Bucureşti Sectorul 1, Str. AVIONULUI, Nr. 33, Bloc 15/H, Scara 3, Etaj 2, Apartament 37
Adaugă o evaluare și ajută-i pe alții să găsească un angajator bun.
Toate ( 0 )Pozitiv ( 0 )Neutru ( 0 )Negativ ( 0 )
Utilizator:
Administrator
Aveți informații despre mediul de lucru din această companie? Care este atmosfera? Salariul este unul motivant? Oferă și alte beneficii? Care sunt condițiile pe care le oferă? Mulțumim anticipat!
Fara continut. Această companie nu a completat fila „Despre companie”.
Recrutări conduse de firmă:
Toate (20)Active ( 0 )Arhivă ( 20 )
Key account executive
București
expirat: 11.07.2024
Middle (2-5 ani), Entry (0-2 ani)
800 - 900 € net / lună
Anunțuri Arhivate
Anunțuri Arhivate
Contabil sef
București
expirat: 26.04.2024
Senior (5-10 ani)
1600 - 1800 € net / luna
Anunțuri Arhivate
Anunțuri Arhivate
BRAND MANAGER/ PROJECT MANAGER
București
expirat: 22.03.2024
Middle (2-5 ani), Senior (5-10 ani)
Atribuțiile:
Menține relația între companie și partenerii externi (creație, producție, etc);
Centralizează cerințele interne de proiecte de marketing și inițiază proiecte;
Redactează brief-urile;
Supraveghează și este responsabil pentru activitatea desfășurată (comenzi interne de implementare și execuție, contact report și alte rapoarte financiare, etc.);
Se asigură că guideline–urile de brand sunt respectate;
Mentenanță social media (răspunde consumatorilor și menține relația cu agenția, copywriting nivel mediu);
Community management, verifică gradul de îndeplinire al task-urilor agenției de digital);
Gestionarea reclamațiilor (din SM, email, etc) și respectarea procedurilor interne;
Preluarea tuturor cerințelor punctuale de la departamentele interne, inițierea și implementarea proiectelor;
Gestionarea tuturor ofertelor/negocierilor cu partenerii de producție materiale publicitare (print, etc);
Gestionarea și organizarea evenimentelor la care compania este sponsor / partener dar și a evenimentelor interne și corporate;
Disponibilitate pentru deplasări în țară cel puțin 1 data / luna (la birourile din Valcea, la evenimente în alte localități);
Organizarea și gestionarea activității departamentului de marketing / proiecte prin: statusuri/ proiecte, minute întâlniri, timinguri / proiecte, urmărirea finalizării proiectelor la timp (DDLs), organizarea și inițierea proiectelor și task-urilor – în echipa internă și externă, urmărirea plăților către furnizori
Middle (2-5 ani), Fără experiență, Entry (0-2 ani)
750 - 1350 € net / luna
Anunțuri Arhivate
Anunțuri Arhivate
Copywriter
București
expirat: 17.02.2023
Middle (2-5 ani), Entry (0-2 ani)
685 - 1000 € net / luna
Anunțuri Arhivate
Anunțuri Arhivate
consum 100 credite
București
expirat: 02.12.2022
Middle (2-5 ani), Fara experienta, Entry (0-2 ani)
Salariu confidențial
Anunțuri Arhivate
Anunțuri Arhivate
Junior Brand Manager/Project Manager
București
expirat: 01.12.2022
Middle (2-5 ani), Fara experienta, Entry (0-2 ani)
Atribuțiile:
Menține relația între companie și partenerii externi (creație, producție, etc);
Centralizează cerințele interne de proiecte de marketing și inițiază proiecte;
Redactează brief-urile;
Supraveghează și este responsabil pentru activitatea desfășurată (comenzi interne de implementare și execuție, contact report și alte rapoarte financiare, etc.);
Se asigură că guideline–urile de brand sunt respectate;
Mentenanță social media (răspunde consumatorilor și menține relația cu agenția, copywriting nivel mediu);
Community management, verifică gradul de îndeplinire al task-urilor agenției de digital);
Gestionarea reclamațiilor (din SM, email, etc) și respectarea procedurilor interne;
Preluarea tuturor cerințelor punctuale de la departamentele interne, inițierea și implementarea proiectelor;
Gestionarea tuturor ofertelor/negocierilor cu partenerii de producție materiale publicitare (print, etc);
Gestionarea și organizarea evenimentelor la care compania este sponsor / partener dar și a evenimentelor interne și corporate;
Disponibilitate pentru deplasări în țară cel puțin 1 data / luna (la birourile din Valcea, la evenimente în alte localități);
Organizarea și gestionarea activității departamentului de marketing / proiecte prin: statusuri/ proiecte, minute întâlniri, timinguri / proiecte, urmărirea finalizării proiectelor la timp (DDLs), organizarea și inițierea proiectelor și task-urilor – în echipa internă și externă, urmărirea plăților către furnizori