Sat Sânandrei, Comuna Sânandrei, Str. Bernd Braun, Nr. 1, BIROU 4, Etaj 1
Adaugă o evaluare și ajută-i pe alții să găsească un angajator bun.
Toate ( 0 )Pozitiv ( 0 )Neutru ( 0 )Negativ ( 0 )
Utilizator:
Administrator
Aveți informații despre mediul de lucru din această companie? Care este atmosfera? Salariul este unul motivant? Oferă și alte beneficii? Care sunt condițiile pe care le oferă? Mulțumim anticipat!
Efectuarea de analize, dezvoltarea și implementarea strategiilor de marketing și vânzări, stabilirea tacticilor pentru clienții cheie în funcție de tendințele relevante ale industriei;
Dezvoltarea și menținerea relațiilor cu distribuitorii alocați la clienții cheie;
Colaborarea strânsă cu Departamentul de Licitații;
Menținerea sau sporirea numărului de clienți și realizarea cifrei de afaceri previzionate pentru aria geografică de responsabilitate;
Recuperarea creanțelor scadente conform procedurii standard;
Actualizarea și îmbogățirea permanentă a bazei de informații și cunoștințe despre piață
Promovarea produselor diviziei Aesculap din aria terapeutică Terapie Vasculară Intervențională: cardiologie și radiologie intervențională;
Efectuarea de analize, dezvoltarea și implementarea strategiilor de marketing și vânzări, stabilirea tacticilor pentru clienții cheie în funcție de tendințele relevante ale industriei;
Dezvoltarea și menținerea relațiilor cu distribuitorii alocați la clienții cheie;
Colaborarea strânsă cu Departamentul de Licitații;
Menținerea sau sporirea numărului de clienți și realizarea cifrei de afaceri previzionate pentru aria geografică de responsabilitate;
Recuperarea creanțelor scadente conform procedurii standard;
Actualizarea și îmbogățirea permanentă a bazei de informații și cunoștințe despre piață;
Inițierea utilizatorilor în folosirea produselor Aesculap cardiologie și radiologie intervențională
Executa activitatile de service si mentenanta pentru echipamentele B. Braun, conform procedurilor si standardelor aplicabile;
Executa activitati de instalare, punere in functiune si instruire personal medical pentru echipamente medicale;
Furnizeaza suport tehnic & profesional catre colegii din celelalte departamente, precum si catre clientii companiei;
Analizeaza solicitarile primite de la clienti si raspunde prompt si operativ pentru rezolvarea acestora, conform contractelor de service sau cererilor punctuale din partea clientilor;
Este preocupat de perfectionarea profesionala continua prin participarea la training-urile organizate de companie si prin eforturi individuale
Promovarea produselor diviziei Hospital Channel – Aesculap (Fire de sutură și Laparoscopie)
Efectuarea de analize, dezvoltarea și implementarea strategiilor de marketing și vânzări, stabilirea tacticilor pentru clienții cheie în funcție de tendințele relevante ale industriei;
Dezvoltarea și menținerea relațiilor cu distribuitorii alocați la clienții cheie;
Instalarea și punerea în funcțiune a echipamentelor din portofoliu, inclusiv training de specialitate pentru personalul medical;
Colaborarea strânsă cu Departamentul de Licitații;
Menținerea sau sporirea numărului de clienți și realizarea cifrei de afaceri previzionate pentru aria geografică de responsabilitate;
Recuperarea creanțelor scadente conform procedurii standard;
Actualizarea și îmbogățirea permanentă a bazei de informații și cunoștințe despre piață
Executa activitatile de service si mentenanta pentru echipamentele B. Braun, conform procedurilor si standardelor aplicabile;
Executa activitati de instalare, punere in functiune si instruire personal medical pentru echipamente medicale;
Furnizeaza suport tehnic & profesional catre colegii din celelalte departamente, precum si catre clientii companiei;
Analizeaza solicitarile primite de la clienti si raspunde prompt si operativ pentru rezolvarea acestora, conform contractelor de service sau cererilor punctuale din partea clientilor;
Este preocupat de perfectionarea profesionala continua prin participarea la training-urile organizate de companie si prin eforturi individuale
Promovarea produselor diviziei Hospital Channel – Aesculap (Fire de sutură și Laparoscopie)
Efectuarea de analize, dezvoltarea și implementarea strategiilor de marketing și vânzări, stabilirea tacticilor pentru clienții cheie în funcție de tendințele relevante ale industriei;
Dezvoltarea și menținerea relațiilor cu distribuitorii alocați la clienții cheie;
Instalarea și punerea în funcțiune a echipamentelor din portofoliu, inclusiv training de specialitate pentru personalul medical;
Colaborarea strânsă cu Departamentul de Licitații;
Menținerea sau sporirea numărului de clienți și realizarea cifrei de afaceri previzionate pentru aria geografică de responsabilitate;
Recuperarea creanțelor scadente conform procedurii standard;
Actualizarea și îmbogățirea permanentă a bazei de informații și cunoștințe despre piață
Promovarea produselor diviziei Hospital Channel – Aesculap (Fire de sutură și Laparoscopie)
Efectuarea de analize, dezvoltarea și implementarea strategiilor de marketing și vânzări, stabilirea tacticilor pentru clienții cheie în funcție de tendințele relevante ale industriei;
Dezvoltarea și menținerea relațiilor cu distribuitorii alocați la clienții cheie;
Instalarea și punerea în funcțiune a echipamentelor din portofoliu, inclusiv training de specialitate pentru personalul medical;
Colaborarea strânsă cu Departamentul de Licitații;
Menținerea sau sporirea numărului de clienți și realizarea cifrei de afaceri previzionate pentru aria geografică de responsabilitate;
Recuperarea creanțelor scadente conform procedurii standard;
Actualizarea și îmbogățirea permanentă a bazei de informații și cunoștințe despre piață
Efectuarea de analize, dezvoltarea și implementarea strategiilor de marketing și vânzări, stabilirea tacticilor pentru clienții cheie în funcție de tendințele relevante ale industriei;
Dezvoltarea și menținerea relațiilor cu distribuitorii alocați la clienții cheie;
Instalarea si punerea in functiune a echipamentelor din portofoliu, inclusiv training de specialitate pentru personalul medical;
Colaborarea strânsă cu Departamentul de Licitații;
Menținerea sau sporirea numărului de clienți și realizarea cifrei de afaceri previzionate pentru aria geografică de responsabilitate;
Recuperarea creanțelor scadente conform procedurii standard;
Actualizarea și îmbogățirea permanentă a bazei de informații și cunoștințe despre piață
Promovarea produselor diviziei Aesculap din aria terapeutică Terapie Vasculară Intervențională: cardiologie și radiologie intervențională;
Efectuarea de analize, dezvoltarea și implementarea strategiilor de marketing și vânzări, stabilirea tacticilor pentru clienții cheie în funcție de tendințele relevante ale industriei;
Dezvoltarea și menținerea relațiilor cu distribuitorii alocați la clienții cheie;
Colaborarea strânsă cu Departamentul de Licitații;
