-urilor;
  • Realizarea de rapoarte;
  • Cererea de oferte pentru diverse servicii şi produse;
  • Verificarea şi arhivarea contractelor
Afișați mai multe >>
Salariu confidențial
Anunțuri Arhivate
Anunțuri Arhivate

Medical KAM Neurology Brasov/Craiova

Brașov,
expirat: 02.03.2020
Middle (2-5 ani), Senior (5-10 ani)
Salariu confidențial
Anunțuri Arhivate
Anunțuri Arhivate

Responsabil punct de lucru jud Arges

Calea Dorobanți, București
expirat: 02.03.2020
Senior (5-10 ani)
Salariu confidențial
Anunțuri Arhivate
Anunțuri Arhivate

Administrative Assistant / Receptionist

București
expirat: 02.03.2020
Middle (2-5 ani)
Atribuțiile:
  • Covering the telephone exchange: receiving and transferring the incoming calls, taking messages when staff not available;
  • Welcoming the visitors and announcing to relevant Company staff;
  • Managing the cards for employees, visitors and consultants, changing info with Building Administration;
  • Liaising with building maintenance and third party office services’ providers for routine service and unexpected issues; Sending monthly utility counters for the printers;
  • Maintaining common office areas including conference rooms and the kitchen by refilling coffee machines, performing basic clean-up duties, etc.;
  • Liaising with office suppliers, preparing lists with necessary supplies, placing orders for stationary, water supply, protocol, couriers, toners, and prepare monthly reports waste recycling;
  • Ordering fruit, setting up the kitchen, managing the quantities;
  • Receiving the company’s mail and fax documents and registering on Document Management System, the incoming mail, invoices, the newspapers, and distributing to departments;
  • Archiving offline and online documents for legal, audit, or historical purposes based on requirements and procedures;
  • Courier - ensuring that urgent and important documents are delivered in good time;
  • Updating calendars and schedule meetings; ensure administrative support for meetings;
  • Keeping daily time-sheet record for all employees;
  • May assist all staff and consultants by preparing Business Travel Approval/Vacation forms;
  • Coordinating the translation of corporate and technical documents with the translation agency;
  • Performing other clerical receptionist duties such as filing, photocopying, transcribing and faxing;
  • Scanning and uploading the documents accordingly to Company requirements;
  • Prepare monthly report about recycle waste materials;
  • Liaising with housekeeper for different needs and suppliers connection;
  • Various other duties as required
Afișați mai multe >>
Salariu confidențial
Anunțuri Arhivate
Anunțuri Arhivate

Coordonator Transport Brasov

Brașov
expirat: 02.02.2020
Middle (2-5 ani), Senior (5-10 ani)
Atribuțiile:
  • Respectă prevederile sistemului de management al calităţii aplicabil în societate cuprins în manualul calităţii, procedurile de sistem şi operaţionale existente aplicabile
Salariu confidențial
Anunțuri Arhivate
Anunțuri Arhivate

Business Unit Administrative Assistant

București
expirat: 02.02.2020
Middle (2-5 ani), Senior (5-10 ani)
Atribuțiile:
  • Be part of a collaborative team and enjoy the support of your peers in a positive atmosphere
  • Make use of your excellent planning and organizational skills to ensure effective and timely output in an independent way
  • Be proactive and efficient in the management of your activities and contribution to key projects
  • Maintain confidentiality and professionalism in exchanges with stakeholders
  • Show diplomacy and a good team spirit
  • Offer support to Business Unit on any administrative issues
  • Organize big medical events at national & mainly international level
  • Keep contact with travel agencies, events planning agencies etc
  • Follow up contracts with suppliers & clients
Afișați mai multe >>
Salariu confidențial
Anunțuri Arhivate
Anunțuri Arhivate

Responsible Person (pharmaceutical field)

