Bucureşti Sectorul 2, B-dul Carol I, Nr. 34-36, Etaj 13-14
Adaugă o evaluare și ajută-i pe alții să găsească un angajator bun.
Toate ( 0 )Pozitiv ( 0 )Neutru ( 0 )Negativ ( 0 )
Utilizator:
Administrator
Aveți informații despre mediul de lucru din această companie? Care este atmosfera? Salariul este unul motivant? Oferă și alte beneficii? Care sunt condițiile pe care le oferă? Mulțumim anticipat!
Fara continut. Această companie nu a completat fila „Despre companie”.
Recrutări conduse de firmă:
Toate (20)Active ( 0 )Arhivă ( 20 )
CONSILIER JURIDIC
Bulevardul Carol I, București
expirat: 04.10.2019
Senior (5-10 ani)
Atribuțiile:
Ofera asistenta juridica tuturor departamentelor BVB si efectueaza activitatile juridice necesare cu scopul de a asigura preintampinarea riscurilor si evitarea aplicarii gresite a legislatiei specifice in cadrul BVB si in relatia acesteia cu tertii;
Monitorizeaza reglementarile legislative aplicabile BVB si prelucrează legislatia specifica in vederea diseminarii aspectelor de interes catre conducerea BVB / structurile relevante;
Intocmeste formalitatile prevazute de lege in cazul modificarii actului constitutiv, asigurandu-se de inregistrarea documentelor la Oficiul Registrului Comertului si publicarea acestora in Monitorul Oficial;
Intocmeste opinii juridice, corespondenta pe aspecte juridice (adrese, notificari etc.);
Contribuie la elaborarea materialelor pentru Consiliul de Administratie si Adunarile Generale ale Actionarilor societatii, la organizarea sedintelor acestora, la intocmirea documentelor care rezulta in urma sedintelor si la urmarirea punerii in aplicare a hotararilor adoptate;
Actioneaza in cazul aparitiei unor litigii propunand conducerii caile de urmat in solutionarea amiabila sau procesuala a situatiilor litigioase in care este implicata BVB;
Avizeaza legalitatea actelor/documentelor emise de BVB;
Avizeaza legalitatea contractelor/angajamentelor in care BVB este parte, revizuind clauzele contractuale, daca este cazul;
Propune si ofera suport in definirea, elaborarea si revizuirea unor norme, politici, proceduri, regulamente interne, in conformitate cu reglementarile legale aplicabile;
Reprezinta societatea si sustine interesele acesteia in relatia cu institutiile statului, instantele judecatoresti, organele de cercetare penala si parchetele de pe langa instantele judecatoresti;
Asigura arhivarea si mentinerea evidentei documentelor specifice activitatii juridice, evidenta proceselor si litigiilor in care societatea este parte, a contractelor si a deciziilor emise de conducerea societatii
Ofera asistenta juridica tuturor departamentelor BVB si efectueaza activitatile juridice necesare cu scopul de a asigura preintampinarea riscurilor si evitarea aplicarii gresite a legislatiei specifice in cadrul BVB si in relatia acesteia cu tertii;
Monitorizeaza reglementarile legislative aplicabile BVB si prelucrează legislatia specifica in vederea diseminarii aspectelor de interes catre conducerea BVB / structurile relevante;
Intocmeste formalitatile prevazute de lege in cazul modificarii actului constitutiv, asigurandu-se de inregistrarea documentelor la Oficiul Registrului Comertului si publicarea acestora in Monitorul Oficial;
Intocmeste opinii juridice, corespondenta pe aspecte juridice (adrese, notificari etc.);
Contribuie la elaborarea materialelor pentru Consiliul de Administratie si Adunarile Generale ale Actionarilor societatii, la organizarea sedintelor acestora, la intocmirea documentelor care rezulta in urma sedintelor si la urmarirea punerii in aplicare a hotararilor adoptate;
Actioneaza in cazul aparitiei unor litigii propunand conducerii caile de urmat in solutionarea amiabila sau procesuala a situatiilor litigioase in care este implicata BVB;
Avizeaza legalitatea actelor/documentelor emise de BVB;
Avizeaza legalitatea contractelor/angajamentelor in care BVB este parte, revizuind clauzele contractuale, daca este cazul;
Propune si ofera suport in definirea, elaborarea si revizuirea unor norme, politici, proceduri, regulamente interne, in conformitate cu reglementarile legale aplicabile;
Reprezinta societatea si sustine interesele acesteia in relatia cu institutiile statului, instantele judecatoresti, organele de cercetare penala si parchetele de pe langa instantele judecatoresti;
Asigura arhivarea si mentinerea evidentei documentelor specifice activitatii juridice, evidenta proceselor si litigiilor in care societatea este parte, a contractelor si a deciziilor emise de conducerea societatii
identifica riscurile asociate activitatilor societatii, evalueaza si raporteaza riscurile ce pot afecta/afecteaza societatea;
monitorizeaza evolutia riscurilor si limitele de riscuri stabilite, intocmeste rapoarte si propune masuri pentru minimizarea si/sau eliminarea riscurilor identificate si/sau a deficientelor constatate in legatura cu activitatea societatii;