Menținerea sau sporirea numărului de clienți și realizarea cifrei de afaceri previzionate pentru aria geografică de responsabilitate;
Recuperarea creanțelor scadente conform procedurii standard;
Actualizarea și îmbogățirea permanentă a bazei de informații și cunoștințe despre piață;
Inițierea utilizatorilor în folosirea produselor Aesculap cardiologie și radiologie intervențională
Promovarea produselor diviziei Aesculap din aria terapeutică Terapie Vasculară Intervențională: cardiologie și radiologie intervențională;
Efectuarea de analize, dezvoltarea și implementarea strategiilor de marketing și vânzări, stabilirea tacticilor pentru clienții cheie în funcție de tendințele relevante ale industriei;
Dezvoltarea și menținerea relațiilor cu distribuitorii alocați la clienții cheie;
Colaborarea strânsă cu Departamentul de Licitații;
Menținerea sau sporirea numărului de clienți și realizarea cifrei de afaceri previzionate pentru aria geografică de responsabilitate;
Recuperarea creanțelor scadente conform procedurii standard;
Actualizarea și îmbogățirea permanentă a bazei de informații și cunoștințe despre piață;
Inițierea utilizatorilor în folosirea produselor Aesculap cardiologie și radiologie intervențională
Gestionarea magazinului Online și oferirea de informații și detalii despre produsele și serviciile B. Braun clienților / pacienților;
Crearea produselor pe magazinul online, actualizarea datelor și a prețurilor;
Comunicarea cu clienții magazinului online prin telefon, email, social-media;
Oferirea de informații despre produse, situația stocurilor, datele de livrare, preluarea comenzilor prin telefon/email/social media și transmiterea documentațiilor de produs (fișa tehnică, aviz etc);
Verificarea încasărilor și situația soldurilor clienților magazinului online;
Rezolvarea solicitărilor și a reclamațiilor clienților magazinului online
Furnizeaza servicii juridice interne in vederea luarii celor mai bune decizii pentru Companii in relatiile comerciale si de afaceri;
Consiliaza si asista in negocieri reprezentantii Companiei;
Reprezinta interesele si apara drepturile legitime ale Companiilor in fata autoritatilor publice, institutiilor de orice natura, precum si in fata oricarei persoane juridice sau fizice, romana ori straina;
Analizeaza si interpreteaza prevederile legale in vigoare si nou aparute pentru a furniza sprijin in ceea ce priveste implicatiile si impactul acestora asupra activitatilor si operatiunilor companiilor in toate domeniile de activitate relevante (drept comercial, civil, dreptul muncii, domeniul sanatatii – legislatie relevanta in domeniul medicamentelor de uz uman si dispozitivelor medicale);
Asigura conformitatea activitatii Companiilor in linie cu cerintele si ghidurile de Compliance ale Grupului B. Braun;
Intocmeste si revizuieste proceduri interne in acord cu ghidurile de Compliance ale Grupului B. Braun;
Redacteaza si avizeaza pentru legalitate toate contractele incheiate de Companii;
Intocmeste documente cu caracter juridic cu privire la activitate companiilor;
Administreaza sistemul de contracte Contract Lifecycle Management (CLM) existent la nivel de grup
Executa activitatile de service si mentenanta pentru echipamentele B. Braun, conform procedurilor si standardelor aplicabile;
Executa activitati de instalare, punere in functiune si instruire personal medical pentru echipamente medicale;
Furnizeaza suport tehnic & profesional catre colegii din celelalte departamente, precum si catre clientii companiei;
Analizeaza solicitarile primite de la clienti si raspunde prompt si operativ pentru rezolvarea acestora, conform contractelor de service sau cererilor punctuale din partea clientilor;
Este preocupat de perfectionarea profesionala continua prin participarea la training-urile organizate de companie si prin eforturi individuale
Executa activitatile de service si mentenanta pentru echipamentele B. Braun, conform procedurilor si standardelor aplicabile;
Executa activitati de instalare, punere in functiune si instruire personal medical pentru echipamente medicale;
Furnizeaza suport tehnic & profesional catre colegii din celelalte departamente, precum si catre clientii companiei;
Analizeaza solicitarile primite de la clienti si raspunde prompt si operativ pentru rezolvarea acestora, conform contractelor de service sau cererilor punctuale din partea clientilor;
Este preocupat de perfectionarea profesionala continua prin participarea la training-urile organizate de companie si prin eforturi individuale
Promovarea produselor diviziei Hospital Channel pentru portofoliul alocat (Aesculap): Instrumentar, Containere si Neurochirurgie .
Efectuarea de analize, dezvoltarea si implementarea strategiilor de marketing si vanzari, stabilirea tacticilor pentru clientii cheie in functie de tendintele relevante ale industriei;
Dezvoltarea si mentinerea relatiilor cu distribuitorii alocati la clientii cheie;
Instalarea si punerea in functiune a echipamentelor din portofoliu, inclusiv training de specialitate pentru personalul medical;
Lucreaza in stransa colaborare cu Departamentul de Licitatii;
Mentinerea sau sporirea numarului de clienti si realizarea cifrei de afaceri previzionate pentru aria geografica de responsabilitate, folosind judicios resursele alocate de companie pentru acest scop;
Recuperarea creantelor scadente conform procedurii standard;
Actualizarea si îmbogatirea permanenta a bazei de informatii si cunostinte despre piata;
Raportarea periodica a activitatii in programul Sales Force
Furnizeaza servicii juridice interne in vederea luarii celor mai bune decizii pentru Companii in relatiile comerciale si de afaceri;
Consiliaza si asista in negocieri reprezentantii Companiei;
Reprezinta interesele si apara drepturile legitime ale Companiilor in fata autoritatilor publice, institutiilor de orice natura, precum si in fata oricarei persoane juridice sau fizice, romana ori straina;
Analizeaza si interpreteaza prevederile legale in vigoare si nou aparute pentru a furniza sprijin in ceea ce priveste implicatiile si impactul acestora asupra activitatilor si operatiunilor companiilor in toate domeniile de activitate relevante (drept comercial, civil, dreptul muncii, domeniul sanatatii – legislatie relevanta in domeniul medicamentelor de uz uman si dispozitivelor medicale);
Asigura conformitatea activitatii Companiilor in linie cu cerintele si ghidurile de Compliance ale Grupului B. Braun;
Intocmeste si revizuieste proceduri interne in acord cu ghidurile de Compliance ale Grupului B. Braun;
Redacteaza si avizeaza pentru legalitate toate contractele incheiate de Companii;
Intocmeste documente cu caracter juridic cu privire la activitate companiilor;
Administreaza sistemul de contracte Contract Lifecycle Management (CLM) existent la nivel de grup
Promovarea produselor diviziei Hospital Channel pentru portofoliul alocat (Aesculap): Instrumentar, Containere si Neurochirurgie .
