Bucureşti Sectorul 1, B-dul BUCUREŞTII NOI, Nr. 176
Adaugă o evaluare și ajută-i pe alții să găsească un angajator bun.
Toate ( 0 )Pozitiv ( 0 )Neutru ( 0 )Negativ ( 0 )
Utilizator:
Administrator
Aveți informații despre mediul de lucru din această companie? Care este atmosfera? Salariul este unul motivant? Oferă și alte beneficii? Care sunt condițiile pe care le oferă? Mulțumim anticipat!
Understand the economic environment (FMCG specific), trends and consumer’s need and build initiatives according to insights identified and brand strategy
Analyse market opportunities and identify successful directions for the assigned portfolio
Design and lead the execution of the assigned portfolio, with the objective of gaining market shares and penetration
Demonstrate rich knowledge in brand marketing, focusing on targeting and positioning strategies
Prove deep understanding of the main communication channels and effectively coordination of diverse partners including creative, media, PR, BTL, and internal stakeholders
Plan and execute integrated 360 brand communication and marketing initiatives according to calendar established
Responsible and independent approach to coordinate own projects, taking responsibility, and showing proactivity in achieving objectives
Monitor brand key performance indicators (KPIs), manage brands budget for marketing activities, to meet or exceed brand plan objectives
Indeplinirea obiectivelor valorice si de distributie numerica/ponderata stabilite la nivelul zonei coordonate;
Implementarea si solutionarea situatiilor cu impact asupra eficientei rezultatelor de vanzari;
Identificarea oportunitatilor de dezvoltare a relatiilor de parteneriat din cadrul zonei coordonate;-
Organizarea, implementarea si monitorizarea in cadrul zonei coordonate a proiectelor de marketing si trademarketing pentru brand-urile companiei;
Planificarea si organizarea de activitati, initiative sau proiecte dedicate management-ului partenerilor din cadrul zonei coordonate;
Colaborare si relatie permanenta de comunicare cu toate departamentele implicate in a asigura partenerilor cel mai bun suport pentru realizarea obiectivelor de vanzare, mercantizare si livrare;
Respectarea politicilor, procedurile si standardelor profesionale de lucru stabilite la nivelul companiei
Indeplinirea obiectivelor valorice si de distributie numerica/ponderata stabilite la nivelul zonei coordonate;
Implementarea si solutionarea situatiilor cu impact asupra eficientei rezultatelor de vanzari;
Identificarea oportunitatilor de dezvoltare a relatiilor de parteneriat din cadrul zonei coordonate;-
Organizarea, implementarea si monitorizarea in cadrul zonei coordonate a proiectelor de marketing si trademarketing pentru brand-urile companiei;
Planificarea si organizarea de activitati, initiative sau proiecte dedicate management-ului partenerilor din cadrul zonei coordonate;
Colaborare si relatie permanenta de comunicare cu toate departamentele implicate in a asigura partenerilor cel mai bun suport pentru realizarea obiectivelor de vanzare, mercantizare si livrare;
Respectarea politicilor, procedurile si standardelor profesionale de lucru stabilite la nivelul companiei
Indeplinirea obiectivelor valorice si de distributie numerica/ponderata stabilite la nivelul zonei coordonate;
Implementarea si solutionarea situatiilor cu impact asupra eficientei rezultatelor de vanzari;
Identificarea oportunitatilor de dezvoltare a relatiilor de parteneriat din cadrul zonei coordonate;-
Organizarea, implementarea si monitorizarea in cadrul zonei coordonate a proiectelor de marketing si trademarketing pentru brand-urile companiei;
Planificarea si organizarea de activitati, initiative sau proiecte dedicate management-ului partenerilor din cadrul zonei coordonate;
Colaborare si relatie permanenta de comunicare cu toate departamentele implicate in a asigura partenerilor cel mai bun suport pentru realizarea obiectivelor de vanzare, mercantizare si livrare;
Respectarea politicilor, procedurile si standardelor profesionale de lucru stabilite la nivelul companiei
Indeplinirea obiectivelor valorice si de distributie numerica/ponderata stabilite la nivelul zonei coordonate;
Implementarea si solutionarea situatiilor cu impact asupra eficientei rezultatelor de vanzari;
Identificarea oportunitatilor de dezvoltare a relatiilor de parteneriat din cadrul zonei coordonate;-