contribuie la elaborarea planului pentru asigurarea continuitatii activitatii si pentru situatii de urgenta in vederea eliminarii riscurilor sau minimizarii acestora, formuland propuneri de masuri de management al situatiilor de criza in caz de situatii neprevazute cu care societatea s-ar putea confrunta;
coordoneaza si verifica efectuarea testelor de stres si transmite rezultatele in rapoarte;
intocmeste, actualizeaza si implementeaza proceduri privind managementul riscurilor, identificarea, evaluarea, monitorizarea, gestionarea si raportarea riscurilor semnificative;
intocmeste, actualizeaza si implementeaza alte politici/proceduri impuse de cadrul de reglementare aplicabil;
se implica in elaborarea strategiei societatii privind administrarea si gestionarea riscurilor;
contribuie la implementarea unui sistem functional si eficient de evaluare si administrare a riscurilor
contribuie la implementarea unui sistem functional si eficient de evaluare si administrare a riscurilor;
elaboreaza, revizuieste si actualizeaza cel putin o data pe an politica privind managementul riscurilor si procedura privind identificarea, evaluarea, monitorizarea, gestionarea si raportarea riscurilor semnificative;
colaboreaza cu toate departamentele BVB in vederea identificarii, monitorizarii si evaluarii surselor de risc, precum si pentru stabilirea si adoptarea masurilor necesare minimizarii acestora;
evalueaza sursele de risc asociate activitatilor BVB si propune masuri pentru minimizarea si/sau eliminarea riscurilor identificate si/sau a deficientelor constatate in legatura cu activitatea BVB, atat la nivelul departamentelor cat si la nivelul BVB;
monitorizeaza nivelul curent al riscurilor si limitele de riscuri stabilite, intocmeste rapoarte trimestriale si anuale si propune masuri de remediere;
contribuie la elaborarea planului pentru asigurarea continuitatii activitatii si pentru situatii de urgenta in vederea eliminarii riscurilor sau minimizarii acestora, formuland propuneri de masuri de management al situatiilor de criza in caz de situatii neprevazute cu care BVB s-ar putea confrunta;
formuleaza recomandari cu privire la masurile care pot afecta gestionarea riscurilor BVB;
coordoneaza si verifica efectuarea testelor de stres si transmite rezultatele in rapoarte
Efectueaza evaluari ale riscului de securitate a informatiilor si evaluari ale conformitatii pentru infrastructura si pentru activele aplicatiilor, in cadrul termenelor stabilite si conform cadrului de reglementare si standardelor domeniului pietei de capital;
Implementeaza controalele pentru riscurile identificate in materie de securitate a informatiilor, in conformitate cu politica interna de securitate a informatiei si cadrul de reglementare aplicabil;
Defineste, creeaza si mentine documentatia fiecarui sistem informatic in conformitate cu cerintele de reglementare;
Ofera suport in procesul de audit, coordoneaza colectarea, revizuirea si transmiterea livrabilelor privind securitatea informatiilor si coordoneaza remedierea problemelor rezultate in urma auditului;
Promoveaza constientizarea securitatii informatiilor prin diferite canale de comunicare din cadrul organizației;
Dezvoltarea de aplicatii software pentru piata de capital – platforme de tranzactionare, sisteme de order-management, algoritmi de tranzactionare;
Revizuire / refactoring cod pentru proiectele existente;
Implicarea in intregul ciclu de dezvoltare al unei aplicatii software: analiza proceselor / sistemelor, definirea specificatiilor tehnice, implementare, unit & integration testing;
dezvolta produse software si servicii pentru diseminarea de informatii;
realizeaza aplicatii software interne sau pentru clienti conform specificatiilor, asigura conformitatea acestora cu specificatiile;
administreaza si dezvolta bazele de date SQL server (monitorizare, intretinere, dezvoltare, securizare, optimizari, upgrade, replicare, back-up), raspunde de buna functionare a bazei de date SQL;
preia datele din sistemul de tranzactionare in bazele de date, pentru difuzare si arhivare;
realizeaza situatiile privind tranzactionarea pe pietele administrate de BVB;
asigura automatizarea fluxurilor de date in vederea optimizarii activitatii operationale;
realizeaza statistici, buletine lunare, necesare pentru site-ul web;
creeaza, administreaza sistemului de indici bursieri ;
colaboreaza la realizarea, administrarea si dezvoltarea site-ului web si serviciilor aferente;
participa la lucrarile de proiectare si creare software, la implementarea si integrarea produselor software create in cadrul departamentelor IT, la procesele de testare functionala, de performanta a produselor software create si/sau integrate, elaborarea si mentinerea documentatiilor tehnice precum si a manualelor de utilizare aferente aplicatiilor create si dezvoltate in cadrul departamentului, precum si ale celor integrate in cadrul sistemelor software existente