Efectuarea de analize, dezvoltarea si implementarea strategiilor de marketing si vanzari, stabilirea tacticilor pentru clientii cheie in functie de tendintele relevante ale industriei;
Dezvoltarea si mentinerea relatiilor cu distribuitorii alocati la clientii cheie;
Instalarea si punerea in functiune a echipamentelor din portofoliu, inclusiv training de specialitate pentru personalul medical;
Lucreaza in stransa colaborare cu Departamentul de Licitatii;
Mentinerea sau sporirea numarului de clienti si realizarea cifrei de afaceri previzionate pentru aria geografica de responsabilitate, folosind judicios resursele alocate de companie pentru acest scop;
Recuperarea creantelor scadente conform procedurii standard;
Actualizarea si îmbogatirea permanenta a bazei de informatii si cunostinte despre piata;
Raportarea periodica a activitatii in programul Sales Force
Furnizeaza servicii juridice interne in vederea luarii celor mai bune decizii pentru Companii in relatiile comerciale si de afaceri;
Consiliaza si asista in negocieri reprezentantii Companiei;
Reprezinta interesele si apara drepturile legitime ale Companiilor in fata autoritatilor publice, institutiilor de orice natura, precum si in fata oricarei persoane juridice sau fizice, romana ori straina;
Analizeaza si interpreteaza prevederile legale in vigoare si nou aparute pentru a furniza sprijin in ceea ce priveste implicatiile si impactul acestora asupra activitatilor si operatiunilor companiilor in toate domeniile de activitate relevante (drept comercial, civil, dreptul muncii, domeniul sanatatii – legislatie relevanta in domeniul medicamentelor de uz uman si dispozitivelor medicale);
Asigura conformitatea activitatii Companiilor in linie cu cerintele si ghidurile de Compliance ale Grupului B. Braun;
Intocmeste si revizuieste proceduri interne in acord cu ghidurile de Compliance ale Grupului B. Braun;
Redacteaza si avizeaza pentru legalitate toate contractele incheiate de Companii;
Intocmeste documente cu caracter juridic cu privire la activitate companiilor;
Administreaza sistemul de contracte Contract Lifecycle Management (CLM) existent la nivel de grup
Furnizeaza servicii juridice interne in vederea luarii celor mai bune decizii pentru Companii in relatiile comerciale si de afaceri;
Consiliaza si asista in negocieri reprezentantii Companiei;
Reprezinta interesele si apara drepturile legitime ale Companiilor in fata autoritatilor publice, institutiilor de orice natura, precum si in fata oricarei persoane juridice sau fizice, romana ori straina;
Analizeaza si interpreteaza prevederile legale in vigoare si nou aparute pentru a furniza sprijin in ceea ce priveste implicatiile si impactul acestora asupra activitatilor si operatiunilor companiilor in toate domeniile de activitate relevante (drept comercial, civil, dreptul muncii, domeniul sanatatii – legislatie relevanta in domeniul medicamentelor de uz uman si dispozitivelor medicale);
Asigura conformitatea activitatii Companiilor in linie cu cerintele si ghidurile de Compliance ale Grupului B. Braun;
Intocmeste si revizuieste proceduri interne in acord cu ghidurile de Compliance ale Grupului B. Braun;
Redacteaza si avizeaza pentru legalitate toate contractele incheiate de Companii;
Intocmeste documente cu caracter juridic cu privire la activitate companiilor;
Administreaza sistemul de contracte Contract Lifecycle Management (CLM) existent la nivel de grup
Evalueaza documentele de calitate (CMC) si asigura suportul stiintific in cazul Change Control;
Aplica reglementarile la practicile de afaceri si ofera consultanta, informare si asistenta din punct de vedere al autorizarilor pentru intreaga organizatie (produse farmaceutice, biocide, dispozitive medicale, produse cosmetice si de nutritie enterala);
Mentine relatiile cu autoritatile/institutiile de autorizare, de certificare si guvernamentale;
Implementeaza strategiile de inaintare a documentatiilor;
Asigura prioritizarea, planificarea, pregatirea si transmiterea adecvata a documentatiei pentru inaintare la autoritati in acord cu planurile strategice ale Global Regulatory Affairs;
Prelucreaza documentatia de inregistrare in acord cu reglementarile legislative si procesele interne in intervale de timp stabilite;
Coordoneaza si adapteaza dosarele de autorizare, reautorizare, completare si variatie a produselor farmaceutice din portofoliul companiei;
Asigura interpretarea corecta si continua a standardelor companiei si indeplinirea cerintelor din reglementari;
Pregateste analize interpretative ale reglementarilor si normelor locale si ale ghidurilor referitoare la autorizarea produselor;
Prelucreaza documentatia de notificare/autorizare pentru produsele farmaceutice, dispozitivele medicale, produsele biocide si de nutritie enterala in acord cu strategia de marketing si vanzari
Furnizeaza servicii juridice interne in vederea luarii celor mai bune decizii pentru Companii in relatiile comerciale si de afaceri;
Consiliaza si asista in negocieri reprezentantii Companiei;
Reprezinta interesele si apara drepturile legitime ale Companiilor in fata autoritatilor publice, institutiilor de orice natura, precum si in fata oricarei persoane juridice sau fizice, romana ori straina;
Analizeaza si interpreteaza prevederile legale in vigoare si nou aparute pentru a furniza sprijin in ceea ce priveste implicatiile si impactul acestora asupra activitatilor si operatiunilor companiilor in toate domeniile de activitate relevante (drept comercial, civil, dreptul muncii, domeniul sanatatii – legislatie relevanta in domeniul medicamentelor de uz uman si dispozitivelor medicale);
Asigura conformitatea activitatii Companiilor in linie cu cerintele si ghidurile de Compliance ale Grupului B. Braun;
Intocmeste si revizuieste proceduri interne in acord cu ghidurile de Compliance ale Grupului B. Braun;
Redacteaza si avizeaza pentru legalitate toate contractele incheiate de Companii;
Intocmeste documente cu caracter juridic cu privire la activitate companiilor;
Administreaza sistemul de contracte Contract Lifecycle Management (CLM) existent la nivel de grup
Promovarea produselor diviziei Hospital Channel pentru portofoliul alocat (Aesculap): Instrumentar, Containere si Neurochirurgie .
