Sat Ştefăneştii de Jos, Comuna Ştefăneştii de Jos, Linia de Centură, Nr. 5, Parcul industrial CTPark Bucharest North, Unitatea D, etajul 1,
Adaugă o evaluare și ajută-i pe alții să găsească un angajator bun.
Toate ( 0 )Pozitiv ( 0 )Neutru ( 0 )Negativ ( 0 )
Utilizator:
Administrator
Aveți informații despre mediul de lucru din această companie? Care este atmosfera? Salariul este unul motivant? Oferă și alte beneficii? Care sunt condițiile pe care le oferă? Mulțumim anticipat!
Operarea si emiterea facturilor pe baza comenzilor extrase din sistemul de gestiune;
Factureaza comenzile de retur;
Transmite clientilor facturile fiscale, avizele de insotire, certificatele de garantie, instructiunile de folosire si alte documente necesare aferente marfii ce urmeaza a fi livrata;
Indosariaza si arhiveaza borderourile de vanzari zilnice;
Ofera informatii si suport colegilor din departamentul vanzari;
Opereaza si emite (in baza comenzilor tiparite, anterior procesate in sistemul informatic de gestiune) facturile fiscale si/sau avizele de insotire marfa, dupa pregatirea comenzilor fizice (spre livrare) de catre lucratorii din depozit
Factureaza comenzile de retur
Inmaneaza clientului / delegatului distribuitorului / reprezentantului firmei transportatoare facturile fiscale / avizele de insotire, certificatele de garantie, instructiunile de folosire . documente necesare specifice aferente marfii ce urmeaza a fi livrata
Indosariaza si arhiveaza borderourile de vanzari zilnice din activitatea de distributie si vanzare de la sediu (de pe fiecare masina in parte)
Efectuarea de alte operatiuni legate de programul informatic de gestionare ;
Efectueaza orice alta sarcina specifica departamentului solicitata de superiorul direct;
Negociază cu furnizorii prețurile de achiziție, încheie contractele cu aceștia,
Ia măsurile necesare ca toate comenzile să fie executate în limita bugetului, si a celorlalte criterii de timp si spatiu de depozitare etc. stabilite impreuna cu Directorul General
Recomandă alegerea produselor, in functie de indicatorii stabiliti impreuna cu Directorul General si Directorul de Vanzari
Întocmește și analizează cererile de ofertă,
Supervizează derularea contractelor de achizitii,
Elaborează politicile, procedurile și instrumentele de lucru necesare gestionării activității de achiziție la nivel de companie,
Elaborează propuneri de îmbunătățire a procedurilor și instrumentelor de lucru în scopul reducerii costurilor,
Organizează și participă la licitații,
Analizează piața și sistemul de livrare si impreuna cu Managerul de Produs evaluează valabilitatea actuală și viitoare a produselor,
Coordoneaza și urmărește comenzile de aprovizionare import/export,
Urmărește livrările și se asigură ca documentele pentru formalitățile vamale sunt intocmite corect si la timp,
Intocmeste rapoarte lunare/trimestriale de activitate, dupa caz,
Urmărește ca derularea tuturor activităților să se facă cu respectarea normelor legale de SSM și SU,
Asigură instruirea corespunzătoare a personalului din subordine,
Stabileste, conform structurii organizatorice si ROF, sarcinile si responsabilitatile personalului din subordine, in baza fiselor de post,
Verifica si aproba pontajul lunar pentru personalul din subordine si-l transmite Departamentului Resurse Umane. Organizeaza acordarea concediului de odihna si a zilelor libere pentru personalul din subordine,
Informeaza de indata superiorul ierarhic despre orice deficienta constatata sau eveniment petrecut
Executa si alte activitati in legatura cu indeplinirea sarcinilor de serviciu precizate de persoanele care au acest drept,
Promoveaza respectul reciproc, colaborarea si transparenta in interiorul departamentului, in raporturile cu alte departamente, precum si in relatiile cu persoanele din afara firmei,
Raspunde de mentinerea, in cadrul departamentului, a unui climat favorabil indeplinirii sarcinilor de lucru,
Identifica nevoile de instruire a personalului din subordine si asigura formarea continua a acestuia,
Raspunde de fundamentarea masurilor de motivare si sanctionare a personalului din subordine, participând (alaturi de persoanele abilitate) la luarea acestor masuri, conform procedurilor interne si prevederilor legislative in vigoare
Mentine si transmite un standard de profesionalism in realizarea activitatilor departamentului,
Respecta obiectivele propuse in acord cu strategia si politicile generale ale companiei,
Participa la inventariere marfurilor din depozit,