București
expirat: 02.02.2020
Middle (2-5 ani), Senior (5-10 ani)
Atribuțiile:
  • Ensure that all aspects of the handling and distribution of pharmaceutical products comply with the requirements of the EU Good Manufacturing Practices / Good Distribution Practices and relevant local regulatory and legislative requirements
  • Ensure, in collaboration with Quality Leader, the implementation, maintenance and upgrading of the local Quality System in order to drive compliance with local/International GDP regulatory requirements and Company's global standard operating procedures
  • Provide quality oversight to local GDP vendors particularly such as warehouse/distribution service providers in compliance with Company's Quality Standards (qualification, quality agreements, vendor management)
Afișați mai multe >>
Salariu confidențial
Anunțuri Arhivate
Anunțuri Arhivate

New Business Manager (South Romania)

Calea Dorobanți, București
expirat: 25.10.2019
Middle (2-5 ani)
Salariu confidențial
Anunțuri Arhivate
Anunțuri Arhivate

Medical Representative

Cluj-Napoca
expirat: 01.08.2019
Middle (2-5 ani), Senior (5-10 ani)
Salariu confidențial
Anunțuri Arhivate
Anunțuri Arhivate

New Business Manager (Ardeal area)

Calea Dorobanți, București
expirat: 18.07.2019
Middle (2-5 ani)
Salariu confidențial
Anunțuri Arhivate
Anunțuri Arhivate

ANALIST CALITATE

București
expirat: 18.07.2019
Middle (2-5 ani)
Salariu confidențial
Anunțuri Arhivate
Anunțuri Arhivate

Business Unit Administrative Assistant (full time)

București
expirat: 01.07.2019
Entry (0-2 ani), Middle (2-5 ani)
Atribuțiile:
  • Be part of a collaborative team and enjoy the support of your peers in a positive atmosphere
  • Make use of your excellent planning and organizational skills to ensure effective and timely output in an independent way
  • Be proactive and efficient in the management of your activities and contribution to key projects
  • Maintain confidentiality and professionalism in exchanges with stakeholders
  • Show diplomacy and a good team spirit
  • Offer support to Business Unit on any administrative issues
  • Organize big medical events at national & mainly international level
  • Keep contact with travel agencies, events planning agencies etc
  • Follow up contracts with suppliers & clients
Afișați mai multe >>
Salariu confidențial
Anunțuri Arhivate
Anunțuri Arhivate

Strategic Price Analyst

Popești-Leordeni,
expirat: 10.05.2019
Middle (2-5 ani), Senior (5-10 ani)
Atribuțiile:
  • Analizeaza preturile diferitelor categorii de produse si servicii cu scopul elaborarii strategiei de pret pe diferite segmente de piata
  • Analizeaza si cuantifica preturile competitiei pe diferite segmente de piata
  • Utilizeaza metode statistice pentru a prezenta impactul diferitelor strategii de pret pe domenii de activitate, tipuri de produse si servicii
  • Propune modele de pret personalizate pe tipuri de clienti cu scopul maximizarii marjelor de profit si calculeaza ROI pentru vanzari complexe
  • Dezvolta metode simple si rapide de pricing/cotare preturi, adaptabile la schimbarile rapide ale pietei, pentru echipa de Customer Sales (pentru vanzarile simple facute de aceasta echipa)
  • Pregateste documentatii de Cost Break Down pentru licitatii internationale
  • Pregateste analize complexe de cost/pret pentru negocierile strategice ale companiei
  • Pregateste analize de pret periodice (saptamanale, lunare si anuale) pentru Top Management, si echipa comerciala
  • Urmareste evolutiile de piata in domenii industriale diferite, in functie de obiectivele specifice ale companiei, si recomanda strategii de pret diferentiate, in functie de marjele specifice
Afișați mai multe >>
Salariu confidențial
Anunțuri Arhivate
Anunțuri Arhivate

Lean Expert - Suceava

Suceava
expirat: 01.05.2019
Middle (2-5 ani), Senior (5-10 ani)
Salariu confidențial
Anunțuri Arhivate
Anunțuri Arhivate

Inginer proiectant electroenergetician

București
expirat: 17.04.2019
Senior (5-10 ani)
Salariu confidențial
Anunțuri Arhivate
Anunțuri Arhivate