Efectuarea de analize, dezvoltarea si implementarea strategiilor de marketing si vanzari, stabilirea tacticilor pentru clientii cheie in functie de tendintele relevante ale industriei;
Dezvoltarea si mentinerea relatiilor cu distribuitorii alocati la clientii cheie;
Instalarea si punerea in functiune a echipamentelor din portofoliu, inclusiv training de specialitate pentru personalul medical;
Lucreaza in stransa colaborare cu Departamentul de Licitatii;
Mentinerea sau sporirea numarului de clienti si realizarea cifrei de afaceri previzionate pentru aria geografica de responsabilitate, folosind judicios resursele alocate de companie pentru acest scop;
Recuperarea creantelor scadente conform procedurii standard;
Actualizarea si îmbogatirea permanenta a bazei de informatii si cunostinte despre piata;
Raportarea periodica a activitatii in programul Sales Force
Informarea si consilierea societatii, precum si a angajatilor care se ocupa de prelucrarea datelor cu caracter personal cu privire la obligatiile care le revin in temeiul Regulamentului UE si a dispozitiilor legislatiei nationale referitoare la protectia datelor;
Monitorizarea respectarii prevederilor Regulamentului UE a dispozitiilor legislatiei nationale referitoare la protectia datelor si a politicilor/procedurilor interne ale societatii in ceea ce priveste protectia datelor cu caracter personal, inclusiv alocarea responsabilitatilor si actiunile de sensibilizare si de formare a personalului implicat in operatiunile de prelucrare, precum si auditurile aferente;
Furnizarea de consiliere la cerere in ceea ce priveste evaluarea impactului asupra protectiei datelor si monitorizarea functionarii acesteia, in conformitate cu articolul 35 din Regulamentul UE;
Cooperarea cu autoritatea de supraveghere - Autoritatea Nationala de Supraveghere a Prelucrarii Datelor cu Caracter Personal;
Asumarea rolului de punct de contact pentru autoritatea de supraveghere privind aspectele legate de prelucrare, inclusiv consultarea prealabila mentionata la articolul 36 din Regulamentul UE precum si, daca este cazul, consultarea cu privire la orice alta chestiune;
Elaborarea anuală a unui raport al activităților DPO;
Monitorizarea respectării RGPD de către toate departamentele. Ca parte a sarcinilor de monitorizare a conformității, întreprinde următoarele:
➢colectează informații pentru a identifica operațiunile de prelucrare;
➢ analizează și verifică conformitatea operațiunilor de prelucrare;
➢ informează, consiliază și emite recomandări;
➢ oferă consiliere la cerere în ceea ce privește evaluarea impactului asupra protecției datelor (DPIA) și monitorizează funcționarea acesteia;
Elaborarea de inventare și deținerea unui registru al operațiunilor de pelucrare pe baza informațiilor furnizate de diferitele departamente din cadrul companiilor;
Furnizarea de servicii juridice de consultanta managementului companiilor cat si departamentelor interne ale societatilor in vederea luarii celor mai bune decizii pentru acestea in relatiile comerciale si de afaceri;
Gestionarea eficienta a resurselor juridice externe, in vederea atingerii obiectivelor Companiilor in termenele cerute, la standardele de calitate necesare si minimizand riscurile;
Elaborarea procedurilor interne şi documentelor juridice necesare în domeniul specific de activitate;
Asigurarea suportului pentru orice alte proiecte repartizate de către Manageri, in linie cu aria sa de competenta, cu obiectivul general al postului si care sunt in interesul companiilor;
Arhivarea si inregistrarea documentelor de specialitate interne, cat si de la institutiile abilitate
Prioritizarea activităților și concentrarea eforturilor asupra problemelor care prezintă riscuri mai mari pentru protecția datelor. În îndeplinirea sarcinilor sale, responsabilul cu protecția datelor ține seama în mod corespunzător de riscul asociat operațiunilor de prelucrare, luând în considerare natura, domeniul de aplicare, contextul și scopurile prelucrării
Promovarea produselor diviziei Aesculap din aria terapeutică Terapie Vasculară Intervențională: cardiologie și radiologie intervențională;
Efectuarea de analize, dezvoltarea și implementarea strategiilor de marketing și vânzări, stabilirea tacticilor pentru clienții cheie în funcție de tendințele relevante ale industriei;
Dezvoltarea și menținerea relațiilor cu distribuitorii alocați la clienții cheie;
Colaborarea strânsă cu Departamentul de Licitații;
Menținerea sau sporirea numărului de clienți și realizarea cifrei de afaceri previzionate pentru aria geografică de responsabilitate;
Recuperarea creanțelor scadente conform procedurii standard;
Actualizarea și îmbogățirea permanentă a bazei de informații și cunoștințe despre piață;
Inițierea utilizatorilor în folosirea produselor Aesculap cardiologie și radiologie intervențională
Informarea si consilierea societatii, precum si a angajatilor care se ocupa de prelucrarea datelor cu caracter personal cu privire la obligatiile care le revin in temeiul Regulamentului UE si a dispozitiilor legislatiei nationale referitoare la protectia datelor;
Monitorizarea respectarii prevederilor Regulamentului UE a dispozitiilor legislatiei nationale referitoare la protectia datelor si a politicilor/procedurilor interne ale societatii in ceea ce priveste protectia datelor cu caracter personal, inclusiv alocarea responsabilitatilor si actiunile de sensibilizare si de formare a personalului implicat in operatiunile de prelucrare, precum si auditurile aferente;
Furnizarea de consiliere la cerere in ceea ce priveste evaluarea impactului asupra protectiei datelor si monitorizarea functionarii acesteia, in conformitate cu articolul 35 din Regulamentul UE;
Cooperarea cu autoritatea de supraveghere - Autoritatea Nationala de Supraveghere a Prelucrarii Datelor cu Caracter Personal;
Asumarea rolului de punct de contact pentru autoritatea de supraveghere privind aspectele legate de prelucrare, inclusiv consultarea prealabila mentionata la articolul 36 din Regulamentul UE precum si, daca este cazul, consultarea cu privire la orice alta chestiune;
Elaborarea anuală a unui raport al activităților DPO;
Monitorizarea respectării RGPD de către toate departamentele. Ca parte a sarcinilor de monitorizare a conformității, întreprinde următoarele:
➢colectează informații pentru a identifica operațiunile de prelucrare;
➢ analizează și verifică conformitatea operațiunilor de prelucrare;
➢ informează, consiliază și emite recomandări;
➢ oferă consiliere la cerere în ceea ce privește evaluarea impactului asupra protecției datelor (DPIA) și monitorizează funcționarea acesteia;
Elaborarea de inventare și deținerea unui registru al operațiunilor de pelucrare pe baza informațiilor furnizate de diferitele departamente din cadrul companiilor;
Furnizarea de servicii juridice de consultanta managementului companiilor cat si departamentelor interne ale societatilor in vederea luarii celor mai bune decizii pentru acestea in relatiile comerciale si de afaceri;
Gestionarea eficienta a resurselor juridice externe, in vederea atingerii obiectivelor Companiilor in termenele cerute, la standardele de calitate necesare si minimizand riscurile;
Elaborarea procedurilor interne şi documentelor juridice necesare în domeniul specific de activitate;
Asigurarea suportului pentru orice alte proiecte repartizate de către Manageri, in linie cu aria sa de competenta, cu obiectivul general al postului si care sunt in interesul companiilor;
Arhivarea si inregistrarea documentelor de specialitate interne, cat si de la institutiile abilitate
Prioritizarea activităților și concentrarea eforturilor asupra problemelor care prezintă riscuri mai mari pentru protecția datelor. În îndeplinirea sarcinilor sale, responsabilul cu protecția datelor ține seama în mod corespunzător de riscul asociat operațiunilor de prelucrare, luând în considerare natura, domeniul de aplicare, contextul și scopurile prelucrării
Promovarea produselor diviziei Hospital Channel pentru portofoliul alocat: laparoscopie, fire de sutura si electochirurgie.
