Bucureşti Sectorul 3, Str. ION ŢUCULESCU, Nr. 42, cam. 2, Bloc P3, Scara C, Etaj 3, Apartament 47
Adaugă o evaluare și ajută-i pe alții să găsească un angajator bun.
Toate ( 0 )Pozitiv ( 0 )Neutru ( 0 )Negativ ( 0 )
Utilizator:
Administrator
Aveți informații despre mediul de lucru din această companie? Care este atmosfera? Salariul este unul motivant? Oferă și alte beneficii? Care sunt condițiile pe care le oferă? Mulțumim anticipat!
Fara continut. Această companie nu a completat fila „Despre companie”.
Recrutări conduse de firmă:
Toate (3)Active ( 0 )Arhivă ( 3 )
Personal Restaurant (bucatari,oaspatari etc)
Constanța
expirat: 19.05.2022
Fara experienta, Entry (0-2 ani), Middle (2-5 ani)
500 - 800 € net / luna
Anunțuri Arhivate
Anunțuri Arhivate
Bucătar șef
Constanța
expirat: 19.05.2022
Middle (2-5 ani), Senior (5-10 ani)
1200 - 1500 € net / luna
Anunțuri Arhivate
Anunțuri Arhivate
Director restaurant
Constanța
expirat: 19.05.2022
Middle (2-5 ani), Senior (5-10 ani)
Atribuțiile:
Planifică, organizează, coordonează, conduce și controlează toate activitățile din unitate;
Reprezintă restarantul în cel mai bun mod în fața clienților și a partenerilor, având responsablitatea calității serviciilor și produselor;
Supraveghează aprovizionarea cu produse și controlează depozitarea acestora, organizează inventarierea produselor;
Controlează meniul din punct de vedere al standardului, calității și cantității;
Colaborează cu toate departamentele unității, întocmește rapoarte legate de managemenul administrativ și financiar al restaurantului;
Se asigură că furnizorii produselor și serviciilor specifice actvității restaurantului pe care îl conduce corespund standardelor de calitate impuse;
Stabilește, menține și dezvoltă relații eficiente cu furnizorii, asigură un feedback permanent cu aceștia în vederea rezolvării cu celeritate a problemelor care pot să apară în flux operațional;
Efectuează operațiuni de prospectare a pieței specifice și dezvoltă rețeaua de clienți, este informat la zi cu tendințele și cele mai bune practici în domeniu;
Supervizează modul în care se realizează fidelizarea clienților, răspunde de soluționarea rapidă și eficientă a tuturor reclamațiilor venite din partea clienților;
Conduce echipa prin atragerea, recrutarea, instruirea și evaluarea personalului;
Cultivă un mediu de lucru cu accent pe supervizare, motivare și lucru în echipă;
Verifică și se asigură în permanență că personalul din subordine respectă cele mai bune standarde de calitate în scopul de a oferi cele mai bune servicii;
Gestionează bugetul, monitorizează cheltuielile și dezvoltă politici de prețuri care să permită menținerea costurilor în țintele stabilite;
Creează programe inovative și promoții pentru a crește veniturile și pentru a obține un grad de profitabilitate cât mai ridicat;
Respectă toate reglementările privind legislația de securitate și sănătate în muncă, de protecție a mediului și de gestionare a deșeurilor;