Permitting Coordinator/Manager oil&gas

București
expirat: 05.04.2019
Senior (5-10 ani)
Salariu confidențial
Anunțuri Arhivate
Anunțuri Arhivate

Sales & Distributors Analyst

București
expirat: 31.03.2019
Middle (2-5 ani), Senior (5-10 ani)
Salariu confidențial
Anunțuri Arhivate
Anunțuri Arhivate

Asistent Comercial

București
expirat: 03.03.2019
Entry (0-2 ani), Middle (2-5 ani)
Salariu confidențial
Anunțuri Arhivate
Anunțuri Arhivate

Activitate Secretariat (23dec2019-6ian2020)

Calea Dorobanți, București
expirat: 04.02.2019
Entry (0-2 ani), Middle (2-5 ani)
Salariu confidențial
Anunțuri Arhivate
Anunțuri Arhivate

Activitate Secretariat (23dec2019-6ian2020)

Calea Dorobanți, București
expirat: 04.02.2019
Entry (0-2 ani), Middle (2-5 ani)
Salariu confidențial
Anunțuri Arhivate
Anunțuri Arhivate

RECEPTIONIST / RECEPTIONISTA (full time)

Calea Dorobanți, București
expirat: 04.02.2019
Entry (0-2 ani), Middle (2-5 ani)
Salariu confidențial
Anunțuri Arhivate
Anunțuri Arhivate

RECEPTIONIST

Calea Dorobanți, București
expirat: 04.02.2019
Entry (0-2 ani), Middle (2-5 ani)
Atribuțiile:
  • Covering the telephone exchange: receiving and transferring the incoming calls, taking messages when staff not available;
  • Welcoming the visitors and announcing to relevant Company staff;
  • Managing the cards for employees, visitors and consultants, changing info with Building Administration;
  • Liaising with building maintenance and third party office services’ providers for routine service and unexpected issues; Sending monthly utility counters for the printers;
  • Maintaining common office areas including conference rooms and the kitchen by refilling coffee machines, performing basic clean-up duties, etc.;
  • Liaising with office suppliers, preparing lists with necessary supplies, placing orders for stationary, water supply, protocol, couriers, toners, and prepare monthly reports waste recycling;
  • Ordering fruit, setting up the kitchen, managing the quantities;
  • Receiving the company’s mail and fax documents and registering on Document Management System, the incoming mail, invoices, the newspapers, and distributing to departments;
  • Archiving offline and online documents for legal, audit, or historical purposes based on requirements and procedures;
  • Courier - ensuring that urgent and important documents are delivered in good time;
  • Updating calendars and schedule meetings; ensure administrative support for meetings;
  • Keeping daily time-sheet record for all employees;
  • May assist all staff and consultants by preparing Business Travel Approval/Vacation forms;
  • Coordinating the translation of corporate and technical documents with the translation agency;
  • Performing other clerical receptionist duties such as filing, photocopying, transcribing and faxing;
  • Scanning and uploading the documents accordingly to Company requirements;
  • Prepare monthly report about recycle waste materials;
  • Liaising with housekeeper for different needs and suppliers connection;
  • Various other duties as required
Afișați mai multe >>
Salariu confidențial
Anunțuri Arhivate
Anunțuri Arhivate

Inginer Proiectant Junior (profil mecanic)

București
expirat: 31.10.2018
Entry (0-2 ani)
Salariu confidențial
Anunțuri Arhivate
Anunțuri Arhivate

MARKETING PROMOTIONS SPECIALIST (CEE)

București
expirat: 31.10.2018
Entry (0-2 ani), Middle (2-5 ani)
Salariu confidențial
Anunțuri Arhivate
Anunțuri Arhivate