Efectuarea de analize, dezvoltarea si implementarea strategiilor de marketing si vanzari, stabilirea tacticilor pentru clientii cheie in functie de tendintele relevante ale industriei;
Dezvoltarea si mentinerea relatiilor cu distribuitorii alocati la clientii cheie;
Lucreaza in stransa colaborare cu Departamentul de Licitatii;
Mentinerea sau sporirea numarului de clienti si realizarea cifrei de afaceri previzionate pentru aria geografica de responsabilitate, folosind judicios resursele alocate de companie pentru acest scop;
Recuperarea creantelor scadente conform procedurii standard;
Actualizarea si îmbogatirea permanenta a bazei de informatii si cunostinte despre piata;
Initierea utilizatorilor în folosirea produselor Aesculap cardiologie si radiologie interventionala
Furnizeaza servicii juridice interne in vederea luarii celor mai bune decizii pentru Companii in relatiile comerciale si de afaceri;
Consiliaza si asista in negocieri reprezentantii Companiei;
Reprezinta interesele si apara drepturile legitime ale Companiilor in fata autoritatilor publice, institutiilor de orice natura, precum si in fata oricarei persoane juridice sau fizice, romana ori straina;
Analizeaza si interpreteaza prevederile legale in vigoare si nou aparute pentru a furniza sprijin in ceea ce priveste implicatiile si impactul acestora asupra activitatilor si operatiunilor companiilor in toate domeniile de activitate relevante (drept comercial, civil, dreptul muncii, domeniul sanatatii – legislatie relevanta in domeniul medicamentelor de uz uman si dispozitivelor medicale);
Asigura conformitatea activitatii Companiilor in linie cu cerintele si ghidurile de Compliance ale Grupului B. Braun;
Intocmeste si revizuieste proceduri interne in acord cu ghidurile de Compliance ale Grupului B. Braun;
Redacteaza si avizeaza pentru legalitate toate contractele incheiate de Companii;
Intocmeste documente cu caracter juridic cu privire la activitate companiilor;
Administreaza sistemul de contracte Contract Lifecycle Management (CLM) existent la nivel de grup
Evalueaza documentele de calitate (CMC) si asigura suportul stiintific in cazul Change Control;
Aplica reglementarile la practicile de afaceri si ofera consultanta, informare si asistenta din punct de vedere al autorizarilor pentru intreaga organizatie (produse farmaceutice, biocide, dispozitive medicale, produse cosmetice si de nutritie enterala);
Mentine relatiile cu autoritatile/institutiile de autorizare, de certificare si guvernamentale;
Implementeaza strategiile de inaintare a documentatiilor;
Asigura prioritizarea, planificarea, pregatirea si transmiterea adecvata a documentatiei pentru inaintare la autoritati in acord cu planurile strategice ale Global Regulatory Affairs;
Prelucreaza documentatia de inregistrare in acord cu reglementarile legislative si procesele interne in intervale de timp stabilite;
Coordoneaza si adapteaza dosarele de autorizare, reautorizare, completare si variatie a produselor farmaceutice din portofoliul companiei;
Asigura interpretarea corecta si continua a standardelor companiei si indeplinirea cerintelor din reglementari;
Pregateste analize interpretative ale reglementarilor si normelor locale si ale ghidurilor referitoare la autorizarea produselor;
Prelucreaza documentatia de notificare/autorizare pentru produsele farmaceutice, dispozitivele medicale, produsele biocide si de nutritie enterala in acord cu strategia de marketing si vanzari
Promovarea produselor diviziei Aesculap din aria terapeutica Terapie Interventionala: cardiologie si radiologie interventionala
Efectuarea de analize, dezvoltarea si implementarea strategiilor de marketing si vanzari, stabilirea tacticilor pentru clientii cheie in functie de tendintele relevante ale industriei;
Dezvoltarea si mentinerea relatiilor cu distribuitorii alocati la clientii cheie;
Lucreaza in stransa colaborare cu Departamentul de Licitatii;
Mentinerea sau sporirea numarului de clienti si realizarea cifrei de afaceri previzionate pentru aria geografica de responsabilitate, folosind judicios resursele alocate de companie pentru acest scop;
Recuperarea creantelor scadente conform procedurii standard;
Actualizarea si îmbogatirea permanenta a bazei de informatii si cunostinte despre piata;
Initierea utilizatorilor în folosirea produselor Aesculap cardiologie si radiologie interventionala
Evalueaza documentele de calitate (CMC) si asigura suportul stiintific in cazul Change Control;
Aplica reglementarile la practicile de afaceri si ofera consultanta, informare si asistenta din punct de vedere al autorizarilor pentru intreaga organizatie (produse farmaceutice, biocide, dispozitive medicale, produse cosmetice si de nutritie enterala);
Mentine relatiile cu autoritatile/institutiile de autorizare, de certificare si guvernamentale;
Implementeaza strategiile de inaintare a documentatiilor;
Asigura prioritizarea, planificarea, pregatirea si transmiterea adecvata a documentatiei pentru inaintare la autoritati in acord cu planurile strategice ale Global Regulatory Affairs;
Prelucreaza documentatia de inregistrare in acord cu reglementarile legislative si procesele interne in intervale de timp stabilite;
Coordoneaza si adapteaza dosarele de autorizare, reautorizare, completare si variatie a produselor farmaceutice din portofoliul companiei;
Asigura interpretarea corecta si continua a standardelor companiei si indeplinirea cerintelor din reglementari;
Pregateste analize interpretative ale reglementarilor si normelor locale si ale ghidurilor referitoare la autorizarea produselor;
Prelucreaza documentatia de notificare/autorizare pentru produsele farmaceutice, dispozitivele medicale, produsele biocide si de nutritie enterala in acord cu strategia de marketing si vanzari
Furnizeaza servicii juridice interne in vederea luarii celor mai bune decizii pentru Companii in relatiile comerciale si de afaceri;
Consiliaza si asista in negocieri reprezentantii Companiei;
Reprezinta interesele si apara drepturile legitime ale Companiilor in fata autoritatilor publice, institutiilor de orice natura, precum si in fata oricarei persoane juridice sau fizice, romana ori straina;
Analizeaza si interpreteaza prevederile legale in vigoare si nou aparute pentru a furniza sprijin in ceea ce priveste implicatiile si impactul acestora asupra activitatilor si operatiunilor companiilor in toate domeniile de activitate relevante (drept comercial, civil, dreptul muncii, domeniul sanatatii – legislatie relevanta in domeniul medicamentelor de uz uman si dispozitivelor medicale);
Asigura conformitatea activitatii Companiilor in linie cu cerintele si ghidurile de Compliance ale Grupului B. Braun;