Organizarea, implementarea si monitorizarea in cadrul zonei coordonate a proiectelor de marketing si trademarketing pentru brand-urile companiei;
Planificarea si organizarea de activitati, initiative sau proiecte dedicate management-ului partenerilor din cadrul zonei coordonate;
Colaborare si relatie permanenta de comunicare cu toate departamentele implicate in a asigura partenerilor cel mai bun suport pentru realizarea obiectivelor de vanzare, mercantizare si livrare;
Respectarea politicilor, procedurile si standardelor profesionale de lucru stabilite la nivelul companiei
Indeplinirea obiectivelor valorice si de distributie numerica/ponderata stabilite la nivelul zonei coordonate;
Implementarea si solutionarea situatiilor cu impact asupra eficientei rezultatelor de vanzari;
Identificarea oportunitatilor de dezvoltare a relatiilor de parteneriat din cadrul zonei coordonate;-
Organizarea, implementarea si monitorizarea in cadrul zonei coordonate a proiectelor de marketing si trademarketing pentru brand-urile companiei;
Planificarea si organizarea de activitati, initiative sau proiecte dedicate management-ului partenerilor din cadrul zonei coordonate;
Colaborare si relatie permanenta de comunicare cu toate departamentele implicate in a asigura partenerilor cel mai bun suport pentru realizarea obiectivelor de vanzare, mercantizare si livrare;
Respectarea politicilor, procedurile si standardelor profesionale de lucru stabilite la nivelul companiei
Indeplinirea obiectivelor valorice si de distributie numerica/ponderata stabilite la nivelul zonei coordonate;
Identificarea si contactarea potentialilor clienti in vederea stabilirii de intalniri cu persoanele de decizie;
Promovarea companiei si produselor companiei potentialilor clienti, din segmentul HoReCa;
Crearea si dezvoltarea unui portofoliu de clienti, precum si mentinerea unei relatii profesionale cu acestia;
Identificarea oportunitatilor de dezvoltare a relatiilor de parteneriat din cadrul zonei coordonate;
Negocierea, intocmirea corecta a ofertelor și incheierea contractelor catre clienti;
Organizarea, implementarea si monitorizarea in cadrul zonei coordonate a proiectelor de marketing si trademarketing pentru brand-urile companiei;
Planificarea si organizarea de activitati, initiative sau proiecte dedicate management-ului partenerilor din cadrul zonei coordonate;
Colaborare si relatie permanenta de comunicare cu toate departamentele implicate in a asigura partenerilor cel mai bun suport pentru realizarea obiectivelor de vanzare, mercantizare si livrare;
Respectarea politicilor, procedurile si standardelor profesionale de lucru stabilite la nivelul companiei
Indeplinirea obiectivelor valorice si de distributie numerica/ponderata stabilite la nivelul zonei coordonate;
Implementarea si solutionarea situatiilor cu impact asupra eficientei rezultatelor de vanzari;
Identificarea oportunitatilor de dezvoltare a relatiilor de parteneriat din cadrul zonei coordonate;-
Organizarea, implementarea si monitorizarea in cadrul zonei coordonate a proiectelor de marketing si trademarketing pentru brand-urile companiei;
Planificarea si organizarea de activitati, initiative sau proiecte dedicate management-ului partenerilor din cadrul zonei coordonate;
Colaborare si relatie permanenta de comunicare cu toate departamentele implicate in a asigura partenerilor cel mai bun suport pentru realizarea obiectivelor de vanzare, mercantizare si livrare;
Respectarea politicilor, procedurile si standardelor profesionale de lucru stabilite la nivelul companiei
Indeplinirea obiectivelor valorice si de distributie numerica/ponderata stabilite la nivelul zonei coordonate;
Implementarea si solutionarea situatiilor cu impact asupra eficientei rezultatelor de vanzari;
Identificarea oportunitatilor de dezvoltare a relatiilor de parteneriat din cadrul zonei coordonate;-
Organizarea, implementarea si monitorizarea in cadrul zonei coordonate a proiectelor de marketing si trademarketing pentru brand-urile companiei;
Planificarea si organizarea de activitati, initiative sau proiecte dedicate management-ului partenerilor din cadrul zonei coordonate;
Colaborare si relatie permanenta de comunicare cu toate departamentele implicate in a asigura partenerilor cel mai bun suport pentru realizarea obiectivelor de vanzare, mercantizare si livrare;
Respectarea politicilor, procedurile si standardelor profesionale de lucru stabilite la nivelul companiei