Bucureşti Sectorul 1, Str. PECHEA, Nr. 32-36, Etaj 6
Adaugă o evaluare și ajută-i pe alții să găsească un angajator bun.
Toate ( 0 )Pozitiv ( 0 )Neutru ( 0 )Negativ ( 0 )
Utilizator:
Administrator
Aveți informații despre mediul de lucru din această companie? Care este atmosfera? Salariul este unul motivant? Oferă și alte beneficii? Care sunt condițiile pe care le oferă? Mulțumim anticipat!
Pregateste dosarul de personal si asista noii salariati in procesul de completare/semnare acte;
Comunica noilor salariati lista actelor necesare la angajare si apoi le adauga in dosarele de personal;
Se asigura ca dosarul viitorului angajat este complet inainte de a semna contractul
Intocmirea corect si la timp a contractelor individuale de munca, a actelor aditionale de modificare loc de munca, functie, salariu, etc, a deciziilor de numire in functie, de suspendare, reluare sau incetare activitate;
Actualizarea si transmiterea corect si la timp a Registrului Electronic de Evidenta a Salariatilor;
Intocmirea si eliberarea documentelor solicitate de salariatii firmei: adeverinte, copii acte din dosarul de personal, extras Revisal, etc
Tine o evidenta stricta a contractelor in expirare si anunta din timp data expirarii contractelor de munca sefului de departament
Implementeaza schimbarile legislative privind administrarea de personal si salarizare
Studierea legislatiei muncii in vigoare;
Respecta si aplica politicile si procedurile interne ale companiei;
Aplicarea corecta a codului muncii si a legislatiei in vigoare;
Colaboreaza la lucrarile ocazionale dispuse de directorul de departament /conducerea societatii;
Alte atributiuni si sarcini trasate de directorul de departament;