Business Unit Administrative Assistant

București
expirat: 31.10.2018
Entry (0-2 ani), Middle (2-5 ani)
Atribuțiile:
  • Be part of a collaborative team and enjoy the support of your peers in a positive atmosphere
  • Make use of your excellent planning and organizational skills to ensure effective and timely output in an independent way
  • Be proactive and efficient in the management of your activities and contribution to key projects
  • Maintain confidentiality and professionalism in exchanges with stakeholders
  • Show diplomacy and a good team spirit
  • Offer support to Business Unit on any administrative issues
  • Organize big medical events at national & mainly international level
  • Keep contact with travel agencies, events planning agencies etc
  • Follow up contracts with suppliers & clients
Afișați mai multe >>
Salariu confidențial
Anunțuri Arhivate
Anunțuri Arhivate

Contabil Junior/Introducere Date (3 luni)

Ploiești,
expirat: 07.09.2018
Middle (2-5 ani)
Salariu confidențial
Anunțuri Arhivate
Anunțuri Arhivate

Inginer Analiza Structurala, Oil&Gas, Constanta

Constanța
expirat: 25.08.2018
Middle (2-5 ani), Senior (5-10 ani)
Atribuțiile:
  • Efectuarea calculelor de rezistență utilizând analiza cu elemente finite
  • Veti lucra in stransa colaborare cu celelalte discipline ca si membru sau coordonator al echipei
Salariu confidențial
Anunțuri Arhivate
Anunțuri Arhivate

Sales & Distributors Relations Responsible

București
expirat: 17.08.2018
Middle (2-5 ani), Senior (5-10 ani)
Salariu confidențial
Anunțuri Arhivate
Anunțuri Arhivate

CEE Marketing Product Planner

București
expirat: 16.08.2018
Entry (0-2 ani), Middle (2-5 ani)
Salariu confidențial
Anunțuri Arhivate
Anunțuri Arhivate

ROV Pilot Tech

Constanța
expirat: 31.07.2018
Middle (2-5 ani)
Salariu confidențial
Anunțuri Arhivate
Anunțuri Arhivate

ROV Supervisor

Constanța
expirat: 31.07.2018
Senior (5-10 ani)
Salariu confidențial
Anunțuri Arhivate
Anunțuri Arhivate

Offshore Installation Operation Manager

Constanța
expirat: 31.07.2018
Senior (5-10 ani)
Salariu confidențial
Anunțuri Arhivate
Anunțuri Arhivate

HSE Advisor / Engineer

Constanța
expirat: 31.07.2018
Middle (2-5 ani)
Salariu confidențial
Anunțuri Arhivate
Anunțuri Arhivate

Office Assistant (full time)

București
expirat: 26.07.2018
Middle (2-5 ani), Entry (0-2 ani)
Salariu confidențial
Anunțuri Arhivate
Anunțuri Arhivate

Receptionist (part-time: 6 hours)

București
expirat: 14.07.2018
Entry (0-2 ani)
Salariu confidențial
Anunțuri Arhivate
Anunțuri Arhivate

Financial/Cost Controller in Oil & Gas Constanta

Constanța
expirat: 08.07.2018
Senior (5-10 ani)
Salariu confidențial
Anunțuri Arhivate
Anunțuri Arhivate

Personal Assistant to General Manager

București
expirat: 08.07.2018
Middle (2-5 ani), Senior (5-10 ani)
Salariu confidențial
Anunțuri Arhivate
Anunțuri Arhivate

Project Planner/Scheduler in Oil & Gas Constanta

Constanța
expirat: 08.07.2018
Middle (2-5 ani)
Atribuțiile:
  • Develops and maintains comprehensive integrated master project schedules
  • Be aware of the importance of the activity carried on for the good of the organization
  • Use only plans, instructions, procedures and documents reviewed, updated and approved
  • Maintains schedule during the project life cycle monitoring progress and incorporating modifications where changes in the original scope occur or delays are encountered. 
  • Leads project teams in forecasting schedule challenges and offers analyses and solutions to complete the project on schedule
  • Performs critical path analysis to determine problem areas in regards to project schedule and resource overloads and offers alternative courses of action to the project team
  • Applies established schedule management practices to ascertain critical schedule issues and recommend corrective actions
Afișați mai multe >>
Salariu confidențial
Anunțuri Arhivate
Anunțuri Arhivate

