Adaugă o evaluare și ajută-i pe alții să găsească un angajator bun.
Toate ( 0 )Pozitiv ( 0 )Neutru ( 0 )Negativ ( 0 )
Utilizator:
Administrator
Aveți informații despre mediul de lucru din această companie? Care este atmosfera? Salariul este unul motivant? Oferă și alte beneficii? Care sunt condițiile pe care le oferă? Mulțumim anticipat!
Receptioneaza, verifica si confirma comenzile primite de la clienti
Intocmeste si trimite oferta comerciala clientilor
Confirma stocurile si rezerva produsele
Actualizeaza datele clientilor in baza de date
Mentine o imagine pozitiva a firmei in fata clientului
Plaseaza si urmareste comenzile catre furnizorii de marfuri
Coordonează cu departamentul de logistică sau cu furnizorii transportul marfurilor, pentru a livra comenzile catre clienți in timp util si in conformitate cu instrucțiunile specificate
Intocmeste rapoarte specifice departamentului
Participa activ la indeplinirea sarcinilor departamentului
elaborarea de planuri de investitii si achizitii tehnologice
definirea proiectelor de asimilare a produselor/ tehnologiilor noi, a celor de optimizare a produselor/ tehnologiilor existente, desemnarea responsabililor de proiecte şi urmărirea progreselor ȋnregistrate ȋn conformitate cu termenele stabilite. Comunicarea permanentă cu celelalte compartimente implicate ȋn procesele de planificare, realizare şi livrare a produselor;
coordonarea elaborării documentaţiilor tehnice si de executie, cu conţinutul stabilit în procedurile sistemului de management al calităţii conform standardelor ISO aplicate;
organizarea şi coordonarea activităţii de proiectare;
elaborarea programelor şi metodologiilor de lucru pentru personalul din subordine, informatizarea şi optimizarea tuturor activităţilor
participă la elaborarea solutiilor pe proiecte si a bugetului
analizează propunerile înaintate, operează corecțiile necesare și aprobă bugetul final, dupa caz
identifică modalități de dezvoltare a serviciilor oferite
identifică și atrage resursele necesare pentru implementarea proiectelor
reprezintă firma în relațiile protocolare cu furnizorii, clienții și alte organisme/organizații cu impact real/potențial asupra rezultatelor firmei
dezvoltă mijloace de motivare a personalului din subordine
asigură un climat de comunicare și încurajare a inițiativei care să contribuie la atingerea obiectivelor stabilite
identifică nevoile de recrutare și participă la selecția, integrarea și dezvoltarea managementului firmei
stabilește măsuri de eficientizare a activității personalului din subordine
Elaboreaza planul de proiect (identifica sarcinile, planifica activitatile, identifica activitatile critice, evalueaza necesarul de resurse materiale, financiare si umane pentru derularea proiectului); planifica, organizeaza, coordoneaza si controleaza proiectele si resursele alocate;
Realizeaza, impreuna cu echipa desemnata de proiect, graficul de executie al proiectului tinand cont de etapele de executie si de resursele disponibile;
Dezvolta, detaliaza cerinte si bugete pentru proiectele coordonate;
Reprezinta compania in relatia cu clientii si beneficiarii proiectelor, asigurand controlul calitatii si al executiei;
Conduce sedintele de analiza interna cu echipa de proiect si coordoneaza sau pregateste, dupa caz, materialele necesare;
Participa la sedintele cu beneficiarul si intocmeste minuta sedintelor;
Isi asuma responsabilitatea pentru progresul proiectului, pentru utilizarea resurselor si initiaza masuri corective ori de cateori este necesar;
Intocmeste situatii de lucrari catre client, asigura aprobarea acestora, urmareste emiterea facturilor pentru lucrarile executate si incasarea acestora;
Coordoneaza evidenta cantitativa si verificarea calitatii produselor si serviciilor livrate fata de prevederile contractuale, urmarind incadrarea in termene si buget;
Intocmeste documentele livrabile in conformitate cu procedura interna de management al proiectelor;
Participa la realizarea planului de calitate;
Realizeaza impreuna cu echipa de management de proiect lista de riscuri si stabileste planul de raspuns la risc;
Mentine permanent legatura cu beneficiarul si vine in intampinarea acestuia pentru rezolvarea necesitatilor si solicitarilor acestuia;
Monitorizeaza realizarea stadiilor fizice ale investitiei din punct de vedere al sistemelor contractate in concordanta cu planul de executie al proiectului, cu accent pe calitatea produselor livrate/livrabilelor, incadrarea in termene si in bugetul de proiect alocat. Pe baza informatiilor obtinute determina performanta financiara a proiectului, incadrarea in timp, situatiile de risc si, pe baza lor, actualizeaza planul de executie al proiectului, bugetul de costuri si lista de riscuri;
Verifica si aproba situatiile de lucrari emise de subcontractori si aproba plata facturilor catre acestia;
Raporteaza managerului direct tendintele de deviatie de la planul de proiect (buget, calendar, calitate), mentionand cauzele si propunand masuri de rezolvare; evalueaza, raporteaza si propune masuri in urma analizei statusului pe proiectele coordonate;
Urmareste si intocmeste, dupa caz, documentele finale, impuse prin metodologia de management al proiectului si prin contract, pe faze si pe proiect;
Intocmeste dosarul proiectului care contine toate documentele generate in cadrul proiectului, de la documentatia tehnica, documentele livrate in cadrul proiectului, corespondenta purtata pe perioada derularii proiectului, inregistrarile efectuate in conformitate cu procedura de lucru