Intocmeste si revizuieste proceduri interne in acord cu ghidurile de Compliance ale Grupului B. Braun;
Redacteaza si avizeaza pentru legalitate toate contractele incheiate de Companii;
Intocmeste documente cu caracter juridic cu privire la activitate companiilor;
Administreaza sistemul de contracte Contract Lifecycle Management (CLM) existent la nivel de grup
Furnizarea de servicii juridice interne in vederea luarii celor mai bune decizii pentru Companie in relatiile comerciale si de afaceri;
Consultanta in toate domeniile de activitate ale companiei, inclusiv in domeniul societatilor, asigurand conformitatea cu prevederile legale;
Analiza si interpretarea reglementarilor legale existente si nou apărute pentru a furniza sprijin in ceea ce priveste implicatiile si impactul acestora asupra activitatilor si operatiunilor companiei in toate domeniile de activitate relevante;
Avizarea si contrasemnarea pentru legalitate a tuturor contractelor încheiate de Companie, precum si a diverselor acte cu caracter juridic;
Intocmirea documentelor si asigurarea suportului necesar in redactarea opiniilor pentru zona Corporate (hotarari AGA, CA, Proceduri Interne, Decizii Administratori etc.);
Gestionarea eficienta a resurselor juridice externe, in vederea atingerii obiectivelor Companiei in termenele cerute, la standardele de calitate necesare si minimizand riscurile;
Elaborarea procedurilor interne şi documentelor juridice necesare în domeniul specific de activitate;
Participarea la pregătirea şi întocmirea documentelor legale pentru diverse tranzacţii şi negocieri ale Companiei. Consiliază si asista in negocieri reprezentantii Companiei în privinţa modului optim de formulare a acestora pentru a proteja interesele Companiei;
Implementarea si asigurarea conformitatii activitatii Companiei in linie cu cerintele si ghidurile de Compliance ale Grupului B. Braun;
Livreaza instruirea de compliance noilor angajati in procesul de inductie si anual tuturor angajatilor. Pastreaza evidentele acestor instruiri;
Redacteaza/intocmeste contracte (inclusiv acte adiţionale si alte documente legale in legatura cu aceste contracte) sau diverse documente juridice pentru proiecte speciale ale Companiei si asigura suport in negoceri;
Acorda asistenta juridica la cererea departamentelor interne ale Companiei pe care le deserveste Departamentul Juridic;
Asigură suport pentru orice alte proiecte repartizate de către Manageri, atata timp cat cerintele sunt in aria sa de competenta, sunt in linie cu obiectivul general al postului si sunt in interesul companiei;
Arhiveaza si inregistreaza documentele de specialitate interne, cat si de la institutiile abilitate;
Mentine in permanenta legatura cu managerii, colegii din cadrul celorlalte departamente, cu clientii si cu furnizorii companiei;
Raspunde de corectitudinea informatiilor furnizate catre angajati, manageri, furnizorii societatii;
Asigura un cadru optim de colaborare cu angajatii societatii, colaboratorii societatii si cu institutiile statului;
Raspunde de indeplinirea sarcinilor de serviciu atribuite in cadrul programului de lucru in mod personal, adecvat, prudent, depunand toate eforturile si aplicand toate cunostintele sale;
Raspunde de mentinerea disciplinei muncii;
In relatiile cu clientii sau reprezentantii Angajatorului, va refuza si respinge orice indeplinire a unui serviciu sau actiuni ilegale si/sau neobisnuite sau promisiuni in acest sens;
Informarea si consilierea societatii, precum si a angajatilor care se ocupa de prelucrarea datelor cu caracter personal cu privire la obligatiile care le revin in temeiul Regulamentului (UEsi a dispozitiilor legislatiei nationale referitoare la protectia datelor;
Monitorizarea respectarii prevederilor Regulamentului (UEa dispozitiilor legislatiei nationale referitoare la protectia datelor si a politicilor/procedurilor interne ale societatii in ceea ce priveste protectia datelor cu caracter personal, inclusiv alocarea responsabilitatilor si actiunile de sensibilizare si de formare a personalului implicat in operatiunile de prelucrare, precum si auditurile aferente;
Furnizarea de consiliere la cerere in ceea ce priveste evaluarea impactului asupra protectiei datelor si monitorizarea functionarii acesteia, in conformitate cu articolul 35 din Regulamentul (UE;
Cooperarea cu autoritatea de supraveghere - Autoritatea Nationala de Supraveghere a Prelucrarii Datelor cu Caracter Personal;
Asumarea rolului de punct de contact pentru autoritatea de supraveghere privind aspectele legate de prelucrare, inclusiv consultarea prealabila mentionata la articolul 36 din Regulamentul (UEprecum si, daca este cazul, consultarea cu privire la orice alta chestiune;
Elaborarea anuală a unui raport al activităților DPO;
Monitorizarea respectării RGPD de către toate departamentele. Ca parte a sarcinilor de monitorizare a conformității, întreprinde următoarele:
Proceseaza toate comenzile si contractele aferente clientilor alocati
Introduce toate infomatiile necesare pentru crearea de clienti noi si actualizeaza informatiile pentru clientii deja existenti
Aplica procedurile si standardele existente pentru a asigura acuratetea comenzilor receptionate. De asemenea urmareste expedierea si livrarea acestora la timp
Colaboreaza eficient cu echipele de vanzari respectiv departamentul Supply Chain Managenent in vederea livrarii corecte si la timp a comenzilor receptionate
Asigura suport clientilor oferind informatii si asistenta in concordanta cu nevoile acestora
Identifica, analizeaza si rezolva situatiile raportate de clientii alocati
Propune modalitati de imbunatatire a procedurilor de lucru
Sprijinirea mentinerii Politicilor, Procedurilor si Documentelor Sistemului de Management Integrat actualizate la zi in sistemul de documentare BDoCS (Braun Document & collaboration system);
Asigurarea suportului necesar Titularilor de Procese in dezvoltarea Procedurilor (elaborare si revizuire);
Asigurarea Suportului in efectuarea Analizelor de Risc, pregatirea datelor aferente pentru Analiza de Management;
Revizuirea si editarea documentelor si prezentarilor legate de activitatile de calitate, in conformitate cu Ghidurile Organizationale si Standardele ISO;
Gestionarea Interactiunilor legate de proiect cu alte departamente interne;
Colectarea si raportarea indicatorilor de performanta;
Efectuarea Auditurilor de prima parte (Interne) si participarea la Audituri de secunda parte (de Furnizor) pentru verificarea conformitatii cu politicile si procedurile Organizatiei;
Elaborarea si mentinerea documentatiei referitoare la activitatile de lucru (PV de sedinte, descrieri procedurale, liste de verificare a conformitatii, note de Audit