Junior Document Controller Oil & Gas Bucuresti

București
expirat: 01.07.2018
Entry (0-2 ani)
Atribuțiile:
  • To be familiar with, respect and actively participate in the implementation of the company Integrated Management System and of the established quality objectives
  • To actively contribute to the improvement of the company management system
  • To use only the latest versions of approved documents, plans, instructions, procedures
  • To inform superiors with respect to non-conformities, incidents, etc
  • To participate and lend support any time audits are carried out
  • To ensure accuracy of data
  • To control the handling of general, project related and eventually confidential correspondences
  • To edit/ format documents as per document control guidelines and approved templates
  • To check/validate/verify all documentation, including correct numbering, revisions, status, format, title and legibility- Issue of standard and ad hoc reports and registers
  • To assist in the development of standard process descriptions and documents commonly use in proposals, projects, operations, HSE and engineering
  • Communicate document management issues
  • Maintain updated records of all approved documents and drawings and their distribution clearly, ensuring these reflect accurate attribute and current document status
  • Ensure the effective application of the Project document management processes, procedures, coding standards and tools
  • Document Number, Revision Coding, Revision Status allocation
Afișați mai multe >>
Salariu confidențial
Anunțuri Arhivate
Anunțuri Arhivate

Marketing Specialist

Cluj-Napoca,
expirat: 01.07.2018
Middle (2-5 ani)
Atribuțiile:
  • Conducting market research to find answers about consumer requirements, habits and trends
  • Brainstorming and developing ideas for creative marketing campaigns
  • Liaise with external vendors to execute promotional campaigns and events
  • Assist in analyzing marketing data (campaign results, conversion rates, traffic etc.) to help shape future marketing strategies
  • Assist in marketing activities by demonstrating expertise in various areas (content development and optimization, advertising, graphic design, presentation portfolio, events planning etc.)
  • Plan and execute initiatives to reach the target audience through appropriate channels (social media, catalogs, flyers, banners, etc.)
Afișați mai multe >>
Salariu confidențial
Anunțuri Arhivate
Anunțuri Arhivate

Document Controller in Oil & Gas Constanta

Constanța
expirat: 01.07.2018
Middle (2-5 ani), Entry (0-2 ani)
Atribuțiile:
  • To be familiar with, respect and actively participate in the implementation of the company Integrated
  • Management System and of the established quality objectives
  • To actively contribute to the improvement of the company management system
  • To use only the latest versions of approved documents, plans, instructions, procedures
  • To inform superiors with respect to non-conformities, incidents, etc
  • To participate and lend support any time audits are carried out
  • To ensure accuracy of data
  • To control the handling of general, project related and eventually confidential correspondences
  • To edit/ format documents as per document control guidelines and approved templates
  • To check/validate/verify all documentation, including correct numbering, revisions, status, format, title and legibility- Issue of standard and ad hoc reports and registers
  • To assist in the development of standard process descriptions and documents commonly use in proposals, projects, operations, HSE and engineering
  • Communicate document management issues
  • Maintain updated records of all approved documents and drawings and their distribution clearly, ensuring these reflect accurate attribute and current document status
  • Ensure the effective application of the Project document management processes, procedures, coding standards and tools
  • Document Number, Revision Coding, Revision Status allocation
Afișați mai multe >>
Salariu confidențial
Anunțuri Arhivate
Anunțuri Arhivate

Procurement Officer in Oil & Gas Constanta

Constanța
expirat: 01.07.2018
Middle (2-5 ani)
Atribuțiile:
  • Estimating and establishing cost parameters and budgets for purchases
  • Maintain accurate records of purchases and pricing
  • Create and maintain good relationships with vendors/suppliers
  • Making professional decisions in a fast-paced environment
  • Maintain records of purchases, pricing, and other important data
  • Review and analyze all vendors/suppliers, supply, and price options
  • Develops plans for purchasing equipment, services and supplies
  • Negotiate the best deal for pricing and supply contracts
  • ensure that the products and supplies are high quality
  • Create and maintain inventory of all incoming and current supplies
  • Maintain and update list of suppliers and their qualifications, delivery times, and potential future development
  • Working with team members and Procurement Manager to complete duties as needed
Afișați mai multe >>
Salariu confidențial
Anunțuri Arhivate
Anunțuri Arhivate

