Adaugă o evaluare și ajută-i pe alții să găsească un angajator bun.
Toate ( 0 )Pozitiv ( 0 )Neutru ( 0 )Negativ ( 0 )
Utilizator:
Administrator
Aveți informații despre mediul de lucru din această companie? Care este atmosfera? Salariul este unul motivant? Oferă și alte beneficii? Care sunt condițiile pe care le oferă? Mulțumim anticipat!
Completeaza si verifica zilnic registrele relevante, conform legislatiei in vigoare;
Ofera suport in realizarea activitatilor din cadrul departamentului financiar-contabil;
Desfasoara activitati de verificare si validare a datelor de evidenta contabila pentru receptiile de marfa si facturile de marfa si servicii (registru de casa);
Tine evindenta deconturilor, precum si contabilizarea acestora;
Inregistreaza facturile furnizorilor in evidenta contabila;
Intocmeste diverse situatii si oferte in excel, in functie de solicitarile primite;
Completeaza si verifica zilnic registrele relevante, conform legislatiei in vigoare;
Ofera suport in realizarea activitatilor din cadrul departamentului financiar-contabil;
Desfasoara activitati de verificare si validare a datelor de evidenta contabila pentru receptiile de marfa si facturile de marfa si servicii (registru de casa);
Tine evindenta deconturilor, precum si contabilizarea acestora;
Inregistreaza facturile furnizorilor in evidenta contabila;
Intocmeste diverse situatii si oferte in excel, in functie de solicitarile primite;
Completeaza si verifica zilnic registrele relevante, conform legislatiei in vigoare;
Ofera suport in realizarea activitatilor din cadrul departamentului financiar-contabil;
Desfasoara activitati de verificare si validare a datelor de evidenta contabila pentru receptiile de marfa si facturile de marfa si servicii (registru de casa);
Tine evindenta deconturilor, precum si contabilizarea acestora;
Inregistreaza facturile furnizorilor in evidenta contabila;
Intocmeste diverse situatii si oferte in excel, in functie de solicitarile primite;
Completeaza si verifica zilnic registrele relevante, conform legislatiei in vigoare;
Ofera suport in realizarea activitatilor din cadrul departamentului financiar-contabil;
Desfasoara activitati de verificare si validare a datelor de evidenta contabila pentru receptiile de marfa si facturile de marfa si servicii (registru de casa);
Tine evindenta deconturilor, precum si contabilizarea acestora;
Inregistreaza facturile furnizorilor in evidenta contabila;
Intocmeste diverse situatii si oferte in excel, in functie de solicitarile primite;
Completeaza si verifica zilnic registrele relevante, conform legislatiei in vigoare;
Ofera suport in realizarea activitatilor din cadrul departamentului financiar-contabil;
Desfasoara activitati de verificare si validare a datelor de evidenta contabila pentru receptiile de marfa si facturile de marfa si servicii (registru de casa);
Tine evindenta deconturilor, precum si contabilizarea acestora;
Inregistreaza facturile furnizorilor in evidenta contabila;
Intocmeste diverse situatii si oferte in excel, in functie de solicitarile primite;
Completeaza si verifica zilnic registrele relevante, conform legislatiei in vigoare;
Ofera suport in realizarea activitatilor din cadrul departamentului financiar-contabil;
Desfasoara activitati de verificare si validare a datelor de evidenta contabila pentru receptiile de marfa si facturile de marfa si servicii (registru de casa);
Tine evindenta deconturilor, precum si contabilizarea acestora;
Inregistreaza facturile furnizorilor in evidenta contabila;
Intocmeste diverse situatii si oferte in excel, in functie de solicitarile primite;
verifica si prelucreaza zilnic documentele contabile (ex. facturi furnizori, chitante, extrase de cont, registru de casa, facturi clienti, ordine de plata);
intocmeste si verifica tuturor registrelor contabile relevante (ex. registrului jurnal, inventar, registrul de evidenta fiscala);
verifica corectitudinea si legalitatea intocmirii documentelor fiscale cu care lucreaza;
verifica lunar toate inregistrarile contabile, asigurandu-se de corecta componenta a tuturor soldurilor din balanta;
depune la timp formularele specifice in format electronic catre ANAF;
verifica si prelucreaza zilnic documentele contabile (ex. facturi furnizori, chitante, extrase de cont, registru de casa, facturi clienti, ordine de plata);
intocmeste si verifica tuturor registrelor contabile relevante (ex. registrului jurnal, inventar, registrul de evidenta fiscala);
verifica corectitudinea si legalitatea intocmirii documentelor fiscale cu care lucreaza;
verifica lunar toate inregistrarile contabile, asigurandu-se de corecta componenta a tuturor soldurilor din balanta;
depune la timp formularele specifice in format electronic catre ANAF;