Editarea materialelor legate de Instruiri pe teme de Managementul Calitatii si al Mediului
Promovarea produselor diviziei Aesculap (pentru o perioada determinata de 2 ani) din aria terapeutica Chirurgie (instrumentar chirurgical, containere sterilizare, neurochirurgie si motoare chirurgicale);
Efectuarea de analize, dezvoltarea si implementarea strategiilor de marketing si vanzari, stabilirea tacticilor pentru clientii cheie in functie de tendintele relevante ale industriei;
Dezvoltarea si mentinerea relatiilor cu distribuitorii alocati la clientii cheie;
Lucreaza in stransa colaborare cu Departamentul de Licitatii;
Mentinerea sau sporirea numarului de clienti si realizarea cifrei de afaceri previzionate pentru aria geografica de responsabilitate, folosind judicios resursele alocate de companie pentru acest scop;
Recuperarea creantelor scadente conform procedurii standard;
Actualizarea si îmbogatirea permanenta a bazei de informatii si cunostinte despre piata;
Initierea utilizatorilor în folosirea produselor Aesculap Chirurgie
Aplica reglementarile la practicile de afaceri si ofera consultanta, informare si asistenta din punct de vedere al autorizarilor pentru intreaga organizatie (produse farmaceutice, biocide, dispozitive medicale, produse cosmetice si de nutritie enterala);
Mentine relatiile cu autoritatile/institutiile de autorizare, de certificare si guvernamentale;
Implementeaza strategiile de inaintare a documentatiilor;
Asigura prioritizarea, planificarea, pregatirea si transmiterea adecvata a documentatiei pentru inaintare la autoritati in acord cu planurile strategice ale Global Regulatory Affairs;
Prelucreaza documentatia de inregistrare in acord cu reglementarile legislative si procesele interne in intervale de timp stabilite;
Coordoneaza si adapteaza dosarele de autorizare, reautorizare, completare si variatie a produselor farmaceutice din portofoliul companiei;
Asigura interpretarea corecta si continua a standardelor companiei si indeplinirea cerintelor din reglementari;
Pregateste analize interpretative ale reglementarilor si normelor locale si ale ghidurilor referitoare la autorizarea produselor;
Prelucreaza documentatia de notificare/autorizare pentru produsele farmaceutice, dispozitivele medicale, produsele biocide si de nutritie enterala in acord cu strategia de marketing si vanzari
Realizarea colectionarii si transcrierii corespondentei, proceselor verbale si rapoartelor, in format electronic
Selectionarea si expedierea corespondentei si a altor documente
Executarea lucrarilor de birou de importanta limitata cum sunt: clasarea dosarelor, utilizarea fotocopiatoarelor si operarea in diferite registre de evidenta
Furnizarea de informatii clientilor in legatura cu activitatea si programul organizatiei
Activitati deprotocol
Efectuarea de rezervari pentru cazare si transport ( intern si extern ), conform ghidului de rezervari al companiei
Inregistrarea hotararilor si deciziilor luate de conducere, aplicarea stampilei si repartizarea acestora la destinatari ( interni si externi )
Traducere de documente din Romana in Engleza si din Engleza in Romana
Asigura comanda de birotica si papetarie pentru toate departamentele
Realizarea colectionarii si transcrierii corespondentei, proceselor verbale si rapoartelor, in format electronic
Selectionarea si expedierea corespondentei si a altor documente
Executarea lucrarilor de birou de importanta limitata cum sunt: clasarea dosarelor, utilizarea fotocopiatoarelor si operarea in diferite registre de evidenta
Furnizarea de informatii clientilor in legatura cu activitatea si programul organizatiei
Asigurarea de protocol
Efectuarea de rezervari pentru cazare si transport ( intern si extern ), conform ghidului de rezervari al companiei
Inregistrarea hotararilor si deciziilor luate de conducere, aplicarea stampilei si repartizarea acestora la destinatari ( interni si externi )
Traducere de documente din Romana in Engleza si din Engleza in Romana
Asigura comanda de birotica si papetarie pentru toate departamentele
Indeplineste functiunea de Ofiter de Vigilenta/Securitate al B. Braun Medical . in ceea ce priveste reclamatiile si managementul riscului
Responsabil de indeplinirea cerintelor legale in ceea ce priveste rezolvarea reclamatiilor, farmacovigilenta si vigilenta in domeniul dispozitivelor medicale la nivel local; persoana de contact pentru autoritatile nationale
Raportarea catre BBMAG a oricarei reclamatii si reactii adverse luata la cunostinta in B. Braun Medical Romania, cu respectarea termenelor limita si cu urmarirea lor
Verificarea literaturii locale in ceea ce priveste informatiile despre produsele B. Braun sau ale competitorilor
Livrarea de traininguri in domeniul farmacovigilentei catre angajatii B. Braun Medical
Promovarea produselor diviziei Aesculap, din aria terapeutica Laparoscopie,
Efectuarea de analize, dezvoltarea si implementarea strategiilor de marketing si vanzari, stabilirea tacticilor pentru clientii cheie in functie de tendintele relevante ale industriei;
Dezvoltarea si mentinerea relatiilor cu distribuitorii alocati la clientii cheie;
Lucreaza in stransa colaborare cu Departamentul de Licitatii;
Mentinerea sau sporirea numarului de clienti si realizarea cifrei de afaceri previzionate pentru aria geografica de responsabilitate, folosind judicios resursele alocate de companie pentru acest scop;
Recuperarea creantelor scadente conform procedurii standard;
Actualizarea si îmbogatirea permanenta a bazei de informatii si cunostinte despre piata;
Initierea utilizatorilor în folosirea produselor Aesculap Laparoscopie
Promovarea produselor diviziei Aesculap, din aria terapeutica Chirurgie (instrumentar chirurgical, containere sterilizare, neurochirurgie si motoare chirurgicale);
Efectuarea de analize, dezvoltarea si implementarea strategiilor de marketing si vanzari, stabilirea tacticilor pentru clientii cheie in functie de tendintele relevante ale industriei;
Dezvoltarea si mentinerea relatiilor cu distribuitorii alocati la clientii cheie;
Lucreaza in stransa colaborare cu Departamentul de Licitatii;
Mentinerea sau sporirea numarului de clienti si realizarea cifrei de afaceri previzionate pentru aria geografica de responsabilitate, folosind judicios resursele alocate de companie pentru acest scop;
Recuperarea creantelor scadente conform procedurii standard;
Actualizarea si îmbogatirea permanenta a bazei de informatii si cunostinte despre piata;
Initierea utilizatorilor în folosirea produselor Aesculap Chirurgie
Supravegherea derulării în bune condiții a tratamentului de dializă, de la etapa de pregătire a salonului și aparaturii până la procedura de deconectare a pacientului;