Human Resources Manager

București
expirat: 17.06.2018
Executive (>10 ani)
Atribuțiile:
  • Responsible for the HR function within the Company;
  • Contribute to the development and enablement of the business strategy as both a human resource business partner & employee advocate;
  • Management of the full recruitment process including sourcing strategy, interviewing, reference checking, making offers to candidates, driving and delivering induction training;
  • HR manager must establish and lead the standard recruiting and hiring practices and procedures necessary to recruit the “best” workforce for the Company;
  • HR Manager leads HR practices and objectives that will provide an employee-oriented, high-performance culture that emphasizes empowerment, quality, productivity, and goal attainment
  • HR Manager will prepare the induction program to be carried out together with the CEO and Head of Department;
  • Ensure effective & appropriate performance management processes occur as appropriate;
  • Fosters a positive employer-employee relationship and promote a high level of employee morale and motivation;
  • Proposes and monitors the implementation of process with non-performing employees - review, guide, and approve management recommendations for employment terminations;
  • Coaches and support managers in their communication, feedback, recognition and interaction responsibilities with the employees;
  • Effective and timely management of employee relations issues;
  • Provide guidance and advice on compensation issues;
  • Deliver a superior HR service, by providing HR support, communication and guidance in line with the Company’s policies and procedures;
  • Analyse and improve HR processes;
  • Provide consultation to management on employee relations issues and manage all disciplinary issues within the company;
  • Work closely with management and employees on all grievance issues within the company;
  • Work closely with senior management to identity, develop and implement training and development programs in line with the business objectives;
  • Provide senior management and others with various types of employee reports including absence, compensation, annual leave, overtime costs and headcount;
  • Develop and up-date job descriptions as required;
  • Undertake administration activities as pertain to the employment relationship including contract provision, letters, legally required and general communications;
Afișați mai multe >>
Salariu confidențial
Anunțuri Arhivate
Anunțuri Arhivate

Responsabil Dep. Financiar (constructii)

București
expirat: 08.06.2018
Middle (2-5 ani), Senior (5-10 ani)
Atribuțiile:
  • Analizarea datelor economice si realizarea rapoartelor financiare
  • Intocmirea, implementarea si urmarirea cash-flow-ului pe proiecte
  • Monitorizarea cheltuielilor in vederea asigurarii incadrarii acestora in buget
  • Crearea de rapoarte lunare si anuale pentru a identifica rezultatele, tendintele si previziunile
  • Cash Management – pregatirea corecta si la timp a platilor, in vederea aprobarii
  • Identificarea pierderilor si a modalitatilor de reducere a costurilor
  • Relatia cu institutiile bancare – identificarea si atragerea de solutii de finantare a activitatii si imbunatatire a gestiunii cash-flow-ului
  • Intocmirea de analize comparative buget vs. actual cu privire la rezultatele financiare, cu scopul de a demara actiunile corective necesare
  • Analizeaza, impreuna cu Managerul de Proiect, costurile proiectului, le compara cu valorile estimate pentru a calcula marja operationala a proiectului
  • Colaboreaza si asigura suportul celorlalte departamente in vederea realizarii obiectivelor financiare ale companiei
Afișați mai multe >>
Salariu confidențial
Anunțuri Arhivate
Anunțuri Arhivate

Responsabil aprovizionare (constructii)

