Sat Cornăţelu, Comuna Cornăţelu, Str. PRIMĂRIEI, Nr. 35, CAMERA 1
Adaugă o evaluare și ajută-i pe alții să găsească un angajator bun.
Toate ( 0 )Pozitiv ( 0 )Neutru ( 0 )Negativ ( 0 )
Utilizator:
Administrator
Aveți informații despre mediul de lucru din această companie? Care este atmosfera? Salariul este unul motivant? Oferă și alte beneficii? Care sunt condițiile pe care le oferă? Mulțumim anticipat!
Fara continut. Această companie nu a completat fila „Despre companie”.
Recrutări conduse de firmă:
Toate (5)Active ( 0 )Arhivă ( 5 )
Contabil primar
Cornățelu
expirat: 11.03.2023
Middle (2-5 ani), Fără experiență, Entry (0-2 ani)
Atribuțiile:
Gestionează în mod eficient activitatea financiar-contabilă în conformitate cu dispozițiile legale în vigoare;
Asigură efectuarea corectă și la timp a înregistrărilor în contabilitate, cronologic și sistematic;
Gestionează contabilitatea stocurilor;
Verifică, prelucrează și arhivează zilnic documentele contabile (facturi furnizori, chitanțe, bonuri fiscale, extrase de cont, registru de casă, facturi / rapoarte clienți, ordine de plată);
Răspunde de efectuarea inventarierii generale a patrimoniului;
Emite și transmite facturile emise în baza contractelor comerciale /comenzilor;
Verifică corectitudinea și legalitatea întocmirii documentelor fiscale;
Elaborează rapoarte interne, pe baza documentelor înregistrate;
Verifică lunar toate înregistrările contabile, asigurându-se de corecta componentă a tuturor soldurilor din balanță;
Contribuie la realizarea documentelor de raportare financiară internă.
Middle (2-5 ani), Fără experiență, Entry (0-2 ani)
Atribuțiile:
Gestionează în mod eficient activitatea financiar-contabilă în conformitate cu dispozițiile legale în vigoare;
Asigură efectuarea corectă și la timp a înregistrărilor în contabilitate, cronologic și sistematic;
Gestionează contabilitatea stocurilor;
Verifică, prelucrează și arhivează zilnic documentele contabile (facturi furnizori, chitanțe, bonuri fiscale, extrase de cont, registru de casă, facturi / rapoarte clienți, ordine de plată);
Răspunde de efectuarea inventarierii generale a patrimoniului;
Emite și transmite facturile emise în baza contractelor comerciale /comenzilor;
Verifică corectitudinea și legalitatea întocmirii documentelor fiscale;
Elaborează rapoarte interne, pe baza documentelor înregistrate;
Verifică lunar toate înregistrările contabile, asigurându-se de corecta componentă a tuturor soldurilor din balanță;
Contribuie la realizarea documentelor de raportare financiară internă.
Lucrează îndeaproape cu personalul administrativ de la fermă pentru a se asigura că toate sarcinile sunt îndeplinite conform programului și în conformitate cu legislația
Gestioneaza contractele de arendă
Reprezintă ferma în relațiile cu terții și gestionează relațiile cu autoritățile (APIA, Direcția Agricolă, Garda de Mediu etc.)
Recepționează și livrează atât fizic cât și scriptic produsele gestionate;
Verifică și completează documente aferente recepțiilor și livrărilor efectuate, avizele de însoțire, certificate de conformitate, nota de recepție etc.;
Operează în sistemul informatic operațiunile efectuate;
Emite documentele aferente operațiunilor de livrare: avize de însoțire a mărfii, note de livrare, facturi;
Asigură promptitudinea, acuratețea și caracterul complet al documentelor
Răspunde de gestiunea produselor și a materialelor;
Inventariază periodic stocul din gestiune;
Asigură integritatea produselor din gestiune și aplică normele de securitate legale;
Respectă standardele și politicile fermei (de ex.: sănătate, siguranță, calitatea produselor, managementul proprietăților și activelor, mediu etc)
Respectă normele interne și procedurile de lucru
Este cinstit, loial și disciplinat, dă dovadă de o atitudine civilizată și corectă față de persoanele cu care interacționează.
Lucrează îndeaproape cu personalul administrativ de la fermă pentru a se asigura că toate sarcinile sunt îndeplinite conform programului și în conformitate cu legislația
Asigură promptitudinea, acuratețea și caracterul complet al documentelor
Urmărește înregistrările și verifică reflectarea corectă în contabilitate și la timp a operațiunilor derulate.
Intocmește rapoarte de activitate și analiză pentru conducerea societății.
Reprezintă ferma în relațiile cu terții și gestionează relațiile cu autoritățile (APIA, Directia Agricola, Garda de Mediu etc.).
Menține și dezvoltă relația cu furnizorii de produse și prestatorii de servicii.
Respectă standardele și politicile fermei (de ex.: sănătate, siguranță, calitatea produselor, managementul proprietăților și activelor, mediu etc).
Oferă asistență pentru echipamentele folosite: inventariere, întreținere etc.
Completează formularele pentru granturi și subvenții guvernamentale.
Realizează oferte pentru cumpărarea, închirierea și întreținerea mașinilor și echipamentelor agricole.
Respectă normele interne si procedurile de lucru.
Este cinstit, loial si disciplinat, dă dovadă de o atitudine civilizată și corectă față de persoanele cu care interacționează.