Adaugă o evaluare și ajută-i pe alții să găsească un angajator bun.
Toate ( 0 )Pozitiv ( 0 )Neutru ( 0 )Negativ ( 0 )
Utilizator:
Administrator
Aveți informații despre mediul de lucru din această companie? Care este atmosfera? Salariul este unul motivant? Oferă și alte beneficii? Care sunt condițiile pe care le oferă? Mulțumim anticipat!
Fara continut. Această companie nu a completat fila „Despre companie”.
Recrutări conduse de firmă:
Toate (87)Active ( 0 )Arhivă ( 87 )
LUCRATOR COMERCIAL - LIVRARE PREPARATE
Tulcea
expirat: 07.07.2024
Middle (2-5 ani)
Anunțuri Arhivate
Anunțuri Arhivate
AGENT VANZARI MEZELURI, JUD: CONSTANTA
Constanța
expirat: 07.07.2024
Middle (2-5 ani)
Anunțuri Arhivate
Anunțuri Arhivate
MERCHANDISER: NEAMT, CONSTANTA, CRAIOVA
Constanța,
expirat: 07.07.2024
Middle (2-5 ani), Senior (5-10 ani)
Anunțuri Arhivate
Anunțuri Arhivate
REPREZENTANT VANZARI MEZELURI
București
expirat: 20.07.2023
Middle (2-5 ani)
Salariu confidențial
Anunțuri Arhivate
Anunțuri Arhivate
Merchandiser
Iași,
expirat: 11.06.2020
Entry (0-2 ani), Middle (2-5 ani)
Anunțuri Arhivate
Anunțuri Arhivate
Analist vanzari
București
expirat: 11.06.2020
Entry (0-2 ani), Middle (2-5 ani)
Anunțuri Arhivate
Anunțuri Arhivate
Fochist centrale termice
Sibiu,
expirat: 14.06.2019
Salariu confidențial
Anunțuri Arhivate
Anunțuri Arhivate
Reglor
Strada Podului, Sibiu
expirat: 02.05.2018
Salariu confidențial
Anunțuri Arhivate
Anunțuri Arhivate
MERCHANDISER GALATI, MIERCUREA CIUC, SLATINA
Miercurea Ciuc,
expirat: 12.07.2017
Middle (2-5 ani), Entry (0-2 ani)
Anunțuri Arhivate
Anunțuri Arhivate
JUNIOR BRAND MANAGER (FMCG)
București
expirat: 14.06.2017
Entry (0-2 ani)
Atribuțiile:
Participa la implementarea planului anual de marketing pentru marcile pe care le gestioneaza
Ofera suport managerului de proiect in actiunile de promovare la consumator a marcilor Scandia Food
Ofera suport urmarind ca toti partenerii interni si externi implicati sa respecte planul agreat pe campaniile in derulare
Participa la elaborarea brief-urilor de dezvoltare de produs corespunzatoare proiectelor de inovatie care se refera la marcile pe care le va prelua treptat
Contribuie la dezvoltarea interna a proiectelor de inovatie, inclusiv de lansare a acestora, dupa obtinerea aprobarii de catre comitetul de decizie
Contureaza nevoile de informatii necesare luarii deciziilor la nivelul marcilor pe care la va prelua treptat
Participa la dezvoltarea politicii de preturi pentru fiecare produs care poarta marca de care este direct responsabil, pe segmente si categorii de piata
Participa la elaborarea planului de comunicare urmarind dezvoltarea, productia si difuzarea mesajelor de comunicare
Identifica si implementeaza mecanisme de motivare si fidelizare la nivel de consumator final pornind de la feedback-ul primit din vizitele de piata pe care le realizeaza lunar
Monitorizeaza campaniile in derulare si evalueaza rezultatele obtinute vs. obiective (de vanzare si comunicare)
Monitorizeaza activitatea de comunicare a concurentei si evalueaza mesajele transmise, in paralel cu analiza celorlalte activitati din piata
Participa la implementarea planului anual de marketing pentru marcile pe care le gestioneaza
Ofera suport managerului de proiect in actiunile de promovare la consumator a marcilor Scandia Food
Ofera suport urmarind ca toti partenerii interni si externi implicati sa respecte planul agreat pe campaniile in derulare
Participa la elaborarea brief-urilor de dezvoltare de produs corespunzatoare proiectelor de inovatie care se refera la marcile pe care le va prelua treptat
Contribuie la dezvoltarea interna a proiectelor de inovatie, inclusiv de lansare a acestora, dupa obtinerea aprobarii de catre comitetul de decizie
Contureaza nevoile de informatii necesare luarii deciziilor la nivelul marcilor pe care la va prelua treptat
Participa la dezvoltarea politicii de preturi pentru fiecare produs care poarta marca de care este direct responsabil, pe segmente si categorii de piata
Participa la elaborarea planului de comunicare urmarind dezvoltarea, productia si difuzarea mesajelor de comunicare
Identifica si implementeaza mecanisme de motivare si fidelizare la nivel de consumator final pornind de la feedback-ul primit din vizitele de piata pe care le realizeaza lunar
Monitorizeaza campaniile in derulare si evalueaza rezultatele obtinute vs. obiective (de vanzare si comunicare)
Monitorizeaza activitatea de comunicare a concurentei si evalueaza mesajele transmise, in paralel cu analiza celorlalte activitati din piata