București
expirat: 03.06.2018
Middle (2-5 ani)
Atribuțiile:
  • Analizeaza si prospecteaza piata in vederea imbunatatirii bazei de date a furnizorilor, inclusiv a conditiilor de achizitie/livrare;
  • Dezvolta si intretine lista de furnizori interni si externi ai firmei;
  • Negociaza, intocmeste si urmareste contractele comerciale, analizeaza modul de indeplinire al clauzelor contractuale;
  • Analizeaza, selecteaza si negociaza ofertele de pret primite de la furnizori pentru materiale, echipamente si prestari servicii;
  • In cadrul activitatii de achizitii, actioneaza permanent in scopul reducerii costurilor achizitiilor;
  • Asigura acoperirea necesarului de achizitii al companiei in termenii de timp si calitate necesari pentru proiectele aflate in derulare;
  • Realizeaza achizitiile de materiale si echipamente pentru atingerea scopului lucrarilor realizate de societate;
  • Intocmeste impreuna cu Directorul Tehnic/Seful de Santier si seful ierarhic necesarul de aprovizionat, in concordanta cu lucrarile aflate in curs de executie;
  • Intocmeste, transmite si urmareste comenzile pana la livrarea in termen a produselor comandate;
  • Organizeaza transporturile de materiale cu respectarea termenelor primite din santier;
  • Verifica facturile primite de la furnizori pentru a fi in conformitate cu comenzile lansate si livrate;
  • Asista departamantul tehnic in vederea realizarii ofertarii;
  • Pastreaza in permanenta legatura cu managerii proiectelor aflate in derulare;
  • Colaboreaza cu departamentele companiei pentru realizarea activitatii in conditii de eficienta;
  • Inventariaza si evalueaza produsele aflate in stoc; 
  • Raspunde de calitatea procesului de aprovizionare si depozitare;
  • Realizeaza imbunatatirea continua a sistemului de aprovizionare, elaborarea politicilor, procedurilor si instrumentelor de lucru necesare gestionarii activitatii de aprovizionare in cadrul firmei;
  • Elaboreaza raporte diverse privind activitatea de achizitii
Afișați mai multe >>
Salariu confidențial
Anunțuri Arhivate
Anunțuri Arhivate

Inginer Sef Santier

București
expirat: 01.06.2018
Middle (2-5 ani), Senior (5-10 ani)
Atribuțiile:
  • Pe baza proiectului, va calcula extrasul de materiale necesar investitiei, atat pe fiecare faza a procesului de executie, cat  si pe total, si-l va compara cu cel al proiectantilor, urmarind sa se incadreze in consumurile normate;
  • Organizeaza si programeaza lucrarile din santier, impreuna cu Managerul de Proiect;
  • Intocmeste,   impreuna   cu   sefii   formatiunilor   de   lucru,  necesarul de materiale, utilaje, dispozitive, scule si forta de munca;
  • Raspunde de tinerea evidentei: lucrarilor executate, orelor lucrate de personalul din subordine si utilajelor, dispozitivelor si sculelor din dotare;
  • Raspunde de primirea lucrarilor si repartizarea lor pe formatiuni de lucru sau pe executanti, de organizarea, impreuna cu sefii formatiunilor/de lucru si a personalului executant, a fiecarui loc de munca;
  • Supravegheaza executia lucrarilor pe tot timpul programului de lucru;
  • Coordoneaza echipe de muncitori in cadrul societatii sau subcontractori pentru realizarea lucrarilor de constructii pe santierul pe care il conduce;
  • Organizeaza si urmareste activitatea in vederea asigurarii calitatii executiei, incadrarii in termenele stabilite, incadrarii consumului de materiale in normele de consum;
  • Inainte de inceperea programului, discuta cu formatiile de lucru, pe care le coordoneaza, tehnologia de executie a lucrarilor contractate;
  • Explica personalului executant, inainte de inceperea lucrului, tehnologia pe faze, insistand asupra fazelor periculoase si a masurilor specifice de protectie a muncii, prevenire si stingere a incendiilor;
  • Gestioneaza activitatea firmelor colaboratoare in subantrepriza;
  • Gestioneaza aprovizionarea cu materiale a santierului;
  • Asigura circulatia informatiei in cadrul proiectului;
  • Raspunde de raportarea realizarilor pentru decontarea lunara a productiei executate de santier, corespunzator stadiilor fizice inregistrate si confinnate de clienti
  • Intocmeste programul de lucru  pentru saptamana urmatoare;
  • Intocmeste raportul de activitate pentru saptamana anterioara
Afișați mai multe >>
Salariu confidențial
Anunțuri Arhivate
Anunțuri Arhivate