Conectarea/decontarea pacientului la/de la aparatul de dializă;
Măsurarea, verificarea și menținerea sub control a parametrilor specifici: TA, puls, temperatură etc.;
Aplicarea de proceduri specifice, la cerințele și cu ajutorul medicilor si colegilor: EKG, terapia cu oxigen etc
Respectarea și aplicarea procedurilor de igienă în timpul tuturor activităților desfășurate în centru;
Administrarea medicației prescrise de medici, cu asigurarea înregistrării corespunzătoare;
Completarea formularelor specifice: protocol de dializă, introducerea medicației, necesar materiale, consumabile și medicamente, alte date statistice etc.;
Participarea activă la procesul de instruire continuă a pacienților privind Codul de conduită și regimul igieno-dietetic;
Acordă atenție și contribuie la dezvoltarea relației cu pacienții și aparținătorii acestora, având ca scop general susținerea morală și echilibrarea psihică a acestora
Executa activitatile de service pentru echipamentele din portofoliul diviziei Aesculap , precum si alte activitati service la solicitarea producatorului, conform procedurilor si standardelor aplicabile;
Executa activitatile de instalare, punere in functiune si instruire personal medical;
Intocmeste documentele specifice activitatilor efectuate si le transmite spre avizare superiorilor si/sau clientilor
Analizeaza solicitarile primite de la client si raspunde prompt si operativ pentru rezolvarea acestora;
Promoveaza activitatea de service tehnic, raspunde de mentinerea si dezvoltarea relatiilor cu clientii companiei;
Participa la incheierea si administrarea contractelor service, executa activitatile specifice;
Raspunde de calitatea si profesionalismul activitatilor efectuate;
Inregistreaza informatiile aferente activitatilor desfasurate in documentele relevante, raspunde de legalitatea si conformitatea acestora;
Repecta cu rigoare si meticulozitate procedurile de service si evidenta inregistarilor;
Asigura suport tehnic si profesional catre colegii din celelalte departamente, precum si catre clientii companiei;
Conform procedurilor noastre, curăță și dezinfectează respectând programul de curățenie al centrului de dializă, incluzând toate spațiile din cadrul centrului (săli de tratament, pavimente, oficii, grupuri sanitare, vestiare, birouri);
Participă la transportul și eliminarea deșeurilor, conform programului de lucru;
Transportă lenjeria în încăperile special amenajate;
Acordă ajutor pacienților la nevoie;
Pregătește soluțiile dezinfectante pentru curățarea pardoselii, mobilierului și a paturilor, între turele de dializă, asigurând curățenia și dezinfecția, conform planului de igienă;
Poartă echipament de lucru și protecție, conform regulilor interne;
Respectarea și aplicarea procedurilor de igienă în timpul tuturor activităților desfășurate în centru;
Completarea formularelor de curățenie după programul stabilit în fiecare încăpere;
Acordă atenție și contribuie la dezvoltarea relației cu pacienții și aparținătorii acestora, având ca scop general susținerea morală și echilibrarea psihică a acestora
Asigura suportul psihologic al pacientilor dializati, cu deplina responsabilitate tinand cont de specificul fiecaruia dintre acestia si de bunele practici stipulate de regulamentele companiei;
Activitati de consiliere psihologica, psihoterapie si activitati de dezvoltare personala, pentru prevenirea tulburarilor emotionale si de personalitate ale pacientilor tratati in centrul de dializa;
Organizeaza diverse forme de terapie cu bolnavii dializati;
Evalueaza functiile si procesele psihologice frecvent intalnite la pacientii dializati, stabilind un psihodiagnostic si/sau recomandand cai psihologice de solutionare a problemelor constatate;
Intocmeste si actualizeaza fisa psihologica a fiecarui bolnav dializat, in urma unor instrumente psihologice aplicate periodic;
Investigheaza, din punct de vedere psihosocial, pacientii ce urmeaza a fi dializati
Dezvolta si/sau adapteaza strategia nationala de marketing a portofoliului de produse alocat pe termen scurt, mediu si lung
Dezvolta planul de marketing pentru portofoliul desemnat la nivel national cu scopul de a atinge obiectivele stabilit
Comunica strategia si planul de marketing fortei de vanzari si urmareste implementarea acesteia
Monitorizeaza si analizeaza evolutia portofoliului de produse tinand cont de competitie si dinamica pietelor, formuleaza concluzii si propune actiuni concrete
Propune, monitorizeaza si controleaza bugetul anual de venituri si cheltuieli pentru portofoliul alocat
Identifica si transmite nevoile de training de patologie si de produs necesare campaniei de marketing; este trainer in cadrul trainingurilor de produse si arie terapeutica
Organizeaza evenimente si congrese la nivel national cu scopul promovarii produselor companiei
Conform procedurilor noastre ,curata si dezinfecteaza respectand programul de curatenie al centrului de dializa incluzand toate spatiile din cadrul centrului ( sali de tratament ,pavimente, oficii ,grupuri sanitare ,vestiare ,birouri )
Participa la transportul si eliminarea deseurilor conform programului de lucru
Transporta lenjeria in incaperile special amenajate
Acorda ajutor pacientilor la nevoie
Pregateste solutiile dezinfectante pentru dezinfectia pardoselii ,mobilierului si a paturilor intre turele de dializa asigurand curatenia si dezinfectia conform planului de igiena
Poarta echipament de lucru si protectie conform regulilor noastre
Respectarea și aplicarea procedurilor de igienă în timpul tuturor activităților desfășurate în centru
Completarea formularelor de curatenie dupa programul stabilit in fiecare incapere
Acordă atenție și contribuie la dezvoltarea relației cu pacienții și aparținătorii acestora, având ca scop general susținerea morală și echilibrarea psihică a acestora
Stabilirea, urmarirea, dezvoltarea si implementarea unei strategii de marketing pentru portofoliile in directa responsabilitate - divizia Outpatient Market (OPM);
Alcatuirea si urmarirea acuratetei prognozarii si cheltuirii bugetelor de marketing
Urmarirea disponibilitatii produselor in stocul local si alcatuirea de prognoze acurate de vanzare
Construirea de relatii cu liderii de opinie in domeniile medicale de interes
Punerea la dispozitie a echipei de vanzari a tuturor informatiilor necesare pentru promovarea produselor
Implicare directa in organizarea evenimentelor stiintifice medicale, locale si nationale, pe care/la care Divizia/Compania le organizeaza/participa
Se ocupa permanant de cresterea nivelului de cunostiinţe al reprezentanţilor medicali despre produsele aflate in promovare
Implicarea in monitorizarea directa a procedurilor de achizitie publica pentru produsele din directa resposabilitate