Respecta programul de lucru stabilit,
Respecta procedurile interne de lucru ale departamentului,
Ia măsuri în raport de situații ce nu fac obiectul obligațiilor și răspunderilor sale directe numai în cazurile de forță majoră și stare de necesitate dovedite, raportând în cel mai scurt timp șefului ierarhic superior;
In cazul unor situatii de exceptie ce impun rezolvarea operativa a altor situatii sau probleme ivite, va raspunde acestor cerinte inclusiv in zilele nelucratoare, prin prelungirea programului de munca stabilite saptamanal, la solicitarea conducerii;
Respecta si asigura confidentialitatea informatiilor obtinute cu ocazia exercitarii atributiilor si sarcinilor de serviciu;
Asigură păstrarea confidențialității informațiilor și datelor profesionale privind activitatile ce se desfasoara in cadrul spatiului de lucru
Răspunde de bunurile materiale luate pe inventar propriu si respecta procedurile interne legate de utilizarea aparaturii din dotarea proprie si din dotarea departamentului si asigura respectarea acestora de catre intreg personalul din subordine (aproba convorbirile internationale, instalarea de noi softuri, utilizarea internetului si a echipamentului din departamentul pe care il coordoneaza etc.)
Este obligat sa repare integral paguba produsa prin distrugeri, degradari, disparitii sau furturi ale echipamentelor, instrumenttelor si a tuturor obiectivelor de inventar aflate in dotarea sa;
Păstrează confidențialitatea datelor la care a avut acces pe cale profesională și se îngrijește de păstrarea documentelor cu care intră în contact,
Își desfășoară activitatea în regim de calitate și conform procedurilor aplicabile,
Răspunde conform reglementărilor în vigoare, pentru neîndeplinirea sau îndeplinirea defectuoasă a sarcinilor ce-i revin,
Răspunde disciplinar, material si penal pentru pagubele cauzate societății din vina sa,
Respectă cerințele Regulamentului interior, Regulamentului de organizare și Funcționare și ale Contractului Colectiv de Muncă si asigura cunoasterea si respectarea acestor documente de catre personalul din subordine,
Implementeaza si urmareste respectarea procedurilor de lucru generale specifice firmei,
Foloseşte timpul de muncă exclusiv pentru îndeplinirea sarcinilor de serviciu, în acest sens, nu se ocupă în timpul serviciului de activităţi care nu sunt cuprinse în atribuţiile şi îndatoririle sale ori nu sunt dispuse de șeful ierarhic,
Executa orice alte dispozitii date de superiorul ierarhic in realizarea strategiilor pe termen scurt ale companiei in limitele respectarii temeiului legal
Coordoneaza în mod constant studii de piată în domeniul de activitate al firmei
Elaboreaza strategia si politicile de marketing ale firmei si asigura implementarea acestora
Elaboreaza si asigura realizarea planului de marketing
Monitorizeaza permanent piata si concurenta in vederea actualizarii si/sau modificarii strategiei si politicilor de marketing ale firmei
Raspunde de monitorizarea si controlul activitatilor de marketing
Analizeaza oportunitatea introducerii de noi produse sau servicii, impreuna cu Directorul General si Directorul de Vanzari
Mentine o vizibilitate ridicata a brandului prin diverse evenimente
Dezvolta politici de cross-selling pentru clientii existenti
Dezvolta politici de fidelizare a clientilor impreuna cu Directorul de Vanzari
Stabileste, conform structurii organizatorice si ROF, sarcinile si responsabilitatile personalului din subordine, in baza fiselor de post
Intocmeste rapoarte lunare/trimestriale de activitate, dupa caz
Executa orice alte dispozitii date de superiorul ierarhic in realizarea strategiilor pe termen scurt ale companiei in limitele respectarii temeiului legal. Executa si alte activitati in legatura cu indeplinirea sarcinilor de serviciu precizate de persoanele care au acest drept
Informeaza de indata superiorul ierarhic despre orice deficienta constatata sau eveniment petrecut
Cunoasterea produselor din portofoliul firmei
Asigura comunicarea planurilor de marketing la nivelul tuturor departamentelor si companiei, dupa cum este decizia Directorului General
Promoveaza respectul reciproc, colaborarea si transparenta in interiorul departamentului, in raporturile cu alte departamente, precum si in relatiile cu persoanele din afara firmei
Raspunde de mentinerea, in cadrul departamentului, a unui climat favorabil indeplinirii sarcinilor de lucru
Mentine relatii profesionale cu toti partenerii externi (agentii de publicitate, firme de sondare de piata etc.)