Quality Manager - automotive industry - Buftea

Buftea,
expirat: 01.06.2018
Middle (2-5 ani), Senior (5-10 ani)
Atribuțiile:
  • Asigurarea Controlului Calitativ
  • Intocmirea Rapoartelor de Masuratori
  • Mentinerea unui contact permanent cu departamentul de Achizitii si departamentul de Management de Proiect, respectiv Productie
  • Optimizarea procesului de Control Calitativ pentru reducerea erorilor
  • Implementarea de actiuni corective, respectiv a actiunilor specifice si urmarirea implementarii planului de actiuni in urma neconformitatilor primite de la client
  • Asigurarea unei bune comunicari si colaborari cu echipa clientului
Afișați mai multe >>
Salariu confidențial
Anunțuri Arhivate
Anunțuri Arhivate

MANAGER ZONAL DE VANZARI DJ, OT, GJ, VL, AG, DB

București,
expirat: 31.05.2018
Middle (2-5 ani), Entry (0-2 ani)
Salariu confidențial
Anunțuri Arhivate
Anunțuri Arhivate

Assistant Manager in Buftea

Buftea,
expirat: 26.05.2018
Middle (2-5 ani), Entry (0-2 ani)
Atribuțiile:
  • Arhivarea informatiilor si documentelor conform standardelor firmei
  • Contabilitate primara (emitere facturi, evidenta facturi, monitorizare incasari, emitere rapoarte etc)
  • Redactarea documentelor zilnice
  • Participarea la diferite proiecte
  • Tinerea corespondetei/contactului cu furnizorii si clientii companiei
Afișați mai multe >>
Salariu confidențial
Anunțuri Arhivate
Anunțuri Arhivate

Document Controller in Oil & Gas

Constanța
expirat: 13.05.2018
Middle (2-5 ani), Senior (5-10 ani)
Anunțuri Arhivate
Anunțuri Arhivate

Quality Assurance Engineer in Oil & Gas

Constanța
expirat: 13.05.2018
Middle (2-5 ani), Senior (5-10 ani)
Anunțuri Arhivate
Anunțuri Arhivate

Assistant Manager

Buftea,
expirat: 12.05.2018
Middle (2-5 ani), Entry (0-2 ani)
Atribuțiile:
  • Arhivarea informatiilor si documentelor conform standardelor firmei
  • Contabilitate primara (emitere facturi, evidenta facturi, monitorizare incasari, emitere rapoarte etc)
  • Redactarea documentelor zilnice
  • Participarea la diferite proiecte
  • Tinerea corespondetei/contactului cu furnizorii si clientii companiei
Afișați mai multe >>
300 - 330 € net / luna
Anunțuri Arhivate
Anunțuri Arhivate

Quality Manager - automotive industry

Buftea,
expirat: 12.05.2018
Middle (2-5 ani), Senior (5-10 ani)
Atribuțiile:
  • Asigurarea Controlului Calitativ
  • Intocmirea Rapoartelor de Masuratori
  • Mentinerea unui contact permanent cu departamentul de Achizitii si departamentul de Management de Proiect, respectiv Productie
  • Optimizarea procesului de Control Calitativ pentru reducerea erorilor
  • Implementarea de actiuni corective, respectiv a actiunilor specifice si urmarirea implementarii planului de actiuni in urma neconformitatilor primite de la client
  • Asigurarea unei bune comunicari si colaborari cu echipa clientului
Afișați mai multe >>
780 - 840 € net / luna
Anunțuri Arhivate
Anunțuri Arhivate
Work or Not - Verificați firma și alegeți cu înțelepciune!

Adăugați experiența dvs. în cadrul WISE HUMAN SYSTEMS SRL, împărtășiți-vă părerea și ajutații pe alții să aleagă corect.