Mentine si transmite un standard de profesionalism in realizarea activitatilor departamentului
Respecta obiectivele propuse in acord cu strategia si politicile generale ale companiei
Participa la inventariere marfurilor din depozit
Respecta programul de lucru stabilit
Respecta procedurile interne de lucru ale departamentului
Verifica si aproba pontajul lunar pentru personalul din subordine si-l transmite Departamentului Resurse acordarea concediului de odihna si a zilelor libere pentru personalul din subordine
Coordoneaza echipa din subordine, acorda sprijin si indrumare in vederea atingerii obiectivelor de marketing
Identifica nevoile de instruire a personalului din subordine si asigura formarea continua a acestuia
Raspunde de fundamentarea masurilor de motivare si sanctionare a personalului din subordine, participând (alaturi de persoanele abilitate) la luarea acestor masuri, conform procedurilor interne si prevederilor legislative in vigoare
Ia măsuri în raport de situații ce nu fac obiectul obligațiilor și răspunderilor sale directe numai în cazurile de forță majoră și stare de necesitate dovedite, raportând în cel mai scurt timp șefului ierarhic superior
Duce la îndeplinire sarcinile stabilite pe cale ierarhică
In cazul unor situatii de exceptie ce impun rezolvarea operativa a altor situatii sau probleme ivite, va raspunde acestor cerinte inclusiv in zilele nelucratoare, prin prelungirea programului de munca stabilite saptamanal, la solicitarea conducerii
Respecta confidentialitatea informatiilor obtinute cu ocazia exercitarii atributiilor si sarcinilor de serviciu si
Asigură păstrarea confidențialității informațiilor și datelor profesionale privind activitatile ce se desfasoara in cadrul spatiului de lucru
Răspunde de bunurile materiale luate pe inventar propriu
Respecta procedurile interne legate de utilizarea aparaturii din dotarea proprie si din dotarea departamentului si asigura respectarea acestora de catre intreg personalul din subordine (aproba convorbirile internationale, instalarea de noi softuri, utilizarea internetului si a echipamentului din departamentul pe care il coordoneaza etc.)
Este obligat sa repare integral paguba produsa prin distrugeri, degradari, disparitii sau furturi ale echipamentelor, instrumenttelor si a tuturor obiectivelor de inventar aflate in dotarea sa
Păstrează confidențialitatea datelor la care a avut acces pe cale profesională și se îngrijește de păstrarea documentelor cu care intră în contact
Își desfășoară activitatea în regim de calitate și conform procedurilor aplicabile
Răspunde conform reglementărilor în vigoare, pentru neîndeplinirea sau îndeplinirea defectuoasă a sarcinilor ce-i revin
Răspunde disciplinar, material si penal pentru pagubele cauzate societății din vina sa;
Respectă cerințele Regulamentului interior, Regulamentului de organizare și Funcționare și ale Contractului Colectiv de Muncă si asigura cunoasterea si respectarea acestor documente de catre personalul din subordine
Implementeaza si urmareste respectarea procedurilor de lucru generale specifice firmei
Foloseşte timpul de muncă exclusiv pentru îndeplinirea sarcinilor de serviciu, în acest sens, nu se ocupă în timpul serviciului de activităţi care nu sunt cuprinse în atribuţiile şi îndatoririle sale ori nu sunt dispuse de șeful ierarhic